Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅhhhh!! Så kult!! Dette har jeg ventet på leeeenge (Er stor Oprah & Letterman fan!! :ler: ) *Gleeeeder meg stort!!* :danse::danse:

Skrevet
:ler: Haha! Så utrolig morsomt! Dette hadde jeg aldri trodd jeg skulle oppleve, så dette gleder jeg meg til!
Skrevet

:ler: Jeg som akkuratt skrev i dagboka mi at noen må minne meg på den når den skal sendes!! Husker aldri, og glemmer iallfall når det er noe jeg må huske..

Kanskje den som husker det kan dytte denne tråden opp??? :sjenert:

• 2 uker senere...
Gjest TV-titter
Skrevet

Hvis du går inn på hovedsiden til showet, kan en forhåndstitte på fire klipp fra akkurat denne episoden. Det står til høyre, ca. midten: Dave TV

Skrevet
Hvis du går inn på hovedsiden til showet, kan en forhåndstitte på fire klipp fra akkurat denne episoden. Det står til høyre, ca. midten: Dave TV

o0o0o0o0o0o :overrasket: TAKK for info & link!! :danse::danse:

Skrevet (endret)

NÅ BEGYNNER DET!!!!! hadde nesten glemt det men så minnet søte hulderjenta meg på det.. fordi hun hadde orket å lese gjennom heeeeele dagboka mi

Nå benker jeg meg forran tven

Endret av iss
Skrevet

har det allerede vært?er det ikke på nrk2 ikveld ca 22.25?????

Skrevet

Tror det sendes i reprise senere i kveld.

Skrevet

Da håper jeg det er reprisen av den som kommer i kveld, og jeg tror det er 22.55

Skrevet

Det ble sendt 1845 og sendes 2255

Så du har ikke gått glipp av det!

Skrevet

Letterman var overraskende seriøs. Veldig bra intervju/samtale de hadde. Vel verd å se!

Gjest TV-titter
Skrevet

Så reprisen. Vel, tja, vet ikke jeg? Synes det ikke var noe særlig stort egentlig. Synes Oprah var på grensen til å være ufin når hun flere gangere påpekte at hun var overrasket over at han var seriøs. Da kan hun ikke ha fått med seg mange Late Show, for selv om han helt klart fleiper mye, har han vært seriøs veldig mange ganger også. Men gaven hennes var utrolig morsom da. :ler:

Skrevet

Synes det var knall-bra, jeg!! wooooooooooohoooooooooooo *fikk helt gåsehud* :ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...