Gjest gjest 0 Skrevet 23. november 2005 #21 Skrevet 23. november 2005 Vel, reagerer også negativt på tonen i innleggene dine på denne tråden. Syns du avleder tråden fra det den handler om, og det mener jeg er respektløst. ← Vel da er det dere som tolker meg feil! Jeg har prøvd å stoppe denne denne diskusjonen lengre oppe i tråden ved å si: Men nå er vi langt uten for temaet til trådstarter!! Men det er dere som ikke respektere det...... *lister meg stille ut før jeg blir halshugd........*
:-) anna Skrevet 23. november 2005 #22 Skrevet 23. november 2005 (endret) Hvis du sikter til meg bør du lese deg jeg har skrevet om igjen! Jeg presiserer faktisk at jeg ikke tviler på at hun sliter..... ← Jo du gjør da det... nederst i andre innlegget ditt. Men for meg virker det faktisk som du hele tiden mistror det hun sier. Til og med setningen du viser til som støtte er jo egentlig bare en setning om at du "ikke tviler på henne". Har du grunn til å tro at hun ikke snakker sant? Trådstarter skriver inn her for å fortelle at hennes opplevelser i barndommen har ført til at hun synes det er ekstremt ubehagelig med undersøkelser der hun må kle av seg på underkroppen. Du svarer: "Vel, nå skal det sies at jeg ikke vet om en eneste kvinne som ikke hater å gå til gynekolog. Samtlige jeg har snakket med sier det samme som du skriver: At det er grusomt å kle av seg nedentil fordi man vet at det som kommer ikke er positivt... " Synes ikke det er så medfølende akkurat. Det du gjør er jo å bagatellisere hennes problemer. Du sier vi misforstår. Om du ikke mener det du har skrevet så er det du som uttrykker deg dårlig. Endret 23. november 2005 av :-) anna
Gjest gjest 0 Skrevet 23. november 2005 #23 Skrevet 23. november 2005 Hva gir dere rett til å si hva jeg mener??!? Når jeg skriver at jeg ikke tviler på at hun har problemer så mener jeg da det! ' Hjelpe meg... Beklager trådstarter, beklager at vi ødelegger tråden din. Jeg går ut herifra for dette gidder jeg ikke mer...
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #24 Skrevet 23. november 2005 Kjære vene da! Jeg synes ikke Vampyra har sagt noe grusomt på noen som helst måte - man må ikke NØDVENDIGVIS mislike underlivsundersøkelser FORDI man har vært utsatt for ting i barndommen! Jeg liker det ikke, og jeg har hatt en barndom jeg vil beskrive som lykkelig!
Gjest Trådstarter..........enda en gan Skrevet 23. november 2005 #25 Skrevet 23. november 2005 Dette dreier seg ikke om å like underlivsundersøkelser eller ikke. Første svaret som kom i tråden - tolket mitt innlegg "automatisk" på den måten. Jeg hadde ikke nevnt et ord om det.............. men så fulgte flere tråder om underlivsundersøkelser Som sagt - hovedpoenget mitt var å fokusere på at ting som blir gjort mot et barn (godt eller vondt) - setter seg fast i hukommelsen. Vi bærer med oss minner............ noen minner er traumatiske og fryktelig vonde. De fleste (for de fleste) er heldigvis gode minner.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #26 Skrevet 23. november 2005 Dette dreier seg ikke om å like underlivsundersøkelser eller ikke. Første svaret som kom i tråden - tolket mitt innlegg "automatisk" på den måten. Jeg hadde ikke nevnt et ord om det.............. men så fulgte flere tråder om underlivsundersøkelser Som sagt - hovedpoenget mitt var å fokusere på at ting som blir gjort mot et barn (godt eller vondt) - setter seg fast i hukommelsen. Vi bærer med oss minner............ noen minner er traumatiske og fryktelig vonde. De fleste (for de fleste) er heldigvis gode minner. ← Ja, selvfølgelig. Og jeg forstod det slik at hovedinnlegget ditt kom på bakgrunn av tråden om "slår du barna dine". Men du skrev jo noen om undersøkelser, var nok derfor det ble dratt frem
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #27 Skrevet 23. november 2005 Volden i barndommen min gjorde at jeg ble redd for pappa og fikk et dårlig forhold til han. Selv i dag har jeg ingen respekt for han. Den psykiske volden tok fra meg all selvtillit. Både den fysiske og psykiske volden gjorde at jeg ble usikker og følte at jeg måtte gå på tærna for viste aldri hva som kunne skje. Så ikke spør meg hva som er værst, for jeg vet ikke. Hvis jeg får barn vil aldri la dem gå gjennom en barndom fylt meg redsel og usikkerhet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå