Gå til innhold

PCOS - Hvor mange prøveperioder?

Haapefull

Anbefalte innlegg

Hei!

Dere med PCOS: Jeg lurer bare på hvor mange prøveperioder dere hadde før dere ble gravide? Og hva skulle til for å få spiren til å sitte? 

Takk for alle svar 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble gravid i PP 8, men mistet i SA. Nå i PP 9 og venter på IKM. Håper spiren sitter snart🤞🙏 Går på letrozol for å fremme eggløsning.

Anonymkode: 4f852...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet tellingen, men prøvde vel i 2 år ca. før jeg bad om henvisning videre. Men den satt på PP2 med letrozol :)

Anonymkode: 479a4...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 1: 1.5 år. Satt på første forsøk med Clomifen og Ovitrelle 

Nr. 2: over 2.5 år. Utallige ganger med clomifen og Ovitrelle, men sitter ikke.. Henvist til IVF.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 og fortsatt ikke gravid. 6 med dobbel dose med letrozol. Skal henvises til IVF nå denne måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pp 8 med metformin, prøvde først i 6 måneder uten noen ting, men fikk aldri eggløsning så det er jo ingen prøveperiode. Men i tid tok det rundt halvannet år, altså 6 måneder uten mensen, og så 8 prøveperioder (en prøveperiode varte lenger enn 28 dager selvom jeg gikk på metformin).

Anonymkode: e1853...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvd i 3 år. Tatt letrozol og metformin i ca et år. Starter med ivf i løpet av september. Krysser fingrene

Anonymkode: f97e0...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP8 (13mnd prøving), gikk da på metformin og var på 2.runde med enkel dose letrozol. Har nå en 4 uker gammel gutt 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...