AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #21 Del Skrevet 8. august 2022 The Ring. Så den i 7. klasse. Mamma og pappa hadde sagt klart i fra om at det var uaktuelt å se den, og min dårlige samvittighet gjorde det ikke bedre😂 Anonymkode: 144b0...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #22 Del Skrevet 8. august 2022 The shining og Twin Peaks Anonymkode: e3bdb...c31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 8. august 2022 #23 Del Skrevet 8. august 2022 Helt klart De dødes tjern. 😬 Altså, den originale. Så den en sensommerkveld da jeg var ca 13 år, vi var på ei hytte som lå ved vannkanten. Det var skumring ute. Skulle etterpå gå og legge meg i et anneks med broren min. Tror jeg sov ca null den natta, syns hun Henny Moan føk omkring med den lange hvite kjolen hele tida. Ikke nødvendigvis skrekk dette, men beint fram uhygge, og det synes jeg er mye mer skremmende... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #24 Del Skrevet 8. august 2022 Marksommer fra 1990. Tok mange år før jeg forstod at det var en skrekkomedie. Anonymkode: 74a23...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #25 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Chucky. Dukker ble aldri det samme igjen Anonymkode: c9921...a61 JA😱 Og så fikk jeg en sånn ‘babytalk’ dukke til jul like etterpå😅 (80-tallet) Anonymkode: be100...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #26 Del Skrevet 8. august 2022 Twin Peaks Anonymkode: 7a5e3...864 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #27 Del Skrevet 8. august 2022 Exorsisten, preger meg enda 🙄 Anonymkode: 9f293...d5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 8. august 2022 #28 Del Skrevet 8. august 2022 De dødes tjern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #29 Del Skrevet 8. august 2022 Husker en scene fra en svart hvitt film. Norsk mener jeg.. Et par sitter på noen holmer og skjær. Deretter blir jenta kvalt mens hun ligger i en sovepose. Glidelåsen på soveposen var kjørt helt opp til haken ,så damemenneske fremsto som en vilter kålorm mens hun ble kvalt til døds. Den brant seg fast.. Anonymkode: 1fb51...239 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 8. august 2022 #30 Del Skrevet 8. august 2022 (endret) Arachnophobia mente egentlig kingdom of the spiders -1977 hheheh Endret 8. august 2022 av Ænema la til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #31 Del Skrevet 8. august 2022 The Bone Collector, vet ikke om den telles som skrekk eller bare krim, men drosjer var skummelt for meg i minst 10 år etter 😅 Anonymkode: df102...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 8. august 2022 #32 Del Skrevet 8. august 2022 Kva kan den heite, mon tru? Det var ein bil som hadde eigen vilje, hugsar ikkje namnet. Og på slutten av filmen var bilen trykt saman til ein firkant, vraka, og så begynte den å rette seg ut igjen rett før slutt.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #33 Del Skrevet 8. august 2022 Jeg vet ikke hva filmen het, kanskje noen vet. Men det var ei kvinne som ble voldtatt av en supercreepy mann som var spøkelse. Det var en feil at jeg fikk sett den, storesøster hadde satt den på og jeg fikk tilfeldigvis sett litt av den. Jeg var veldig liten. Sov inne hos mamma i flere uker for var så redd. Og Heksene av Roald Dahl skremte meg. Pluss Mummi-trollet. Hufsa og den episoden med isprinsessen som gjorde folk til is når de stirret henne i øynene. Anonymkode: 93070...cac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 8. august 2022 #34 Del Skrevet 8. august 2022 Gremlins, husker ikke hvor gammel jeg var men var livredd. Men tydeligvis ikke redd nok da jeg fikk furby noen få år senere😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabokjerringen Skrevet 8. august 2022 #35 Del Skrevet 8. august 2022 Nightmare on Elm street Alien Slugs, en helt fæl og sikkert skikkelig dårlig b film hvor det var svarte snegler som drepte folk. Husker særlig en scene fra en restaurant hvor det var en snegle i kinakål dom ble kuttet med og servert med salaten uten at kokken la merke til den. I neste nå eksploderte målene på de som hadde spist og det tøt ut snegler. Jeg hater snegler den dag i dag. Grøss... Scared Alive, også en fæl og dårlig film om en gjeng folk som ble drept på grusomme måter. Før hvert dødsfall kom en båndopptaker/ kassettspiller med en skummel sang hvor det som skulle skje ble sunget. For eksempel noe ala "Boil me, boil me, face to face boil me" før en person rett og slett koktes, tror det skjedde i et basseng... Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #36 Del Skrevet 8. august 2022 5 minutter siden, Fjaselina said: Kva kan den heite, mon tru? Det var ein bil som hadde eigen vilje, hugsar ikkje namnet. Og på slutten av filmen var bilen trykt saman til ein firkant, vraka, og så begynte den å rette seg ut igjen rett før slutt.... Christine? Anonymkode: df102...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 8. august 2022 #37 Del Skrevet 8. august 2022 Telttur har aldri blitt det samme etter Blair Witch. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #38 Del Skrevet 8. august 2022 Fjaselina skrev (6 minutter siden): Kva kan den heite, mon tru? Det var ein bil som hadde eigen vilje, hugsar ikkje namnet. Og på slutten av filmen var bilen trykt saman til ein firkant, vraka, og så begynte den å rette seg ut igjen rett før slutt.... Christine heter den. Bilen var visst en 1958 Plymouth Fury. Den er ekkel. Anonymkode: 31155...442 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #39 Del Skrevet 8. august 2022 Ænema skrev (18 minutter siden): Arachnophobia Her og, sliter med skikkelig edderkopp fobi etter den 🙈 Anonymkode: 2e7f2...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 8. august 2022 #40 Del Skrevet 8. august 2022 Bob Fra Twin Peaks. Ja, jeg vet at skuespilleren ikke egentlig var skuespiller, og at han er død nå, men han skremmer meg fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå