Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sola de skrev (15 timer siden):

Om man hadde vunnet hovedgevinsten i vikinglotto og hatt pengene i en bank som gikk under og kun fått igjen 2 :dåne:

Da kunne du jo sikret deg ved å opprette konto i flere banker når du vant? :jepp:

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sola de skrev (12 timer siden):

Har vært på behandling.  Er mørbanket. Gjorde vondt i dag. 

Var innom butikken og kjøpte meg iste. Synes ikke vannet her jeg bor smaker godt. 

Hvilken iste liker du? Jeg er veldig glad i det og :jepp:

• Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (8 timer siden):

Da kunne du jo sikret deg ved å opprette konto i flere banker når du vant? :jepp:

Det tenkte ikke jeg på :fnise: Tenk så surt å endelig vinne sånn 180 ish millioner. Ha alt i en bank og så går banken under og alt man da får er 2 millioner.

Rumle skrev (8 timer siden):

Hvilken iste liker du? Jeg er veldig glad i det og :jepp:

Liker disse. Den i kartong er fra rema ed33c50f-d1b7-4e4a-9b3d-b7555fb55069.jpelarge.jpgmedium.jpgGalvania iste. Denne er med sitron, men fersken er også himmelsk god. Denne selges på meny, men du får den også på Olivia om du pleier å spise der.

Pleide før i tiden å kjøpe den fra Sunniva, men så flyttet de fabrikk fra Tyskland/ endret på oppskriften, så liker ikke den lenger.

• Hjerte 1
Skrevet

180?! Finnes det så store gevinster i Norge? :overrasket: Da måtte du jo ha funnet 90 forskjellige banker, det kunne fort blitt vel mye rot :ler:

Ooh jeg har ikke prøvd noen av de! 😍 Den nederste skal jeg def. prøve! Finnes den øverste i sitron og? Jeg liker bare sitron! 

Skrevet
Rumle skrev (48 minutter siden):

180?! Finnes det så store gevinster i Norge? :overrasket: Da måtte du jo ha funnet 90 forskjellige banker, det kunne fort blitt vel mye rot :ler:

Ooh jeg har ikke prøvd noen av de! 😍 Den nederste skal jeg def. prøve! Finnes den øverste i sitron og? Jeg liker bare sitron! 

Tror hvertfall kartongen på rema er i sitron. Eller det vet jeg, for jeg så den nettopp. Har kjøpt med ferskensmak, til helgen. Mener den fuze tea også er i sitronsmak. De nederste er bare himmelsk :dåne: Beste jeg har smakt! Men må være iskald :nikke:

Ja, vikinglotto har så store gevinster. Jeg spilte på onsdag og mener potten da var 183 millioner om jeg ikke husker veldig feil og så ble det jackpot og da blir det kanskje rundt 190 millioner eller noe neste onsdag.

• Hjerte 1
Skrevet

Har vært og handlet på rema. Blir pølsegrateng på meg til middag, så får mine gjester entrecote og potetsalat. Jeg spiser ingen av delene, så da blir det pølsegrateng på meg. Har hatt lyst på det, sååååååååååå lenge :spise: Er så godt!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

JEG HAR SATT POTET. Sånn med stor skrift så jeg lett finner det når jeg begynner å lure på når jeg satte potet. Blir mandelpotet. Skal sette mer når jeg får tak i mer jord.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også kassert julerosene 😕 Den sto i full blomst, men den er så giftig, så vil ikke ha den lenger av den grunn.

Skrevet

Ting er i fullt firsprang hos Sola vår. :klappe: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Ting er i fullt firsprang hos Sola vår. :klappe: 

:nikke: Har masse blomster som jeg har sådd, som snart er klare til å bli plantet ut. Har tomatplanter også, som skal ut, men jeg vurderer å la dem bli inne. Får se. Skal ha gulrot også.

Har du mye planter på balkongen din?

Skrevet

Ingenting i år. Tenkte litt på tomater i fleng, men må få tak i bil og styr...blir nok ikke noe hos meg i år. 
Jeg lever sommerverandalivet via dine fortellinger. :) 

Skrevet
Cid skrev (10 minutter siden):

Det er Tim Gunn :)

Han første heter David Suzuki, leste litt om han i forgårs fordi jeg så han hadde vært programleder for et kanadisk naturprogram siden 70 tallet

https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Nature_of_Things

Han er litt som en kanadisk David Attenborough 😄

Takk, da vet jeg det og husker det i femten minutter, så er det borte igjen,
men han dukker vel opp igjen om en stund, kjenner jeg deg rett. :lur: 

SVK skrev (4 minutter siden):

Andre ting som er gratis er frisk luft og sol(nå om våren). 

Det er det. Pollen er også gratis. 🤧

Skrevet
59 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Det er det. Pollen er også gratis. 🤧

Prosit! 

Skrevet

Ble fiskekaker i dag. Gadd ikke lage middag. Kjøpte en pose med hjertefiskekaker på rema. Varmet noen i ovnen og spiste med gaffel. Suverent :nikke:  Får ha i morgen, det planlagt for i dag.

Nå skal jeg se på inspektør Foyle på tv :nikke: Har sett det mange ganger før, men liker den serien :)

Skrevet

Aha! Den liker jeg også og jeg så den helt ferdig. Anbefales. :hoppe: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (19 timer siden):

Aha! Den liker jeg også og jeg så den helt ferdig. Anbefales. :hoppe: 

:nikke: Har sett den mange ganger. Syntes han sønnen til Foyle var sååååå kjekk, første gang jeg så serien :ler:

Skrevet

Da er menyen litt stokket om på. I dag skal jeg ha Rumle- Pizza. Den med creme fraiche, asparges, mozarella og spekeskinke :spise: Gjester får pizzaen og entrecote, potetsalat og stekt sopp, for dem som ikke liker pizza.

I morgen blir det kanskje pizza med creme fraiche, kyllinglårfiletbiter, paprika, rødløk, ananas og mozarella tror jeg :nikke:  Liker å bruke opp ting som er tatt hull på, så passer bra.

Skrevet

Høres godt ut. Neste helg vil jeg ha pizza, kanskje prøve en sånn.

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Høres godt ut. Neste helg vil jeg ha pizza, kanskje prøve en sånn.

Den pizzaen til Rumle er bare supergod :nikke: Jeg pleier å bruke kjøpebunn og steke den litt lenger enn man tror man må. Da blir den perfekt :spise:

• Hjerte 1
Skrevet

God morgen :sol: Er noen som vasker klær før meg i dag. Jeg trodde jeg var førstemann, så gikk ned for å se. Vedkommende var der. Sa han skulle bli tidlig ferdig. Lov å håpe. Har sååååååååååååå mye som må vaskes. Har etterslep fra forrige uke, som vil forplante seg videre til neste 😕

Tror det vil bli en varm dag i dag. Satt på balkongen litt mens jeg hadde balkongdøra på vid gap for å få luftet litt. Må snart ha fuglenetting på ripsbærbuskene. Har tatt noen fugler allerede på fersken i å være litt for interessert i dem.

Plommetreet mitt ser ikke ut til å få noe som helst av plommer i år. Gidder ikke å ha et svært tre, bare for å ha det, så mye mulig jeg kasserer det. Kjenner ingen med hage her, så ingen som kan ta det i mot heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...