Gå til innhold

Tror han stalker meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ring politiet.

Fyren er jo ikke ved sine fulle fem.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva kommer politiet til å gjøre? Har jo ikke mye bevis men har tatt vare på alle meldinger. Står at han har vært her å klådd men det var meg som skrev det når jeg sa han aldri fikk komme på døra mi etter det. Ellers er det bare rare meldinger. Å den rare siste meldingen som var skreve i koder. Han er jo godt kjent på psykiatrien å ble jo just tvangsmedesinert så de har vell papirer derfra også. Men er redd de ikke gjør noe. Bor på hemmelig adresse men lot han komme hen en gang får å levere hunden å det er derfer han vet hvor jeg bor å har kommet bort etterpå. Men da kan jeg jo i teorien bare flytte. Må bare selge bilen å si opp. Men jeg elsker å bo her så vill helst ikke det! Å jeg vill ikke langt bort fra familien så vill helst bo her som de bare er en liten time unna

Anonymkode: da56f...626

Nesten så jeg begynner å tvile på denne historien . Du bor på hemmelig adresse , men lar en vilt fremmed mann komme innom med en hund.?? . Du kunne møtt han på et offentlig sted å latt adressen forblitt ukjent . Det begynner å bli kjedelig å høre om dette her, med mindre du selv har nok guts til å kontakte politiet. Gå ut av offerrollen å gjør noe konkret . 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Troyamin skrev (På 13.8.2022 den 8.41):

Er han årsaken til at du bor på hemmelig adresse?! Eller hva er greia her?

Nei har bodd på hemmelig dresse i 5-6 år pga en ex

Skrevet
NiceOrNothing skrev (18 timer siden):

Nesten så jeg begynner å tvile på denne historien . Du bor på hemmelig adresse , men lar en vilt fremmed mann komme innom med en hund.?? . Du kunne møtt han på et offentlig sted å latt adressen forblitt ukjent . Det begynner å bli kjedelig å høre om dette her, med mindre du selv har nok guts til å kontakte politiet. Gå ut av offerrollen å gjør noe konkret . 

Herregud jeg tok i mot en omplasseringshund å jeg skjønner jo hvorfor han ville se hvordan den får det!  Vilt fremmed er han heller ikke kjenner faren, moren å broren hans men aldri møtt han eller noe. Viste han var syk men trodde det var angst. Hvordan faen skal man vite at man får en jævla stalker av å ta til seg en omplasseringshund? Greit at du tviler på folk men er ganske kipt når man prøver å skjønne hva man kan gjøre å hva politiet under hele tatt kan gjøre å i stede får man den kommentaren. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei har bodd på hemmelig dresse i 5-6 år pga en ex

Da forstår jeg godt at dette er en ekstra stor belastning❤️ Oppfordrer deg uansett til å følge de stegene jeg har skrevet tidligere i tråden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...