Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #1 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei... Jeg må si meg ganske fornøyd med meg og min samboers sexliv... Her i helgen bodde vi på hotell, og vi eksprimenterte en del med forskjellige stillinger... Men, en stilling skulle jeg gjerne visst hvordan man får til da vi slet med å få den inn bakfra (ikke i anus) mens jeg sto foroverbøyd mot skrivebordet....!?? Fikk visst litt problemer med den der!! Hvis noen også har noen tips om freshe stillinger, så blir jeg veldig takknemlig...... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snus Skrevet 21. oktober 2002 #2 Del Skrevet 21. oktober 2002 Er han mye høyere enn deg? Min kjære og jeg får ikke til denne, fordi han er 30cm høyere enn jeg er og hoftepartiet hans dermed rekker med til midt på ryggen. Hva med å stå på en krakk? En av mine nye favoritter er en høy vinduskarm (hvor du da sitter og han kommer forfra). Veldig bra med øyekontakt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 23. oktober 2002 #3 Del Skrevet 23. oktober 2002 Frk. Snus: Det med vindus karmen er det flere som liker... (for ikke å snakke om naboen!) Det går en liten faen i meg av og til, da sovner nok naboen med et smiil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 24. oktober 2002 #4 Del Skrevet 24. oktober 2002 D er godt at noen gjør noe for å glede naboene.......du er nok en god nabo du.... Hadde vi bare hatt flere som deg.......!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2002 #5 Del Skrevet 24. oktober 2002 Når d gjelder å få "den" inn bakfra, så er min erfaring at du må "skyte" rompa litt oppover (så du får svai i ryggen) får å få d til. En fordel at overkroppen er litt lavere enn bakpartiet..... litt kronglete forklart men...... :-? Bare prøv igjen....d fungerer nok etter litt prøving og feiling..... Og d der med krakk når høyden ikke matcher er en god ide.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 24. oktober 2002 #6 Del Skrevet 24. oktober 2002 Oi...glemte visst å logge meg inn......forrige innlegg var mitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #7 Del Skrevet 1. november 2002 halla! jeg må si at jeg syns 69-stillingen er ganske deilig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snus Skrevet 2. november 2002 #8 Del Skrevet 2. november 2002 Hehe, ja, veldig god underholdning for naboene. Men hvem bryr seg egentlig? Oppdaget høye vinduskarmer i en ukjent by i et ukjent land... og da var det ikke snakk om å bry seg. Det har vi fortsatt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. november 2002 #9 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg synes også det er lettere med litt svai rygg når jeg blir tatt bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslojente Skrevet 3. november 2002 #10 Del Skrevet 3. november 2002 Noen ganger svaier jeg ryggen så mye at jeg får vondt dagen etterpå og orker ikke sitte! Men jeg blir så tent av det at jeg glemmer det under akten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2002 #11 Del Skrevet 3. november 2002 det er riktig som hun sa hun som sa du måtte svaie ryggen litt. men jeg kan til og med ligge flatt på magen på senga og han kommer inni vagina mens han ligger oppå ryggen min kjennes veldig intimt og godt men jeg må helst ha en pute under underlivet mitt ellers glir penisen hans så lett ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringen Skrevet 13. november 2002 #12 Del Skrevet 13. november 2002 En av mine favoritter er; jeg står i dusjen, og hun gir meg oralsex mens hun bruker dusjstrålen på seg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 15. november 2002 #13 Del Skrevet 15. november 2002 skyt rumpa ut og oppover, svai i ryggen og evt løft litt på ene beinet. da går det så fint så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. november 2002 #14 Del Skrevet 15. november 2002 Frk. Snus: Det med vindus karmen er det flere som liker... (for ikke å snakke om naboen!) Det går en liten faen i meg av og til, da sovner nok naboen med et smiil ja... Jeg har ett slikt par som bor tvers ovenfor meg og det hender at jeg kan see litt mer enn ønskelig. For meg er det ikke særlig pirrende da de begge er ekstremt overvektige. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. november 2002 #15 Del Skrevet 15. november 2002 Usj, for et uanstendig nabolag du har valgt å bosette deg i :blunke: Skyhøye hæler er et clue! For det første så rekker han bedre opp, for det andre er det sexy (ifølge en stor del av oss ihvertfall. Noen foretrekker sikkert seilersko), for det tredje gir det en naturlig svai i ryggen, for det fjerde er det lettere å bøye seg forover i en slik stilling. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå