Hoppetaujenta Skrevet 20. november 2025 #8521 Skrevet 20. november 2025 Nei, jeg har aldri gjort det, men en må kanskje øve seg litt da om en er redd for det... Husker at de ble veldig våte da jeg var ute i regn og når det var kaldt så stivnet de og da kjente en at en nesten hadde to iskalde slagskip rundt leggene...de slo mot hverandre og det var kjempepopulært og jeg sørget lenge da den nye moten tok bort alle med sleng og laget syltynne legger istedenfor.
Sola de Skrevet 20. november 2025 Forfatter #8522 Skrevet 20. november 2025 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Nei, jeg har aldri gjort det, men en må kanskje øve seg litt da om en er redd for det... Husker at de ble veldig våte da jeg var ute i regn og når det var kaldt så stivnet de og da kjente en at en nesten hadde to iskalde slagskip rundt leggene...de slo mot hverandre og det var kjempepopulært og jeg sørget lenge da den nye moten tok bort alle med sleng og laget syltynne legger istedenfor. Syltynne legger Jeg har kjøpt meg noen vanlige bukser nå, men er ikke vant til å gå i slike lenger Synes jeg ser for meg frosne slagskipene dine Hvilke farger har du kjøpt deg?
Hoppetaujenta Skrevet 20. november 2025 #8523 Skrevet 20. november 2025 Lyseblå, midt på-blå og mørkeblå og noen sorte. Må bare ha sorte. Går til absolutt alt. 1
Sola de Skrevet 22. november 2025 Forfatter #8524 Skrevet 22. november 2025 Hoppetaujenta skrev (På 20.11.2025 den 22.15): Lyseblå, midt på-blå og mørkeblå og noen sorte. Må bare ha sorte. Går til absolutt alt. Superfine Ja, går til alt 1
Sola de Skrevet 22. november 2025 Forfatter #8525 Skrevet 22. november 2025 Er så mange jeg kjenner av den eldre garde, som går bort. Nå er det en av venninnene til min farmor. Farmor døde alt i 2010, mens venninna gikk bort nylig. Husker henne fra jeg sist var på besøk hos farmor og farfar. Dama imponerte meg. Var som et fyrverkeri hele dama. Hun hadde sitt å stri med, men holdt humøret oppe, gjorde hun. Fin dame. 2
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2025 #8526 Skrevet 22. november 2025 Verdt å ha noen sånne minnestunder hvor en tar de frem fra glemselen og lar de få leve litt via minner og et tent lys. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2025 #8527 Skrevet 25. november 2025 God dag til Sola vår. Alt någenlunde vel hos deg? 💐
Sola de Skrevet 25. november 2025 Forfatter #8528 Skrevet 25. november 2025 Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): God dag til Sola vår. Alt någenlunde vel hos deg? 💐 Sånn halvveis hvertfall. Sover veldig lite for tiden, men det vet vel du alt om. Hvordan er det med søvnen din for tiden? 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2025 #8529 Skrevet 25. november 2025 Sola de skrev (1 time siden): Sånn halvveis hvertfall. Sover veldig lite for tiden, men det vet vel du alt om. Hvordan er det med søvnen din for tiden? Den var så godt som helt borte i natt og jeg har zoombiet rundt og vært uttafor meg selv. Trist at du også skal bli rammet av sånt...håper på bedre natt for oss neste natt.
Sola de Skrevet 25. november 2025 Forfatter #8530 Skrevet 25. november 2025 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Den var så godt som helt borte i natt og jeg har zoombiet rundt og vært uttafor meg selv. Trist at du også skal bli rammet av sånt...håper på bedre natt for oss neste natt. Er så slitsomt å ha mangel på søvn Håper vi får bedre natt i natt ja
Hoppetaujenta Skrevet 26. november 2025 #8531 Skrevet 26. november 2025 ...men etter tre-fire oppvåkninger uten bra søvn innimellom...havner jeg her. Gjør nytt soveforsøk om en times tid eller så. *liste seg stille ut igjen og håpe at Sola sover i alle fall*
Sola de Skrevet 26. november 2025 Forfatter #8532 Skrevet 26. november 2025 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): ...men etter tre-fire oppvåkninger uten bra søvn innimellom...havner jeg her. Gjør nytt soveforsøk om en times tid eller så. *liste seg stille ut igjen og håpe at Sola sover i alle fall* Nei. Lå og så på klokken fra 2 og utover. Halv seks gadd jeg ikke ligge der mer, så sto opp. Skull opp 6 alikevel. Håper du fikk sovet mer
Hoppetaujenta Skrevet 26. november 2025 #8533 Skrevet 26. november 2025 Ikke snurten, så dette kommer til å bli en rar dag til hvor øyenlokkene kommer til å leve sitt eget liv.
Rumle Skrevet 27. november 2025 #8534 Skrevet 27. november 2025 (endret) Sola de skrev (På 22.11.2025 den 11.47): Er så mange jeg kjenner av den eldre garde, som går bort. Nå er det en av venninnene til min farmor. Farmor døde alt i 2010, mens venninna gikk bort nylig. Husker henne fra jeg sist var på besøk hos farmor og farfar. Dama imponerte meg. Var som et fyrverkeri hele dama. Hun hadde sitt å stri med, men holdt humøret oppe, gjorde hun. Fin dame. Problemer med søvnen er så utrolig slitsomt! Håper det løser seg snart! Går det bra med dere her inne ellers? Endret 27. november 2025 av Rumle 1
Sola de Skrevet 27. november 2025 Forfatter #8535 Skrevet 27. november 2025 Rumle skrev (40 minutter siden): Problemer med søvnen er så utrolig slitsomt! Håper det løser seg snart! Går det bra med dere her inne ellers? Våknet i 3- tiden i natt. En nabo kom hjem. Vet nøyaktig hvem. Nemlig dørslamreren. Skjønner ikke at de ikke skjønner selv at de bør lukke døren i stedet for å slamre den igjen om natten. Går som det pleier hos meg. Hvordan går det med deg? 1
Rumle Skrevet 27. november 2025 #8536 Skrevet 27. november 2025 Sola de skrev (26 minutter siden): Våknet i 3- tiden i natt. En nabo kom hjem. Vet nøyaktig hvem. Nemlig dørslamreren. Skjønner ikke at de ikke skjønner selv at de bør lukke døren i stedet for å slamre den igjen om natten. Går som det pleier hos meg. Hvordan går det med deg? Ååh så irriterende! Går forholdsvis greit her og
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2025 #8537 Skrevet 27. november 2025 Jeg hangler litt, men har ingen slamrere, så jeg skal ikke klage. God helse og søvn til oss alle sammen. 1
Sola de Skrevet 27. november 2025 Forfatter #8538 Skrevet 27. november 2025 Rumle skrev (1 time siden): Ååh så irriterende! Går forholdsvis greit her og Veldig. Har sett dama gjøre det. Hun går ut døra og smeller den igjen etter seg. Er ikke noe smekklås på døra, så hun må låse den alikevel, så skjønner ikke hvorfor hun smeller så med den. Om natten især er det lov å bruke hodet litt. Superbra Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg hangler litt, men har ingen slamrere, så jeg skal ikke klage. God helse og søvn til oss alle sammen. God klem til dere begge to 2
Sola de Skrevet 27. november 2025 Forfatter #8539 Skrevet 27. november 2025 Fikk akkurat matlevering. Var tom for melk og brød. Må se over hva jeg har i fryser og kjøleskap av middagsmat før jeg handler noe slikt. Har handlet inn ribber og fisk til jul, så må rydde litt i fryseren, så jeg får sett hva som ligger under. Vet det er en del iskrem, men jeg spiser ikke særlig med slikt om vinteren, så får se om jeg skal beholde den. Har både tyttebær, blåbær, multer og rips i fryseren, samt en eplekake, så har mye digg å spise utover vinteren. 1
Sola de Skrevet 30. november 2025 Forfatter #8540 Skrevet 30. november 2025 Har dere pyntet til jul? Jeg fikk opp adventstjernen i dag. Resten får vente. Har begynt å plukke ned alle gresskarene mine. De ligger midt på stuegulvet nå. Egentlig synes jeg det ble litt pent slik samlet, så neste år, skal de få stå litt mer samlet alle sammen. Har enda mange gresskar, som må plukkes ned. Har sendt melding til søskenet mitt om det vil ha et par lamper jeg har nedpakket. Tenkte å bruke den plastkassen til å ha gresskarene i. Har ikke hatt dem oppe her jeg bor nå, og er kanskje ikke helt min stil lenger. Noe sånt. Lampene er helt ok de, men jeg har ikke bruk for dem lenger. Det jeg nå er på leting etter er juletrelys. Jeg har. Tror jeg. De jeg pleide å ha på juletreet. Men jeg finner dem ikke, så må på leting i alle plastkassene mine. Får bli en jobb etter at julegavene er sendt å finne. Om ikke, nå jeg avsted å finne. Er litt evig saga det der med meg og juletrelys. Aner ikke hvor mange jeg har kjøpt opp igjennom. Fant en halv plastkasse full, da jeg skulle flytte. Fant noen jeg likte, som jeg brukte noen år, men de før der.. Var enten for få, for hvite i lyset, for svake i lyset osv, en pære var gått osv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå