Strikkebeth Skrevet 9. august 2022 #1 Del Skrevet 9. august 2022 Min fraskilte ektefelle er død. Vi har to voksne sønner sammen. Han var gift på nytt. Min ekssvigermor lever. Er i tvil om hvem jeg skal sende blomster til. Begge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 9. august 2022 #2 Del Skrevet 9. august 2022 Er vel ikke galt å sende kondolanse uansett, så det ville jeg ikke tenkt så mye på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 9. august 2022 #3 Del Skrevet 9. august 2022 Så sant du ikke har et forhold til din eks nye kone ville jeg forholdt meg til ekssvigermor som du kjenner/kjente en gang. Når noen dør så kondolerer jeg den pårørende jeg kjenner, ikke hele slekten. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Del Skrevet 9. august 2022 Ville sendt blomster til hans mor.... Anonymkode: ec223...6fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Del Skrevet 9. august 2022 Strikkebeth skrev (4 minutter siden): Min fraskilte ektefelle er død. Vi har to voksne sønner sammen. Han var gift på nytt. Min ekssvigermor lever. Er i tvil om hvem jeg skal sende blomster til. Begge? Kondolerer til deg også ❤️ Jeg tenker at du kan sende til begge, og at dette mest sannsynlig er noe som både de og sønnene deres vil sette stor pris på😊 Anonymkode: 6535b...450 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkebeth Skrevet 9. august 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) Tusen takk ❤️. Det høres fornuftig ut. Støttes også av min samboer som sier «blomster blir aldri feil». Endret 10. august 2022 av Strikkebeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå