Sola de Skrevet 25. januar Forfatter #8721 Skrevet 25. januar Jada, spiser stort sett fiskepålegg på alt
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #8722 Skrevet 25. januar Høres godt ut det. Jeg har åpnet en boks tunfisk i gele og mumser den rett i kroppen før ordentlig måltid litt senere. Ikke alle som liker slikt, men jeg gjør det.
jukkapalme Skrevet 25. januar #8723 Skrevet 25. januar Fiskepålegg er digg. Her ble det røkelaks og eggerøre i dag. Perfekt søndagsfrokost 1
Sola de Skrevet 25. januar Forfatter #8724 Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Høres godt ut det. Jeg har åpnet en boks tunfisk i gele og mumser den rett i kroppen før ordentlig måltid litt senere. Ikke alle som liker slikt, men jeg gjør det. Hva står på menyen din ellers i dag? Her ble det liten fullkornspizzabunn med mutti pizzasaus, sjampinjong, biffstrimler og jarlsbergost til middag. Dessert ble snickersis og ostepop jukkapalme skrev (4 timer siden): Fiskepålegg er digg. Her ble det røkelaks og eggerøre i dag. Perfekt søndagsfrokost Det er bare noe av det beste som fins nam nam nam! 2
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #8725 Skrevet 25. januar Har hatt noen skiver med vanlig pålegg på og 2 slike avlange Dr.Oetker-småpizzaer som varmes raskt i mikro. Legger på et par skiver ost og litt kjøttpålegg ekstra, så smaker det faktisk greit. 1
Sola de Skrevet 29. januar Forfatter #8726 Skrevet 29. januar Mens jeg satt på et venterom i dag, kom noen inn med en 10 uker gammel baby. Alle som har egne barn. Lurer på om de skjønner hvor heldige de egentlig er. Dama i resepsjonen meldte seg frivillig til å holde, mens mora var inne til timen sin, men man så tydelig på mora, at det var hun ikke komfortabel med, så babyen ble med henne inn Var innom en forretning med litt bedre utvalg etterpå, så masse pålegg og middag fra ferskvaredisken ble med hjem. Så mye digg å velge blant 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #8727 Skrevet 29. januar Jeg har ikke barn, men forstår godt at de ikke vil la andre og helt fremmede overta gullklumpen sin. Jeg hadde vært en slik mor og hadde aldri latt ungen ligge i vogn utenfor butikk mens jeg skulle raskt inn, eller innom cafè e.l. Jeg hadde hatt ungen med uansett hva jeg skulle og var det umulig, så fikk jeg tak i ordentlig barnevakt eller jeg ble hjemme selv. Basta! Fint å høre at du fant god kvalitetsmat og en får anta at din spisehelg blir bra. P.s. før i tiden da jeg var barn så kunne man gå til ren ostebutikk med massevis av rare oster og osteprat med osteskivesmaksprøver av forskjellige varianter; har de det ennå mon tro, eller er det meste ferdigpakket i våre dager?
Sola de Skrevet 29. januar Forfatter #8728 Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Jeg har ikke barn, men forstår godt at de ikke vil la andre og helt fremmede overta gullklumpen sin. Jeg hadde vært en slik mor og hadde aldri latt ungen ligge i vogn utenfor butikk mens jeg skulle raskt inn, eller innom cafè e.l. Jeg hadde hatt ungen med uansett hva jeg skulle og var det umulig, så fikk jeg tak i ordentlig barnevakt eller jeg ble hjemme selv. Basta! Fint å høre at du fant god kvalitetsmat og en får anta at din spisehelg blir bra. P.s. før i tiden da jeg var barn så kunne man gå til ren ostebutikk med massevis av rare oster og osteprat med osteskivesmaksprøver av forskjellige varianter; har de det ennå mon tro, eller er det meste ferdigpakket i våre dager? Det hadde ikke jeg heller kunnet. Hvor vanlig var ikke det før? Husker fra min egen oppvekst, alle barnevognene som sto plassert utenfor matbutikkene. Nå har jeg bodd i by, siden jeg var tidlig i tenårene, og tror ikke det er helt vanlig i byene? Jeg må nok handle inn til helgen, men har ikke helt bestemt meg for, om det blir en tur på rema/ kiwi eller om jeg bestiller matlevering. Er noen ting jeg liker, som de kun selger på rema, som jeg er tom for, så mulig det blir en tur på rema Det var en hel vegg med oster, der jeg var i dag, men jeg liker ikke slike oster så jeg tittet ikke på dem en gang.. I en annen butikk, så hadde de åpen ostedisk i forfjor eller når det var jeg var innom der. 1
SVK Skrevet 29. januar #8729 Skrevet 29. januar Mener å huske at du er fan av Bodø Glimt. Men så ikke noe om City eller Athletico i denne tråden.
Sola de Skrevet 30. januar Forfatter #8730 Skrevet 30. januar SVK skrev (22 timer siden): Mener å huske at du er fan av Bodø Glimt. Men så ikke noe om City eller Athletico i denne tråden. Trenger ikke si noe i denne dagboka. Har da signaturen min med overalt. Om man bruker pc, så ser man den
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #8731 Skrevet 30. januar Meg ikke forstå noen ting og det er vel like greit! 🤣
SVK Skrevet 30. januar #8732 Skrevet 30. januar Sola de skrev (20 minutter siden): Trenger ikke si noe i denne dagboka. Har da signaturen min med overalt. Om man bruker pc, så ser man den Så ikke signaturen din før nå. Flott signatur!
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #8733 Skrevet 30. januar "Alt er mulig 💛💛" ...det jeg ser er to rumpestumper opp ned, så ikke vet jeg hva dere snakker om.
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #8734 Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): "Alt er mulig 💛💛" ...det jeg ser er to rumpestumper opp ned, så ikke vet jeg hva dere snakker om. Keine Ahnung Faktisk standardsvaret når tysklæreren min spurte meg om noe i tysktimene Alt er mulig for superlaget mitt Nå blir det Inter i neste kamp. Jeg må være såpass ærlig å si jeg hadde håpet på Real Madrid, men tror sjansene er større mot italienerne. Tenk om de får møte Liverpool en gang 1
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #8735 Skrevet 31. januar SVK skrev (17 timer siden): Så ikke signaturen din før nå. Flott signatur! Ja, jeg ble helt himmelfallen da dommeren blåste i fløyta si
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #8736 Skrevet 31. januar I dag har jeg vasket klær, fått matlevering og vært og hentet pakker. Jeg bestilte julepynt, så brukte forretningen 3 uker på å sende meg julepynten, så nå mottar jeg julepynt og påskepynt i skjønn forening Jaja, jula varer helt til påske i Solas verden. Hvertfall om du bedømmer ut av serviettene mine. Der går det enda i juleservietter. Har kjøpt påskeservietter, så begynner rett på dem, om en 7 pakker med servietters tid Jeg synes det er så mange fine juleservietter, så kjøper alltid alt for mange, og gjør vel egentlig det samme med påskeservietter, så fra november til 17 mai går det i jul og påskeservietter her i gården.
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #8737 Skrevet 31. januar Har du plass til det, så skader det jo ikke å være føre var, for det kommer til nytte "om litt".
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #8738 Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Har du plass til det, så skader det jo ikke å være føre var, for det kommer til nytte "om litt". Har en skap på kjøkkenet, som er flere tomme hyller i, så har lagt serviettsamlingen min der i en hylle. I en annen er det mummikopper og så er det julegodis oppi en. Men det blir ikke spist av meg. er jordbærgodteri jeg fikk i julegave, så venter til jeg får besøk, som kan spise jordbær. 1
SVK Skrevet 31. januar #8739 Skrevet 31. januar (endret) Sola de skrev (3 timer siden): Ja, jeg ble helt himmelfallen da dommeren blåste i fløyta si Det skjønner jeg godt! Vi får krysse fingrene for Inter-kampene. 🤞 Endret 31. januar av SVK
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #8740 Skrevet 31. januar SVK skrev (58 minutter siden): Det skjønner jeg godt! Vi får krysse fingrene for Inter-kampene. 🤞 Blir superspennende. Håper vi gjør det bra på Aspmyra før returkampen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå