Sola de Skrevet 25. april 2023 Forfatter #1581 Skrevet 25. april 2023 Rumle skrev (39 minutter siden): Du er så heldig som kan se sjøen fra balkongen! Er derfor jeg har blitt boende her så lenge. Har panoramautsikt 1
Sola de Skrevet 25. april 2023 Forfatter #1582 Skrevet 25. april 2023 Har vært og pasientreiset rundt i dag også. Ørene mine holdt på å vrenge seg i irritasjon da jeg kom fram dit jeg skulle. Sjåføren hadde på skikkelig høy et eller annet slags instrument- musikk. I tillegg plystret han med på spetakkelet. Hjemover måtte jeg vente en halvtime. Sjåføren visste ikke hvor han skulle kjøre, så skulle ha meg til å velge for seg. Selvfølgelig havnet vi i kø.
Rumle Skrevet 25. april 2023 #1583 Skrevet 25. april 2023 Sola de skrev (3 minutter siden): Er derfor jeg har blitt boende her så lenge. Har panoramautsikt Det forstår jeg godt! 1
Sola de Skrevet 25. april 2023 Forfatter #1584 Skrevet 25. april 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Det forstår jeg godt! Må ha utsikt. Der jeg og hunden min bodde hadde jeg fra kjøkkenet sjøutsikt, helt frem til noen fant på å bygge på den tomten Har alltid bodd ved sjøen, så helt nødt til å se havet fra mitt hjem Merker når jeg har vært noen dager på østlandet eller andre "innlandske" steder at jeg lengter mot kysten. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2023 #1585 Skrevet 25. april 2023 Det er alltid noe helt spesielt med havet....
Sola de Skrevet 25. april 2023 Forfatter #1586 Skrevet 25. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det er alltid noe helt spesielt med havet.... Det er umulig å bli lei. Ingen dag er lik. Er som et bilde som stadig er i forandring. - Slik jeg er det ut av mine vinduer hvertfall. 1
Sola de Skrevet 25. april 2023 Forfatter #1587 Skrevet 25. april 2023 (endret) Spesialisten, selv om han var sur i går, så ble han litt blidere etter prøvesvar Jeg er fornøyd med meg selv. Har gjort en god jobb Endret 25. april 2023 av Sola de 1
Sola de Skrevet 26. april 2023 Forfatter #1588 Skrevet 26. april 2023 God morgen Er alle årstider på en gang i dag. Nå nettopp haglet det av alle ting Hvor ble våren av? Måtte fram med boblejakken igjen. Har hentet en pakke. En linskjorte jeg bestilte for en stund siden. Har bare ikke hatt tid til å hente pakken før nå. Nydelig farge på den Jeg bruker mye lin på denne tiden av året. Er så digg å ha på seg! Har også vært ute med søppel. Hva er greia med å bare slippe søppelposen sin rett innenfor. Nestemann gjør det samme og vips så er det hullet tettet igjen, fordi søppelet stabler seg oppå hverandre. Bedre å kaste det inn, så det ikke tetter igjen. Ikke så moro å måtte flytte på andres søppel
Sola de Skrevet 26. april 2023 Forfatter #1589 Skrevet 26. april 2023 De lengste listene deres på spotify. Er det vanskelig å bla i dem, som om de henger litt? Lengste lista mi er håpløst å bla i. Satt og så på laget mitt spille semifinale i cupen 😕 Skjønner hvordan Molde ikke klarte å utligne på søndag som var. Var vel samme med Glimt i dag. Vil, men får det ikke til. Jaja. Ny cupfinale til høsten
Sola de Skrevet 27. april 2023 Forfatter #1590 Skrevet 27. april 2023 Da var oppvasken tatt og middagen spist. Ble kyllingfiletbiter, posesalat, den ekstra sprø pommesfrites, hjemmelaget dressing. Lurer på om nærbutikken er sluttet å selge lårfilet- biter. Synes den er saftigere og bedre enn vanlig kyllingfiletbiter. Har ikke funnet det på noen uker nå der. Så typisk at ting man liker forsvinner fra salg. Er noen måneder siden jeg fant Stryhns leverpostei på rema. Fant på en coop extra før påske, men er ikke ofte jeg er innom en coop extra, så da må jeg hamstre om jeg finner der neste gang. Noen som forresten har sett slike tynnskåret skiver av ytrefilet naturell i det siste? Finner bare i flere marinerte varianter, men det liker jeg ikke.
Sola de Skrevet 28. april 2023 Forfatter #1591 Skrevet 28. april 2023 Da har jeg vært på en coop extra Slo to fluer i en smekk. Måtte hente medisin, så dro på det kjøpesenter som har begge deler Var innom bakeriet på vei hjem og kjøpte meg både to brød og to kaker Er så mye rimeligere å handle alle andre steder enn nærbutikken. Fant gode leverposteien min På nærbutikken koster kyllinglårfilet-bitene mine 140,- for en pakke på 420 gram tror jeg det er. På Extra fikk jeg 500 gram for 82,50,-. Fant slike tynne naturell ytrefilet- skiver også. Samt masse torsk, så nå blir mye digg til middag neste uken Jeg kjøpte kaker på Extra også, som jeg hadde glemt, når jeg lot meg forlokke til å kjøpe kaker på bakeriet, så hvertfall nok søtsaker til helgen
Sola de Skrevet 28. april 2023 Forfatter #1592 Skrevet 28. april 2023 Da var middagen spist i dag også. Ble kyllinglårfilet- biter, posesalat, ekstra sprø pommes frites og hjemmelaget dressing. Synes kyllinglårfilet- biter er sååååååååååå mye saftigere enn tørre kyllingfilet- bitene. Skal kjøpe noen pakninger til av det, neste gang jeg er innom Extra eller Obs Jeg har mistet ene medisinen jeg hentet 😕 Finner den ikke noen steder, så må ha falt ut av posen et eller annet sted på veien fra jeg gikk ut av apoteket. Har av den liggende, så ingen superkrise, men ergelig. Får hente ny over helgen 😕Står på kvitteringen at jeg har fått den utlevert, så får tro det medfører riktighet. 1
Rumle Skrevet 28. april 2023 #1593 Skrevet 28. april 2023 Sola de skrev (2 timer siden): Da var middagen spist i dag også. Ble kyllinglårfilet- biter, posesalat, ekstra sprø pommes frites og hjemmelaget dressing. Synes kyllinglårfilet- biter er sååååååååååå mye saftigere enn tørre kyllingfilet- bitene. Skal kjøpe noen pakninger til av det, neste gang jeg er innom Extra eller Obs Jeg har mistet ene medisinen jeg hentet 😕 Finner den ikke noen steder, så må ha falt ut av posen et eller annet sted på veien fra jeg gikk ut av apoteket. Har av den liggende, så ingen superkrise, men ergelig. Får hente ny over helgen 😕Står på kvitteringen at jeg har fått den utlevert, så får tro det medfører riktighet. Hvilken produsent er det som selger de kyllinglårbitene? Og hva mener du med ekstra sprø pommes frites? Er det en egen variant eller er det noe du gjør med de? 1
Rumle Skrevet 28. april 2023 #1594 Skrevet 28. april 2023 Og god helg! Det glemte jeg helt, selv om det jo var derfor jeg gikk inn her! 1
Sola de Skrevet 28. april 2023 Forfatter #1595 Skrevet 28. april 2023 Rumle skrev (9 minutter siden): Hvilken produsent er det som selger de kyllinglårbitene? Og hva mener du med ekstra sprø pommes frites? Er det en egen variant eller er det noe du gjør med de? En ny fra Hoff. Den på nærbutikken er fra Prior, men har ikke sett bitene på en stund. Bare strimlet, men det er sånne lange ruller nærmest. Ikke det samme. Den jeg kjøpte på Extra var coops eget merke mener jeg. Rumle skrev (2 minutter siden): Og god helg! Det glemte jeg helt, selv om det jo var derfor jeg gikk inn her! God helg rumlemoren min Jeg går og innbiller meg at det er lørdag i dag 1
Rumle Skrevet 28. april 2023 #1596 Skrevet 28. april 2023 Sola de skrev (2 minutter siden): En ny fra Hoff. Den på nærbutikken er fra Prior, men har ikke sett bitene på en stund. Bare strimlet, men det er sånne lange ruller nærmest. Ikke det samme. Den jeg kjøpte på Extra var coops eget merke mener jeg. God helg rumlemoren min Jeg går og innbiller meg at det er lørdag i dag Aha, de pommes fritesene må jeg prøve! Takk! Ja? Det er så forvirrende når man føler feil dag!
Sola de Skrevet 28. april 2023 Forfatter #1597 Skrevet 28. april 2023 (endret) Rumle skrev (37 minutter siden): Aha, de pommes fritesene må jeg prøve! Takk! Ja? Det er så forvirrende når man føler feil dag! Synes de er bedre og blir sprøere enn de vanlige. Jeg føler det er tid for å gjøre typisk lørdagsting, men må vente til i morgen Endret 28. april 2023 av Sola de 1
Sola de Skrevet 29. april 2023 Forfatter #1598 Skrevet 29. april 2023 Kom plutselig på at butikkene er stengt på mandag. Har vært og handlet inn melk nok for neste dagene. Blir tynne ytrefiletskiver med stekt sopp og fløtegratinerte poteter til middag i dag. I morgen blir det bare tortellini med masse ketchup på. Mandag muligens stekt torskloin med stekt løk, mandelpotet og tyttebærsyltetøy tror jeg Er så superkaldt og vått ute i dag. Nordavind Det regnet ikke mens jeg gikk til og fra butikken, men dro likevel hetta over hodet for litt beskyttelse mot kalde vinden. Lite som minner om at vi straks er i mai måned. Har potet som skal settes, men må vente til det ikke er fare for frost om natten. 1
Sola de Skrevet 29. april 2023 Forfatter #1599 Skrevet 29. april 2023 Jeg er sååååååååååååå mett Ble alt for meget med mat. Ytrefilet- skiver, fløtegratinert poteter og stekt sopp. God mat, men er så mektig. Har sortert skittentøy. Har svært liten tid til klesvask, så får prioritere det som må vaskes, så får resten vente. Irriterer meg over at TV2 kun sender Bodø/ Glimt sine kamper på tv2play eller tv2 premium. Jeg har ingen av delene. Er ikke så interessert i å betale 399 i mnd for å se fotballkamper Synes det er alt for dyrt. 1
Sola de Skrevet 29. april 2023 Forfatter #1600 Skrevet 29. april 2023 😕 Jeg har ikke helt klart å spare inn så mye denne måneden, som jeg hadde håpet på. Har kun brukt 300 kr mindre denne måneden på mat enn forrige 😕 Det er så alt alt for mye. Hadde håpet å halvere, men da må jeg nok få vekk uvanen min med å gå i butikken så ofte. Lå godt an frem til midten av måneden. Deretter.. Nå skal det bli andre boller!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå