Sola de Skrevet søndag kl. 18:01 Forfatter #8741 Skrevet søndag kl. 18:01 Satt og så på NCIS LA på tv tidligere i uken. Denne sangen var der, og jeg har synget på den siden. Når vi snakker om NCIS. Ny sesong starter i morgen Endelig noe å se på, på mandager igjen 📺 1
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl. 18:34 #8742 Skrevet søndag kl. 18:34 Så unge de var en gang. Antagelig jeg også, selv om jeg ikke kan forstå det.
Sola de Skrevet mandag kl. 06:31 Forfatter #8743 Skrevet mandag kl. 06:31 Hoppetaujenta skrev (11 timer siden): Så unge de var en gang. Antagelig jeg også, selv om jeg ikke kan forstå det. Tiden flyyyyyyr! Snakker ofte om ting, som om det var i går. Snakket med noen om en vei, de holder på å fikse opp i. De har jo nettopp fikset den veien sa jeg, så skjønner ikke hvorfor de på ny graver der. Er over 20 år siden fikk jeg til svar. Jada, men synes ikke det er så fryktelig lenge siden jeg da. Har klær, som er eldre enn det 1
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl. 06:54 #8744 Skrevet mandag kl. 06:54 Det stemmer på en prikk, Sola. Sånn har jeg det også og jeg tror det kommer til å bli verre etter hvert.
Sola de Skrevet mandag kl. 14:29 Forfatter #8745 Skrevet mandag kl. 14:29 🧎♀️ Neeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke tale om! Viiiiill ikke Glem det! Skulle bare titte litt på bunadsko, og beina mine gikk i fullstendig trass. Ligger på kne og ber om nåde. Torturredskaper kaller de slike sko for. Bestemor har sydd om bunadskjørtet mitt slik, at nå kan jeg være så stor jeg vil og så liten jeg vil, uten at bunadskjørtet blir upasselig, så nå må jeg få tak i bunadsko. De jeg en gang i tiden hadde, var i mykt skinn og helt flate. Faktisk gode å gå med. Så snublet jeg noen ganger i dem, og ene tåen var skikkelig grå blitt. I tillegg, hadde jeg ikke passet bunaden min på en ti års tid, så jeg kastet skoene Hadde tenkt å gi bunaden til første pikebarn født i familien, men bestemor mente jeg heller kunne bruke bunaden min selv, så nå kan jeg det igjen, men da må jeg ha nye sko Sko er jo noe hærk å få tak i til vanlig også, så gruer meg til å gå til. Tror jeg må i en skobutikk for å kjenne på det de har av bunadsko. Kan ikke ha dem for stive heller. Det vil jeg aldri klare å ha på beina
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl. 15:26 #8746 Skrevet tirsdag kl. 15:26 Men om føttene taler så høyt; kan du ha andre typer pensko som passer bedre, men bryter litt med stilen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå