Gå til innhold

Pripne høner back off

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Anonymbruker*** skrev (23 minutter siden):

Humoren er skikkelig klasse altsåå

Overbevis meg om det motsatte da? 😬

Anonymkode: 7263e...875

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klart du har mindre moral. Sex er ikke for nytelse, det er for at vi skal formere oss. 

Anonymkode: 3516e...e0d

Det hadde ikke vært så godt om det ikke skulle være for nytelse også :)

Anonymkode: 641a9...c41

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det hadde ikke vært så godt om det ikke skulle være for nytelse også :)

Anonymkode: 641a9...c41

Vi hadde jo ikke eksistert om sex ikke var digg! Ballen hadde aldri rullet i gang. 😬 Så man kan vel si at vi er slaver av våre drifter. Vi kan vel takke intelligente mennesker for at de er slave av andre ting enn det kjønnslige, ellers hadde vi klubbet hverandre ned den dag i dag. 😅 klubb-klubb, det er din feil at jeg har det jævlig, hvordan våger duuu…. Ååå, egoet mitt, jeg trenger å klubbe deg ned! 

Anonymkode: 7263e...875

AnonymBruker
Skrevet

Steg nummer en hvis du vil få deg noe er å slutte å ta seriøst hva kvinner sier, og kun basere deg på hva de gjør. Det innebærer bl.a. å ikke spørre om sånne ting her. I stedet for å spørre kvinner hva som fungerer - det vet de ikke selv en gang - bare test ting ut selv på flere forskjellige, og ikke vær for investert i utfallet av hvert enkelt eksperiment.

Les "London Day Game" for å få noen gode tips fra erfarne fiskere. F.eks. er det greit å ha noen åpnere som generelt fungerer, bare for å komme i gang.

Anonymkode: 8550c...c5b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Steg nummer en hvis du vil få deg noe er å slutte å ta seriøst hva kvinner sier, og kun basere deg på hva de gjør. Det innebærer bl.a. å ikke spørre om sånne ting her. I stedet for å spørre kvinner hva som fungerer - det vet de ikke selv en gang - bare test ting ut selv på flere forskjellige, og ikke vær for investert i utfallet av hvert enkelt eksperiment.

Les "London Day Game" for å få noen gode tips fra erfarne fiskere. F.eks. er det greit å ha noen åpnere som generelt fungerer, bare for å komme i gang.

Anonymkode: 8550c...c5b

Eller bare innse at kvinner er forskjellige og at det mest sannsynlig ikke er de kvinnene som svarer her inne som synes denne passiv aggressive innstillingen er attraktiv. Han vil nok tiltrekke seg noen - feks vil nok noen kvinner som er pickme girls sveipe ja fordi de liker å være kule jenter som viser gutta at de Er med på alt gutta vil. Men de er ofte usikre og ikke de beste sexpartnere. De fleste kvinner vil nok likevel tenke nei, i hvert fall hvis denne holdningen hans tyter gjennom.

Anonymkode: 36466...ea9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Drizzt skrev (16 timer siden):

Vet du hva, du tar opp et veldig viktig poeng.

Det er noe med norske kvinner og måten de kler seg på som er helt annerledes enn kvinner i mesteparten av Europa. Kun i Norge ser jeg kvinner som kler seg i posete klær og grå-beige-svarte farger og har kun sminke og langt hår som et feminint trekk. Kombinasjonen joggesko med dyr dameveske er et annet norsk fenomen som ville fått de fleste kvinner i Europa å grøsse. Ikke spesielt feminint, nei.

Hæ, er ikke joggis ganske vanlig i England for eksempel?

Anonymkode: d634f...65b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt du var dritharry..

Ut fra teksten din tolker jeg det som at forholdet ditt ikke har vært åpent og trygt nok til at ekskonen din viste frem sin mer kinky side..

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hæ, er ikke joggis ganske vanlig i England for eksempel?

Anonymkode: d634f...65b

Vanlig når man skal ut og jogge, men ikke sammen med Chanel veske eller når man skal ut med venner for å spise. OK, kanskje i visse miljøer er det vanlig, men ikke sånn generelt. Det er bare i Norge jeg har sett slike kombinasjoner som hverdagsklær og jeg har reist en god del.

Skrevet (endret)
Drizzt skrev (15 minutter siden):

Vanlig når man skal ut og jogge, men ikke sammen med Chanel veske eller når man skal ut med venner for å spise. OK, kanskje i visse miljøer er det vanlig, men ikke sånn generelt. Det er bare i Norge jeg har sett slike kombinasjoner som hverdagsklær og jeg har reist en god del.

Jeg er enig i denne.

De siste 2 årene spesielt har trenden vært joggedress ved alle anledninger..jeg fryser på ryggen, og har sverget på at jeg aldri skal kjøpe joggedress. 

Joggedress kombinert med høyhælte sko 😩🥺

Endret av Vera
AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (43 minutter siden):

Jeg er enig i denne.

De siste 2 årene spesielt har trenden vært joggedress ved alle anledninger..jeg fryser på ryggen, og har sverget på at jeg aldri skal kjøpe joggedress. 

Husk fullt paradefjes og oppsatt hår til! 

Anonymkode: af308...a4f

Skrevet
Vera skrev (1 time siden):

Jeg er enig i denne.

Og Michael Kors veske 😄

Sportsklær til riktig anledning, hverdagslige klær til riktig anledning og pene klær til riktig anledning. Sammenlignet med damer i Øst-Europa som pynter seg også til hverdags, fremstår norske kvinner som grå mus med posete og formløse klær. For en del år siden var jeg på en venninnetur til en stor by i Polen med noen norske venninner og de ble småsjokkert hvor pyntet og stylet polske kvinner var på gata - høye hæler, kjoler, sminke, smykker, håret fikset og alt på stell som om de skal på gallamiddag et sted mens de bare var ute på byen på dagtid. 

Skrevet
Drizzt skrev (10 minutter siden):

Og Michael Kors veske 😄

Sportsklær til riktig anledning, hverdagslige klær til riktig anledning og pene klær til riktig anledning. Sammenlignet med damer i Øst-Europa som pynter seg også til hverdags, fremstår norske kvinner som grå mus med posete og formløse klær. For en del år siden var jeg på en venninnetur til en stor by i Polen med noen norske venninner og de ble småsjokkert hvor pyntet og stylet polske kvinner var på gata - høye hæler, kjoler, sminke, smykker, håret fikset og alt på stell som om de skal på gallamiddag et sted mens de bare var ute på byen på dagtid. 

Haha, og Michael Kors veska ja 🥵

Ja, det er nok slik at norske kvinner ikke er kjent for å pynte seg særlig - samtidig som jeg syns det blir litt for mye av det gode når det kommer til trange korsett-kjoler, utringning herfra til månen, trange kjoler/skjørt som viser veien rett hjem om man bøyer seg forover..så mye sminke at man er ugjenkjennelig uten..løsvipper, botox og you name it..ikke særlig pent, bare trashy.

Men, folk får gjør som dem vil..men man skal ikke så mange år tilbake før den norske kvinnen likte å pynte å stashe seg..jeg husker godt når min mor og hennes venninner  staset seg opp for venninnekvelder 😃 

Skrevet

Hadde nok tenkt off....... her blir det nok syting om hvor kjedelig xen er......

• Liker 1
Skrevet
Drizzt skrev (På 8.8.2022 den 21.01):

Vet du hva, du tar opp et veldig viktig poeng.

Det er noe med norske kvinner og måten de kler seg på som er helt annerledes enn kvinner i mesteparten av Europa. Kun i Norge ser jeg kvinner som kler seg i posete klær og grå-beige-svarte farger og har kun sminke og langt hår som et feminint trekk. Kombinasjonen joggesko med dyr dameveske er et annet norsk fenomen som ville fått de fleste kvinner i Europa å grøsse. Ikke spesielt feminint, nei.

Drizzt skrev (18 timer siden):

Vera skrev (18 timer siden):

Jeg er enig i denne.

Er det ikke fantastisk at man faktisk kan kle seg akkurat som man vil i Norge? Synes det er utrolig mye mer mangfold i stilen her enn i mange andre land. Om man vil ha høye heler til joggebuksa eller sneakers til kjolen og om man føler seg mer vel i poseklær enn i miniskjørt, så kan man faktisk gå ut døra uten at det er et problem. 

Så er det opp til hver enkelt om man vil ha en kjæreste som foretrekker det ene eller det andre. Selv går jeg gjerne i joggebuksa i butikken om jeg ikke skal noe mer, jeans og t-skjorte på jobb og kjole/skjørt når jeg skal ut, men alltid sneakers da jeg rett og slett ikke kan (eller orker å lære meg) og gå i høye heler.

Og det har absolutt ikke med hverken moral eller hvor eksperimentell jeg er i senga å gjøre. Og jeg hadde sveipa HI til venstre, skriver man for mye om hvordan sexlivet skal være i profilen er han ingenting for meg. Helt uavhenging av om jeg faktisk hadde kunne vært med på det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Drizzt skrev (19 timer siden):

Og Michael Kors veske 😄

Og det synes du er positivt? Dette er et synlig uttrykk for at Polen henger etter på likestilling og er et bakstreversk og kvinnefiendtlig samfunn hvor kvinner kun vurderes ut fra utseende. (Se feks abortlover, rasisme, lhgtb-hat) At kvinner kan bevege seg i det offentlige rom uten å følge kleskoder, enten det er å pynte seg eller bruke hijab er et uttrykk for et likestilt samfunn, hvor vi kan vinne frem uten at det er relatert til sex eller utseende. (Og så lurer jeg fælt på hvor dere ser alle disse kvinnene i joggedress med høye hæler og designervesker, for her i Oslo har jeg ikke sett noe sånt, de tjue åra jeg har bodd her.)

Anonymkode: 3d66a...0e7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og det synes du er positivt? Dette er et synlig uttrykk for at Polen henger etter på likestilling og er et bakstreversk og kvinnefiendtlig samfunn hvor kvinner kun vurderes ut fra utseende. (Se feks abortlover, rasisme, lhgtb-hat) At kvinner kan bevege seg i det offentlige rom uten å følge kleskoder, enten det er å pynte seg eller bruke hijab er et uttrykk for et likestilt samfunn, hvor vi kan vinne frem uten at det er relatert til sex eller utseende. 

Eh, hva? :klo: At kvinner kler seg feminint er et uttrykk for et bakstreversk og kvinnefiendtlig samfunn? Jeg ville heller gitt andre samfunn som eksempel på dette - der hvor kvinner må kle seg i nikab, burka, hijab, osv dekke håret eller hele kroppen på grunn av en religiøs-politisk ideologi.

At kvinner kler seg feminint er et uttrykk for at kvinner kler seg feminint. Og det er ingenting kvinnefiendtlig i det. Jeg må bare le av måten du kobler mangel på likestilling med det at kvinner kler seg feminint med kjoler, sminke, smykker og pent oppstilt hår 😂 Så hvis likestilling betyr at kvinner ikke kler seg feminint, men med posete og formløse klær med null sans for å forholde seg til 1 stil, men mikser og ''matcher'' på en grusom måte klesplagg fra forskjellige stiler, ja da er Norge helt i likestillingstoppen :rulle:

Bare at du blandet litt epler med pærer her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og det synes du er positivt? Dette er et synlig uttrykk for at Polen henger etter på likestilling og er et bakstreversk og kvinnefiendtlig samfunn hvor kvinner kun vurderes ut fra utseende. (Se feks abortlover, rasisme, lhgtb-hat) At kvinner kan bevege seg i det offentlige rom uten å følge kleskoder, enten det er å pynte seg eller bruke hijab er et uttrykk for et likestilt samfunn, hvor vi kan vinne frem uten at det er relatert til sex eller utseende. (Og så lurer jeg fælt på hvor dere ser alle disse kvinnene i joggedress med høye hæler og designervesker, for her i Oslo har jeg ikke sett noe sånt, de tjue åra jeg har bodd her.)

Setter du likhetstegn mellom å være likestilt og å kle seg stygt/la være å stelle seg?

Anonymkode: af308...a4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...