Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rumle skrev (17 timer siden):

Uff, det er så kjipt å ikke tåle det, spesielt når du er så glad i det. Jeg hadde slitt hardt om jeg ikke kunne spist mine favoritt frukt/bær! :sukk:

Jeg hadde det som min absolutte favoritt. Skjønner ikke hvordan det kunne skje. Da jeg gikk ned i vekt spiste jeg på jordbær hver dag, så kan være at det kanskje ble for mye, for plutselig kort tid etter tålte jeg det ikke overhodet :vetikke: Når man begynte å hovne opp i lepper, tunge og svelg av en enkel liten bær :risterpåhodet: Må bare holde meg unna. 

Rumle skrev (17 timer siden):

Hmm jeg sitter og veier for og i mot om jeg skal rydde eller lage pannekaker :plystre:

 

Lagde du dem? Er sååååååååååååå godt! Her ble det kyllinglår og salat i går. I dag blir det laktosefri risengrynsgrøt :spise:

Rumle skrev (17 timer siden):

Burde rydde, men det hadde jammen vært godt med pannekaker

:spise: Hva pleier du å ha til? Jeg synes det er så godt med blåbær og bacon :spise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg stort over unødvendige prisforskjeller. Er ingen grunn til at en norgesgruppen-butikk skal ta 112 kroner for en vare som koster 89 på rema for nøyaktig samme produkt :raven: Har denne uken forsøkt å kun kjøpe ting jeg ikke klarer å bære på nærmaten og resten har jeg handlet på rema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 timer siden):

Jeg hadde det som min absolutte favoritt. Skjønner ikke hvordan det kunne skje. Da jeg gikk ned i vekt spiste jeg på jordbær hver dag, så kan være at det kanskje ble for mye, for plutselig kort tid etter tålte jeg det ikke overhodet :vetikke: Når man begynte å hovne opp i lepper, tunge og svelg av en enkel liten bær :risterpåhodet: Må bare holde meg unna. 

Lagde du dem? Er sååååååååååååå godt! Her ble det kyllinglår og salat i går. I dag blir det laktosefri risengrynsgrøt :spise:

:spise: Hva pleier du å ha til? Jeg synes det er så godt med blåbær og bacon :spise:

Nei, det ble rydding gitt :ler:

Jeg liker best ett lite dryss med sukker :jepp: Hender jeg lager litt nyrørte blåbær til hvis jeg har ordentlige norske bær :jepp:

Veldig merkelig at det er lov å ha så stor variasjon i prisene, hvorfor er det ikke et forbud mot sånt mon tro? :klo: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å hilser på håper alt er bra med deg  og jeg kommer nok til å titte innom oftere, håper det er greit. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (Akkurat nå):

Innom å hilser på håper alt er bra med deg  og jeg kommer nok til å titte innom oftere, håper det er greit. 

Mye koseligere stemning her :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (2 minutter siden):

God morgen :sol: og alle andre her inne. 

 

God morgon:yvonne: Er her innimellom jeg også, om enn litt stille..🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

God morgon:yvonne: Er her innimellom jeg også, om enn litt stille..🙂

Jeg kommer nok til å vanke mer i dagbøkene fremover, for å si det sånn 🤫

Men jeg må vel få i meg noe mat, har en sånn Fjordland byggrynslunsj med bringebær, det får bli dagens frokost 😄

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (1 time siden):

Jeg liker ikke  tresmak så bruker egen skje 😅

20230129_095412.thumb.jpg.00c3d79916f23ec8fdbe61352a7ce79b.jpg

Byggrynslunsj er topp! Skei av tre er teit, bruker alltid vanlig selv🙂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Byggrynslunsj er topp! Skei av tre er teit, bruker alltid vanlig selv🙂

Likte mye bedre plastskjeene selv om de ikke er fult så miljøvennlige 🙂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (5 minutter siden):

Likte mye bedre plastskjeene selv om de ikke er fult så miljøvennlige 🙂

Samme, smaken av tre er ekkelt 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (På 28.1.2023 den 15.38):

Nei, det ble rydding gitt :ler:

Jeg liker best ett lite dryss med sukker :jepp: Hender jeg lager litt nyrørte blåbær til hvis jeg har ordentlige norske bær :jepp:

Veldig merkelig at det er lov å ha så stor variasjon i prisene, hvorfor er det ikke et forbud mot sånt mon tro? :klo: 

Greit å få ryddet litt også :ler:

Nam nam nam :spise:

Aner ikke. Hadde skjønt det hvis det var en enkeltstående butikk som ikke var med i noe kjede, at ting kanskje var litt dyrere, men norgesgruppen har ingen grunn til å ta så mye ekstra i pris enn hva rema og coop har.

Cid skrev (17 timer siden):

Ikke vært her på en stund, håper nyåret har vært fint for deg hittil ❤️

Begynner som det forrige slutter skulle jeg til å si :klem3:

Athena Catalina. skrev (17 timer siden):

Innom å hilser på håper alt er bra med deg  og jeg kommer nok til å titte innom oftere, håper det er greit. 

Går greit her. Titt innom så ofte du vil. Ingen trenger å spørre. Jeg har bare dagbok, for da kan jeg bable om hva jeg vil når jeg vil uten å lage nye tråder :ler:

Cid skrev (17 timer siden):

Mye koseligere stemning her :rodmer:

Hva skjedde med uinteressant- tråden?

Athena Catalina. skrev (7 timer siden):

God morgen :sol: og alle andre her inne. 

 

God morgen, god formiddag, god ettermiddag, god kveld, god natt, haha, blir litt sånn Ace Ventura eller hvem det var han spilte Jim Carrey, det der :ler:

Frøkenfryden skrev (7 timer siden):

God morgon:yvonne: Er her innimellom jeg også, om enn litt stille..🙂

God ettermiddag :sol:

Athena Catalina. skrev (7 timer siden):

Jeg kommer nok til å vanke mer i dagbøkene fremover, for å si det sånn 🤫

Men jeg må vel få i meg noe mat, har en sånn Fjordland byggrynslunsj med bringebær, det får bli dagens frokost 😄

Den har jeg ikke smakt. Er den god? Er det youghurtaktig eller mer havregrynaktig?

Athena Catalina. skrev (6 timer siden):

Likte mye bedre plastskjeene selv om de ikke er fult så miljøvennlige 🙂

Jeg og. Er ubrukelig treskjeene.

Cid skrev (5 timer siden):

Samme, smaken av tre er ekkelt 🤢

:nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God ettermiddag. Har spist middag. Ble ihjelstekte koteletter med ertestuing, mandelpotet, gulrot og saus til.

Har fått vasket litt klær i dag. Hadde folk både før og etter meg på listen, så ble kun vasket det mest prekære, og jeg fikk vasket kjapt opp noen linservietter og duker.

Har tenkt å vårpynte litt i leiligheten i løpet av de neste par dagene. Ha på vårlig/ påskeaktig voksduk på spisebordet. Ha grønne spisebrikker, gule duker her og der og så tomat. Tenkte å la de vokse seg store inne før jeg potter dem om og setter ut.

Jeg shoppet litt i går. En nydelig kjole. Jeg fant en i cellbes i fjor, men den kom aldri på salg før nå, men da var de selvsagt utsolgt i min størrelse, så valgte meg heller en annen i samme farger, i ellos. Den var til full pris da, men vil ha en fargerik kjole til vårlig og sommerlig bruk :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (9 minutter siden):

Greit å få ryddet litt også :ler:

Nam nam nam :spise:

Aner ikke. Hadde skjønt det hvis det var en enkeltstående butikk som ikke var med i noe kjede, at ting kanskje var litt dyrere, men norgesgruppen har ingen grunn til å ta så mye ekstra i pris enn hva rema og coop har.

Begynner som det forrige slutter skulle jeg til å si :klem3:

Går greit her. Titt innom så ofte du vil. Ingen trenger å spørre. Jeg har bare dagbok, for da kan jeg bable om hva jeg vil når jeg vil uten å lage nye tråder :ler:

Hva skjedde med uinteressant- tråden?

God morgen, god formiddag, god ettermiddag, god kveld, god natt, haha, blir litt sånn Ace Ventura eller hvem det var han spilte Jim Carrey, det der :ler:

God ettermiddag :sol:

Den har jeg ikke smakt. Er den god? Er det youghurtaktig eller mer havregrynaktig?

Jeg og. Er ubrukelig treskjeene.

:nikke:

Ja, den er god, og er sånn havregrynaktig :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (2 minutter siden):

Ja, den er god, og er sånn havregrynaktig :)

Nam nam! Må prøve den :nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Athena Catalina. skrev (9 timer siden):

Jeg liker ikke  tresmak så bruker egen skje 😅

20230129_095412.thumb.jpg.00c3d79916f23ec8fdbe61352a7ce79b.jpg

Ja er så dumt med treskje når resten av produktet er laget av plast uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...