Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært ute. Jeg visste av erfaring at det ville bli lite/ ingen brøyting, men det er under enhver kritikk, slik fortau og veier ser ut nå. De kunne om ikke annet brøytet foran busstoppene, så folk lett kunne komme seg av og på bussene. Alle busstoppene jeg har vært på i dag, var det tykk glatt is. Når man kommer ut av en buss, så er ikke å tråkke rett på is, det man har lyst til. Eller når man skal inn i en for den saks skyld :raven: Jeg klamret meg fast i et gjerde halve veien til bussen. Resten av veien :risterpåhodet: Det var rene skøytebanen. Hverken trygt for gående eller kjørende. Kom meg omsider bort til busstoppet. På vei hjem, gikk jeg midt i veibanen. Noe nærmere fortauet gikk ikke an å gå. Fortauene var ufremkommelig. Til og med midt i veibanen var det underkjølt :risterpåhodet: De kan få ha vinteren for seg selv, de som tilber den :raven: 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oijj...det lyder ikke bra, Sola. :(  Måtte det smelte fortere enn svint og holde seg sånn hos deg. Tvi-Tvi! 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Oijj...det lyder ikke bra, Sola. :(  Måtte det smelte fortere enn svint og holde seg sånn hos deg. Tvi-Tvi! 

Nei. Gårdagen ble om mulig enda verre, men nå er det meldt mildere vær. Egentlig uvær, men om det får smeltet isen, skal jeg være glad. Håper det blir med dette, for denne vinteren. I sommer var det et par uker med helt for jævlig temperatur andre veien. Nå har det vært et par uker med mange minusgrader og glatten. Skulle vært slik at man kunne valgt årstidene sine selv. Hadde bare vært vår og høst i min verden da :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet

Hos meg også. Om og om igjen. :)  Har du alt du trenger i hus i dag og kan kose deg med god mat?
Det hjelper litt i min verden når ting går en i mot. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...