Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje prøve det så fort du ser at det er til salgs, så du ikke blir skuffet i desember? :spise: 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 14.10.2025 den 10.05):

Kanskje prøve det så fort du ser at det er til salgs, så du ikke blir skuffet i desember? :spise: 

Er så sjelden på det kjøpesenteret at er kun når jeg har ærend der eller i nærheten, at jeg drar dit.

Skrevet

Skjønner. :)  Holder meg til de faste her også. Ikke mye andre steder og myser. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Skjønner. :)  Holder meg til de faste her også. Ikke mye andre steder og myser. 

Jeg er ikke så mye på de andre heller, men er hvertfall forbi dem av og til. Jeg kjøper det meste på nettet vet du. 

Skrevet

Ja jeg også er ...fanget i nettet. :lur: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ja jeg også er ...fanget i nettet. :lur: 

Fikk matlevering i dag. Ikke greit med handling når man har lyst på noe søtt. Ble bare mye søtsaker. Boller og kaker :dåne:Blir sjokoladebolle til kveldsmat og sjokoladekake til snack i morgen :dåne: Var helt tom for alt søtt i går, så det bærer matleveringen preg av. 

Skrevet

Det kjenner jeg meg igjen i og ser frem mot desember. Da åpner mine sluser seg og det blir GODT på alle vis. :nikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Det kjenner jeg meg igjen i og ser frem mot desember. Da åpner mine sluser seg og det blir GODT på alle vis. :nikke: 

Liker du sånn juleskum? Bestemor sa de hadde fått det inn på Normal allerede. Det er jordbærsmak på dem, men de har andre smaker og av og til. 

• Nyttig 1
Skrevet

Joda, de er ikke vonde de. Har sett krumkaker også, men jeg syns det er litt tidlig. :spise: Litt. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 timer siden):

Joda, de er ikke vonde de. Har sett krumkaker også, men jeg syns det er litt tidlig. :spise: Litt. 

Julekakene kan alle få ha for seg selv. Liker ikke det så veldig. Spør hvert år mine sine, om de absolutt må ha julekaker, og blir høylytte protester, når jeg foreslår å droppe det :ler: Blir vel 7 sorter, som vanlig. 

Skrevet

Hva er det beste du liker da? Delfiakake? :lur: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (18 timer siden):

Hva er det beste du liker da? Delfiakake? :lur: 

Nei. Det er godt det, men er så mektig og kvalmende :ler: Risboller :spise: Skulle forresten ønsket at Per kjeks fremdeles var å få tak i. Pleide å ha det i delfiakaken. 

Skrevet

Klesvask i dag også :dåne: Synes ikke den skittentøyskurven er tømt, før den flyter over igjen. Blir to maskiner med kokevask og to med vanlige klær. Får se om jeg gidder å vaske bher og et par jakker i tillegg. 

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (3 timer siden):

Nei. Det er godt det, men er så mektig og kvalmende :ler: Risboller :spise: Skulle forresten ønsket at Per kjeks fremdeles var å få tak i. Pleide å ha det i delfiakaken. 

Jeg tror jeg har tipset deg om å lage små munnfuller med delfiakake i SMÅ muffinsformer. Bittesmå kan du få dem også. :nikke: 

Dessuten kan disse her nok gå som en brukbar erstatning i delfiakakene. Smaker litt mere enn Pers, men er gode. 
large.jpg

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden):

Jeg tror jeg har tipset deg om å lage små munnfuller med delfiakake i SMÅ muffinsformer. Bittesmå kan du få dem også. :nikke: 

Dessuten kan disse her nok gå som en brukbar erstatning i delfiakakene. Smaker litt mere enn Pers, men er gode. 
large.jpg

Ja, har laget det som muffins siden du nevnte det en gang :hoppe: 

Ble mye bedre slik :nikke: De der skal jeg teste ut! 

• Liker 1
Skrevet

Meny som har dem. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden):

Meny som har dem. :nikke: 

Skal legge dem i handlekurven :nikke: 

• Liker 1
Skrevet

Håper de faller i smak hos deg.  :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet

Da er årets juletre kommet i hus. Midt i flyttekaoset i fjor, så fikk søskenet mitt i oppdrag å kjøpe meg et helt enkelt juletre.  Det kom med et som var lys på, superhøyt med fjernkontroll osv. Jeg fikk ikke plass til vanlige pynten min på det pga alle ledningene.  Så forrige helg så jeg bilder fra fjorårets jul og vil virkelig ikke ha det treet, så bestilte meg et nytt et uten alle fancy nymotens greier. Søskenet mitt synes jeg er gæren som ikke vil ha nymotens treet, men jeg foretrekker enkle trær. Det kan heller få fjorårets tre hjem til seg :nikke:

Skrevet

Usj og æsj! Moren min er på fjellet.  Fikk bilde av en hoggorm :redd:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...