lemoncake Skrevet 10. august 2022 #21 Del Skrevet 10. august 2022 Angelheart2 skrev (24 minutter siden): The Tunnel ER vel broen, er det ikke? Mener det er en britisk versjon, men den er sikkert laget med en egen vri og derfor ikke helt lik. Skal ta en titt 🙂 Ja, det står vel beskrevet «krimserie som er løst basert på Broen». Så det er nok mange likheter. Men jeg satt ikke med følelsen av at denne serien har jeg sett før ☺️ Normalt er jeg ikke så glad i franske filmer, men denne britisk/franske likte jeg. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 10. august 2022 #22 Del Skrevet 10. august 2022 rig 45 heder safe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birtemora77 Skrevet 10. august 2022 #23 Del Skrevet 10. august 2022 Gåsmamman!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solnexy Skrevet 10. august 2022 #24 Del Skrevet 10. august 2022 kastanje mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #25 Del Skrevet 25. november 2023 Henter denne fram. Trenger tips til krimserier. Har sett det meste av de som er nevnt i tråden. Elsker britisk og dansk krim, også svensk og finsk. Liker serier av type Annika, Mare of Easttown, Kastanjemannen, Broen, Shetland, Vera… Anonymkode: c12be...856 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 25. november 2023 #26 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg ser akkurat på den danske serien "Den som dreper" som ligger på nrk.no. Er på slutten av serie 1, og synes den er veldig god. Om du liker krim at typen Broen, Shetland, Vera o.l. så er dette noe for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #27 Del Skrevet 25. november 2023 Så nylig Karen Pirie og likte den veldig godt. Skotsk, fokuserer på et drap som ble begått for ca 25 år siden, de må grave i fortida osv. Veldig god. Skrevet av Irvin Welsh som også skreiv Crime. Som forøvrig OGSÅ var en bra skotsk serie. Av de mer lettbeinte like jeg veldig godt Father Brown som du nevner, Grantchester, Shakespeare & Hathaway, og McDonald &Dodds. De to siste ligger vel på TV2 Play/Britbox. Forøvrig veldig glad i rolige og fine The Detectorists, selv om det ikke er direkte krim. Anonymkode: 7c37d...bff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #28 Del Skrevet 8. desember 2023 Nettopp ferdig med Happy Valley på Nrk. Britisk krim. Ligger tre sesonger der. Anbefales!! Nydelig skuespill. Anonymkode: 833c7...7da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #29 Del Skrevet 13. desember 2023 Slow horses er glimrende, syns jeg Anonymkode: 83fb0...ae3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gs1721 Skrevet 29. desember 2023 #30 Del Skrevet 29. desember 2023 Noen favoritter: Happy valley, Karen Pirie, Bodyguard, Nedgravde hemmeligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå