Sola de Skrevet 18 timer siden Forfatter #8561 Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (19 timer siden): Ehh...nei tenkte sang via kameraoverføring eller noe. Penger gråter de vel heller ikke av? Liker ikke å gi penger. Det er så upersonlig.
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #8562 Skrevet 18 timer siden Sola de skrev (7 minutter siden): Liker ikke å gi penger. Det er så upersonlig. Sant nok, men en kan nesten ikke få det mere personlig enn et stev fra hjertet.
Sola de Skrevet 16 timer siden Forfatter #8563 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Sant nok, men en kan nesten ikke få det mere personlig enn et stev fra hjertet. Blir ikke til å gi penger til noen. Da kutter jeg heller ut å gi gaver.
Sola de Skrevet 16 timer siden Forfatter #8564 Skrevet 16 timer siden November var en kald måned. Hvertfall halve, så ser jeg fant fram snømannen i signaturen min, men desember har vært heller mild og er mer høst enn vinter her, så lurer om ikke jeg burde ventet med snømannen. Men nå er det snart jul, så da kan noe annet få pynte signaturen min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå