AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg vet noen som hiver og legger slike ting bakerst i skuffa/hylla. Og spesielt i nytt forhold Men synes det er litt «waste» å hive fine smykker. Jeg fikk en fin liten sølv smykke men knute lignendes anheng i julen 2020 av exen min. Nå var ikke forholdet mellom meg og han super og det beste så jeg tror ikke han la veldig til i gaven og tenkte nokk bare at den var fin vi var bare sammen i 4 måneder. Jeg har bare brukt den 1 gang da jeg var sammen med han og ikke mer. Nå har jeg en ny kjæreste, faktisk den mest koseligste mannen jeg har møtt, av og til har det fristet a bruke smykket for den passer til meste, men jeg hadde nokk bare sakt en hvit løgn, som at jeg kjøpte den. har dere brukt smykker og diverse av eksen? Anonymkode: e3c77...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Del Skrevet 9. august 2022 Tror aldri min mann har spurt hvor jeg fikk noen av smykkene mine fra. Hvis du liker det, bruk det. Anonymkode: 3f4e1...bdc 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 9. august 2022 #3 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg bruker klokken jeg fikk av ex, samboer har ingen problemer med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. august 2022 #4 Del Skrevet 9. august 2022 Bare og bruke smykket du trenger jo ikke akkurat å si at du fikk det av en X men at du har fått det av noen tante onkel søsken mor/far (stryk det som ikke passer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg fikk et nydelig smykke av en eks for tjue år siden. Det er et enkelt gullsmykke med en liten diamant, og jeg har det på meg nesten hver dag. Jeg husker faktisk ikke om min nåværende mann har spurt hvor det kommer fra, men vet at han uansett ikke hadde brydd seg. Jeg bruker det ikke fordi det har en symbolsk betydning eller fordi det minner meg om eksen, men fordi det er et vakkert smykke som jeg er glad i. Anonymkode: 0bbc3...525 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Del Skrevet 9. august 2022 Det er ikke et smykke det står jeg elsker deg på eller noe sånt, og da er det helt innafor synes jeg. Matchende smykker man kjøpte med exen er også litt på kanten. Men blir nye kjæresten sjalu på noe så dumt som et smykke så ville ikke jeg vært med han uansett😅 Anonymkode: 819fb...1ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Del Skrevet 9. august 2022 Bare å bruke! Trenger ikke flashe med at det er gave fra eksen, tror de færreste gutter bryr seg så lenge du ikke forteller at du eeeeelsker smykket så mye og det gir det så gode minner fra tidligere forhold Anonymkode: f4595...be0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. august 2022 #8 Del Skrevet 9. august 2022 Smykkene er jo dine, bruk dem som du vil. Det har da ingenting å si hvem du fikk dem av. Man bruker jo både klær, bøker, møbler og annet man har med seg ut fra et forhold, så hvorfor ikke smykker? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror aldri min mann har spurt hvor jeg fikk noen av smykkene mine fra. Hvis du liker det, bruk det. Anonymkode: 3f4e1...bdc Dette. Mange gutter legger garantert ikke merke til smykket engang Anonymkode: 289db...f29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 9. august 2022 #10 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg bruker det meste ja. Hadde aldri brukt en forlovelsesring, og hjertesmykket jeg fikk av en eks fikk stesønnen min gi til kjærsten sin Det hadde jeg ikke gått med nå lenger uansett, selv om jeg ble singel igjen. Alt annet syns jeg er ok å bruke, og mannen min har aldri spurt hvor jeg har fått noe fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #11 Del Skrevet 9. august 2022 Har to ringer jeg bruker. Eksen var en dritt i særegen liga. Vil ikke slutte å bruke de, kun for at de er fra han. Anonymkode: 6ca82...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #12 Del Skrevet 10. august 2022 Så lenge du ikke tenker på de varme følelsene du en gang hadde for han hver gang du tar det på er det vel helt greit Anonymkode: 502d3...7d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #13 Del Skrevet 10. august 2022 Hadde du tolerert det samme fra han? Jeg har noen av smykkene fra en tidligere ex, men de ligger nedstøvet i smykkeskrinet. Vegrer meg for å bruke de. Anonymkode: e4a56...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #14 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Så lenge du ikke tenker på de varme følelsene du en gang hadde for han hver gang du tar det på er det vel helt greit Anonymkode: 502d3...7d9 Man kan tenke hva man vil Tenker på et par av eksene mine med varme følelser selv om jeg lever lykkelig med en annen mann. Anonymkode: f4595...be0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #15 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde du tolerert det samme fra han? Jeg har noen av smykkene fra en tidligere ex, men de ligger nedstøvet i smykkeskrinet. Vegrer meg for å bruke de. Anonymkode: e4a56...7ec Hadde aldri spurt mannen min om smykkenes opprinnelse om han hadde brukt smykker. Ting jeg ikke vil ha svar på eller trenger å vite, spør jeg heller ikke om. Bryr meg ikke heller. Anonymkode: f4595...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 10. august 2022 #16 Del Skrevet 10. august 2022 Ja, jeg gjør det. Jeg ville ikke brukt forlovelsesringer og sånt, men det sier seg selv. Vanlige smykker man har fått i gave ser jeg ikke hvorfor man ikke skal bruke. De fleste spør ikke hvor man har fått smykkene eller kanskje andre kvinner, men da kan man uansett bare si at man har fått det som en gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #17 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg vet noen som hiver og legger slike ting bakerst i skuffa/hylla. Og spesielt i nytt forhold Men synes det er litt «waste» å hive fine smykker. Jeg fikk en fin liten sølv smykke men knute lignendes anheng i julen 2020 av exen min. Nå var ikke forholdet mellom meg og han super og det beste så jeg tror ikke han la veldig til i gaven og tenkte nokk bare at den var fin vi var bare sammen i 4 måneder. Jeg har bare brukt den 1 gang da jeg var sammen med han og ikke mer. Nå har jeg en ny kjæreste, faktisk den mest koseligste mannen jeg har møtt, av og til har det fristet a bruke smykket for den passer til meste, men jeg hadde nokk bare sakt en hvit løgn, som at jeg kjøpte den. har dere brukt smykker og diverse av eksen? Anonymkode: e3c77...7ce Kommer an på. Da jeg var yngre kasta jeg eller ga bort sånt. Men nå bruker jeg med glede et par nydelige Swarowski-øredobber jeg fikk av min eks-samboer på 30-årsdagen. Jeg er 43 nå. Mannen min synes det er helt greit, han vet at jeg er ei jåle og at eksen min og jeg ikke har den type følelser for hverandre 😊 Anonymkode: a1816...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #18 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer an på. Da jeg var yngre kasta jeg eller ga bort sånt. Men nå bruker jeg med glede et par nydelige Swarowski-øredobber jeg fikk av min eks-samboer på 30-årsdagen. Jeg er 43 nå. Mannen min synes det er helt greit, han vet at jeg er ei jåle og at eksen min og jeg ikke har den type følelser for hverandre 😊 Anonymkode: a1816...da6 Kan også nevne at forlovelsesringen fra min eks-samboer, den solgte jeg til gullsmed og fikk et armbånd i bytte. Anonymkode: a1816...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #19 Del Skrevet 10. august 2022 Så lenge du synes det er ok at kjæresten din bruker ting fra hans ekser så. Anonymkode: 88978...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #20 Del Skrevet 10. august 2022 Et av de fineste 'smykkene' min samboer har, er en klokke han fikk av sin eks. Han kler den utrolig godt, og det er et fin klokke av god kvalitet. Jeg hadde syns det hadde vært veldig trist om han følte at han ikke kunne bruke den, bare fordi han fikk den av henne. Jeg vet at det ikke ligger noen sentimental verdi bak at han bruker den, og han var kjapt ute med å spørre meg hva jeg syns (og jeg vet han hadde solgt den dersom jeg ikke var komfortabel med det). For meg er det i alle fall ikke noe problem, jeg syns den er fin selv, jeg. Anonymkode: de86b...d34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå