Rumle Skrevet 1. november 2025 #8441 Skrevet 1. november 2025 Sola de skrev (7 minutter siden): Jeg så mange utkledde barn i husene rundt omkring her, men var ingen her. Tror det er en greie her med at om det er fakler eller noe så kan de gå der, om det ikke er opplagt at man kan gå et sted, så gjør de det ikke. Oppkjørselen her var mørklagt, så sikkert derfor. Trodde et par ganger jeg hørte barn, men var ingen ved hovedinngangen da jeg så på dørtelefonskjermen. Ja? Det er jo fint om det faktisk fungerer sånn 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2025 #8442 Skrevet 1. november 2025 Hos meg er det alltid mørkt, så da sier jeg nok noe til omverdenens barn, selv om det ikke var meningen. 1
Sola de Skrevet 1. november 2025 Forfatter #8443 Skrevet 1. november 2025 Rumle skrev (5 timer siden): Ja? Det er jo fint om det faktisk fungerer sånn Kom heldigvis ikke noen hit Sikkert kjekt med utkledning og alt sånt, men jeg kan fint være foruten slikt tull i min tilværelse. Kan ikke erindre at det var slikt da jeg var ung? Var karnevalsbursdager og utkledning i barnehagen husker jeg, men det var det.
Sola de Skrevet 1. november 2025 Forfatter #8444 Skrevet 1. november 2025 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Hos meg er det alltid mørkt, så da sier jeg nok noe til omverdenens barn, selv om det ikke var meningen. Hos meg er alle lys alltid på skulle jeg til å si. Har lys på i alle rom hele dagen. Gidder ikke slå av. Siden strømregningen min, bare er noen hundrelapper, så gidder jeg ikke slå av alt av lys hele tiden. Slår av lysene når jeg legger meg i noen rom, men i noen rom, står de på hele tiden.
Sola de Skrevet 1. november 2025 Forfatter #8445 Skrevet 1. november 2025 Nå har jeg spist årets første porsjon av fjordland- pinnekjøtt Nydelig mat Blir nok en porsjon til om ikke lenge 1
Sola de Skrevet 1. november 2025 Forfatter #8446 Skrevet 1. november 2025 Ble nesten som Mary Poppins da jeg gikk hjem fra nærbutikken i dag. Vinden tok tak i paraplyen min og vrengte den. Klarte knapt å holde den igjen. fikk omsider lagt den sammen Ikke vær for paraply 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2025 #8447 Skrevet 1. november 2025 Klarer du å ha på poncho, så er det bedre enn med paraply. Jeg blir svett i en sånn om jeg skal gå litt. Regnklær i det hele tatt er vanskelig hos meg, men må en så må en.
Sola de Skrevet 3. november 2025 Forfatter #8448 Skrevet 3. november 2025 Hoppetaujenta skrev (På 1.11.2025 den 20.24): Klarer du å ha på poncho, så er det bedre enn med paraply. Jeg blir svett i en sånn om jeg skal gå litt. Regnklær i det hele tatt er vanskelig hos meg, men må en så må en. Jeg har både støvler, regnbukse og regnjakke, så klarer meg, men enig med deg om klamme regntøy. Har noen jakker, som ikke er sånn, men den jeg har nå er jo mer fuktig inni enn utenpå etter bruk God bedring forresten 1
Sola de Skrevet 3. november 2025 Forfatter #8449 Skrevet 3. november 2025 Lurer på om jeg skal skifte profilbilde her. Har hatt dette eller andre delen av dette i haugevis av år nå. En tidligere bruker lagde dette til meg. Før kunne man ha større bilder som profilbilde. Etter at det ikke var mulig lenger, har jeg vekslet mellom denne soloppgangen og et hjerte som var over dette. Hvordan er det med rettigheter til bilder man bruker som profilbilde? 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2025 #8450 Skrevet 3. november 2025 Husker noe du hadde før ja, men det bildet der er jo deg det. 1
Sola de Skrevet 3. november 2025 Forfatter #8451 Skrevet 3. november 2025 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Husker noe du hadde før ja, men det bildet der er jo deg det. Tror jeg hadde noen votter eller noe, før han lagde dette til meg Kanskje jeg kan bruke en tegning eller et selvtatt bilde, så jeg ikke får advarsel eller noe for å ha brukt andres bilde Ditt bilde ble jo laget til deg også, mener jeg å erindre, så med disse vi har er vi safe vil jeg tro, men hvordan er det med dere som bare har funnet bilde på nett. Får dere noe advarsler eller noe som helst om rettigheter? 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2025 #8452 Skrevet 3. november 2025 Du har rett. Jeg fikk direkte fra kunstnerens hånd. Kommer ikke til å bytte noen gang. I love It! 1
Sola de Skrevet 4. november 2025 Forfatter #8453 Skrevet 4. november 2025 Jeg forsøkte meg på et glass eplejuice i dag. Det var for tidlig Får vente til jul før jeg forsøker meg igjen.
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2025 #8454 Skrevet 5. november 2025 Huff. Du har en del plager du søte snille Sola vår. Nå sover du nok og jeg sjekker at alt er i orden hos deg. 🌝
Sola de Skrevet 5. november 2025 Forfatter #8455 Skrevet 5. november 2025 Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Huff. Du har en del plager du søte snille Sola vår. Nå sover du nok og jeg sjekker at alt er i orden hos deg. 🌝 Jepp. Er bare kryssallergier det der. Men irriterende nok. Har så lyst på eple! 1
Sola de Skrevet 5. november 2025 Forfatter #8456 Skrevet 5. november 2025 Når hele ens familie ikke vet hva de skal gi meg i julegave. Ting jeg har i handlekurven, som jeg hadde tenkt å kjøpe til meg selv, får heller bli julegaver fra dem. Jeg trenger egentlig ingenting, sånn især, så blir svar skyldig når de spør. Har vært heller vanskelig å finne noe å gi i gaver i år. Jeg liker ikke å gi gavekort, men spørs, om det ikke blir et gavekort eller to, om jeg ikke kjapt finner på noe.
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2025 #8457 Skrevet 5. november 2025 NY stor og fin og i orden leilighet!
Sola de Skrevet 6. november 2025 Forfatter #8459 Skrevet 6. november 2025 Hørte posten komme. Har begynt å få reklame. Var leketøyskataloger. Bladde i dem. Ble med et liten igjen Er jo bare gutteleker tenkte jeg. Lekte bare med dukker og slikt da jeg var liten. Likte ikke biler og den slags. Blar litt i katalogen. Først bamser. ja, En sånn. Og så så jeg en prinsessevogn, hest og dukke. Hadde slikt som liten og jeg bare ååååååå! Ingen tvil om hva jeg hadde ønsket meg, om jeg ikke allerede hadde fått det Likte barbie, my little pony, sad sam- bamser. Tror jeg ville likt den der stitch- figuren som er overalt for tiden Var innom en lekebutikk i fjor sommer. Min tante så ski- Barbie med utstyr. Hun hadde ønsket seg det da hun var liten, men Bestefar, mente hun hadde nok barbier. Gjett hvem som fikk ski- Barbie i julegave av nettopp Bestefar
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2025 #8460 Skrevet 7. november 2025 Da var du heldig. Lille-Hoppen drømte seg bort i sikkert akkurat de samme reklameheftene og fikk NULL. Var så irritert på det to perfekte (hun og han) ungene som fikk leke med alt der og så ut til å ha det så gøy. Akk ja sann. At jeg ikke fikk alt jeg ønsket meg i tidlig barndom kan forklare så mangt her i livet. Dobbeltakkjasann: ha en god fredag uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå