AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Alt jeg ser er tine iskaffe, og kaffe med melk fra starbucks som blir solgt i butikkene. Jeg husker det var en Nitrokaffe man kunne kjøpe fra 2018-2020, synes den typen hitter ganske bra i forhold til de tine iskaffene. I Uk og Usa så selges det en del nitrokaffe. Tights.no har cold brew, men selges ikke i vanlige butikker. For dere som ikke har prøvd dette, må bare si at koffeinkicket fra dette er ubeskrivelig Anonymkode: a81c5...699
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Prøvde nitrokaffen, det ble for mye kick for min del. Smaken var ganske god. Savner å kunne kjøpe en ren godt brygget kald kaffe i drkkekartong - uten melk og sukker/søtningsmiddel. Drakk det når jeg bodde i Japan, det var nydelig og praktisk. Husker at det ikke var spesielt lang holdbarhet på den, kanskje en uke - og at den måtte stå i kjøleskap. Anonymkode: 57257...de1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå