Gå til innhold

En rumpe du aldri glemmer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 10.48):

Rumper skal ha preg av at vedkommende trener. Hip-thrusts, RDLs, Squats etc. Rumpa skal ikke være flat, og heller ikke være formet som en kleshenger eller dirre som en gele eller en brøddeig. Om en jente med bra rumpe hopper så skal du se rumpa dirre av fasthet. Bakside lår bidrar også til å øke estetikken på rumpa. Nå går vel sofagrisene her inne i fistel, men det er bare å komme seg på gymmen istedet for å klage.

Her er eksempler på hvordan man bør se ut;

image.thumb.jpeg.52934c5d13f06ef76d3f499f3a3a0e2b.jpeg

image.thumb.jpeg.2182ed245318957fb0b9a22d940252f5.jpeg

Anonymkode: fac73...1f6

Er forsåvidt ikke feil nei.. Håper ikke jeg blir hatet for å støtte deg.

Men jeg har som regel ikke dame med slik fysikk.. Det er forbeholdt de vellykkede:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount

Jeg skjønner ikke de som er så fikserte på baksiden av kvinner. For meg er det først og fremst deilige lår som kan gi et varig inntrykk, og vekke umiddelbar interesse. Men av og til også der nede, foran, selvsagt. Det er mye mer eksklusivt og sjelden. Dersom noe antydes gjennom tynne tettsittende klær foran, gir det meg en stoor klump i magen. Et lite glimt kan spikre seg i minnet i lang lang tid, det gir meg et fotografisk minne. Sukk så hjelpeløs jeg føler meg når enkelte kvinner er tankeløse.. eller litt bevisst frekke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...