Gå til innhold

Hvorfor introduserer ikke Norge nitrokaffe (Cold Brew) til butikkene?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt jeg ser er tine iskaffe, og kaffe med melk fra starbucks som blir solgt i butikkene. Jeg husker det var en Nitrokaffe man kunne kjøpe fra 2018-2020, synes den typen hitter ganske bra i forhold til de tine iskaffene. 

I Uk og Usa så selges det en del nitrokaffe. Tights.no har cold brew, men selges ikke i vanlige butikker. For dere som ikke har prøvd dette, må bare si at koffeinkicket fra dette er ubeskrivelig

Anonymkode: a81c5...699

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde nitrokaffen, det ble for mye kick for min del.

Smaken var ganske god.

Savner å kunne kjøpe en ren godt brygget kald kaffe i drkkekartong - uten melk og sukker/søtningsmiddel.

Drakk det når jeg bodde i Japan, det var nydelig og praktisk.

Husker at det ikke var spesielt lang holdbarhet på den, kanskje en uke - og at den måtte stå i kjøleskap.

Anonymkode: 57257...de1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...