AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Del Skrevet 8. august 2022 Hei! Jeg gjorde det slutt med kjæreste/ barnefar etter en tøff tid, hvor vi egentlig har dratt hverandre ned. Har ved flere anledninger bare begynt å grine når jeg har kommet inn døra, fordi jeg ikke har trives. Problemet er at fornuften sa jeg burde gjøre det slutt( sammen med mesteparten av familie/venner som såg oss utenfra). Følelsene har dessverre ikke vert helt enig; spesielt ikke nå 3 mnd etterpå. Jeg er helt knust, føler verken glede eller håp. Tenker alt for mye på han og hva som kunne vert. Dessverre er det nok en idealisering av han , Og ikke realitet. Han har begynt å date, og vil ikke prøve igjen foreløpig iallefall. Hvordan skal jeg takle dette bedre? Anonymkode: 92a43...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 8. august 2022 #2 Del Skrevet 8. august 2022 Kjærlighetssorg er vondt, og dessverre er det ikke så veldig mye mer enn å ta tiden til hjelp. Helt jævlig å høre, men det er sannheten. Det tar tid, og for hver dag vil det bli bedre, men ja, det tar tid. Bruk tiden du har til å være rundt mennesker du er glad i (venner, øvrig familie), spis god mat og sjokolade, gjør ting du har lyst til, gå turer med barn? Gråt masse. Og ikke fokuser på hva han gjør. Det har du ingenting med, uansett hvor nysgjerrig du er, og om du snoker/prøver å finne ut av hva han holder på med, så vet du at det bare kommer til å såre deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Del Skrevet 8. august 2022 anon01 skrev (38 minutter siden): Kjærlighetssorg er vondt, og dessverre er det ikke så veldig mye mer enn å ta tiden til hjelp. Helt jævlig å høre, men det er sannheten. Det tar tid, og for hver dag vil det bli bedre, men ja, det tar tid. Bruk tiden du har til å være rundt mennesker du er glad i (venner, øvrig familie), spis god mat og sjokolade, gjør ting du har lyst til, gå turer med barn? Gråt masse. Og ikke fokuser på hva han gjør. Det har du ingenting med, uansett hvor nysgjerrig du er, og om du snoker/prøver å finne ut av hva han holder på med, så vet du at det bare kommer til å såre deg. Hvor lang tid skal det ta liksom? Føles ut som det bare blir værre og ikke bedre.. men snur kanskje snart.. og ja, blir nok bare mer såra… man blir liksom hele tiden minnet på det vonde… ts Anonymkode: 92a43...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå