Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 22.9.2025 den 18.22):

Lykke til med alt du trenger å få fikset. Måtte skoene innordne seg litt faderlig fort. :nikke: 

Det er fjellsko. Merker det ikke er innendørssko, for å si det slik. Vil nok ta sin tid å gå dem til. Er så redd for å falle, så kjøpte sko med groveste sålene jeg fant. Hva er greia med nesten glatte såler på vintersko :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skal jo ikke være slik. Brodder må til foran og bak. :klo: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 24.9.2025 den 16.10):

Ja, det skal jo ikke være slik. Brodder må til foran og bak. :klo: 

Det har jeg kjøpt. Har i fra i fjor, men kjøper nye hvert år likevel. 

• Liker 1
Skrevet

Er så lemster i dag :dåne: Hadde noen akrobatiske bevegelser ut av en bil her om dagen. De der taxiene som er så små, at man må nesten kappe av seg huet for å komme seg inn i. Fikk ikke overkroppen med meg ut av bilen, så måtte nesten legge meg helt ned og åle meg ut med begge føttene først. Kjentes merkelig ut i ene siden i går morges, og har blitt verre i dag. rygg og nakke også. Har tatt smertestillende, så håper det vil hjelpe. Fikk matlevering i dag. Han hjalp meg inn med varene, selv om jeg ikke hadde skrevet det i bestillingen. Han så vel hvordan jeg bevegde meg :ler: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

God bedring til deg...du som har det som jeg ofte også har det i taxier. Jeg er misfornøyd med designet når det ikke
er laget for lange folk. Jeg henger også fast med hodet på innsiden, eller utsiden alt etter som og som regel
er det våre nye landsmenn som kjører og noen er knøtta små og forstår nok ikke hvorfor jeg norske kjempekvinnen
ikke får plass i slagskipet deres... :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

God bedring til deg...du som har det som jeg ofte også har det i taxier. Jeg er misfornøyd med designet når det ikke
er laget for lange folk. Jeg henger også fast med hodet på innsiden, eller utsiden alt etter som og som regel
er det våre nye landsmenn som kjører og noen er knøtta små og forstår nok ikke hvorfor jeg norske kjempekvinnen
ikke får plass i slagskipet deres... :fnise: 

Bilene blir jo bare mindre og mindre. Synes det er veldig skummelt i de bilene man sitter som sild i tønne. Overhodet ikke egnet som drosjebiler. 

Ble kjørt i en bil i går. Den var kinesisk. Ganske stor både innvendig og utvendig. Gode seter. Skulle vært sånn alle sammen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg drømmer om londonbiler. God plass til alt.  Det kommer nok ikke i dette landet, men jeg drømmer.  :rodmer:preview-928x522.jpg

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 timer siden):

Jeg drømmer om londonbiler. God plass til alt.  Det kommer nok ikke i dette landet, men jeg drømmer.  :rodmer:preview-928x522.jpg

Noe sånt hadde gjort seg. Er jo knapt plass til varer baki de små miniatyrbilene. Kan ikke skjønne hvorfor de bruker dem i drosjedrift :vetikke: 

• Liker 1
Skrevet

Er like lemster i dag. Fikk spørsmål hvorfor jeg halter 😕 Er ikke noe gøy. Fikk så vidt buksa på meg i morges. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Klarer ikke gå/ sitte/ stå/ ligge noe godt. Håper det skal roe seg ned snart.

Skrevet

Huff...kroppen gjør som den vil tydeligvis. :sukk: Måtte den snart bli medgjørlig. 

• Hjerte 1
Skrevet

I dag har jeg laget eplekake.  Tåler ikke eple på denne tiden av året, men pleier å tåle det rundt juletider,  så ser fram til det når den tid kommer. Har 5 epler igjen, så vurderer å lage en til. Skal lage kålstuing og sjokoladekake også av melposen jeg kjøpte, så om det er mer mel igjen, så blir det kanskje en kake til. ( Jeg baker svært sjelden, så pleier å ha flere prosjekter gående når jeg først har mel i hus.)

Er fremdeles lemster.  Sitter i det der 😕

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er imponert over baking og pågangsmot. :klappe: Ha en stadig litt bedre lørdag. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jeg er imponert over baking og pågangsmot. :klappe: Ha en stadig litt bedre lørdag. 

Kakebaking pleier jeg å få til. Hadde bare brødbaking og kjøttkaker vært like enkelt :dåne: Lagde verdens verste kjøttkaker i går. Uspiselig rett og slett. God lørdag til deg og :klem: 

• Liker 1
Skrevet

Bakgrunnsfigurer i livet eller hva man skal kalle dem for. Folk du alltid har sett, men selv aldri pratet med. Leste noe på facebook i dag. Er broren til min gamle trener. De bodde i nabohuset til en av beste venninnene mine, så så ham egentlig om ikke daglig så svært ofte. Vet alt om ham, men kom til å tenke på at han har jeg aldri snakket med selv. Erre mulig :ler: Bakgrunnsfigurer som bare er der :nikke: 

I dag håper jeg på å komme meg avsted på butikken for å hente pakke. Er fremdeles lemster, men er mer i ryggen i dag. Kjenner det fremdeles i hofte og lår, men ikke slik det har vært.

• Liker 1
Skrevet

Lykke til med frakt og bevegelser. :)  Jeg har også mange i kulissene, men tvilsomt om våre veier
virkelig kommer til å krysses med prat noen gang. Det er bare sånn med noen. :sukk: 

Da jeg var tenåring og havnet på en fest med fremmede folk, så kom tre jenter på min alder bort til meg og begynte å prate. De hadde visst hvem jeg var av utseende, sittet og pratet sammen, sett på meg og lurte på om de fikk ta på håret mitt...og jeg sa ja...da...og de ble overrasket over at det var så mykt, når det så ganske stritt ut. Så ble vi pratende en del den kvelden. Uventet, men ok der og da. Det er mulig at fremmede i bakgrunnen hadde vært ok å snakke med i andre omstendigheter. Jeg gjør bare ikke slik så ofte, huleboer som jeg er. :nigo: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 29.9.2025 den 9.33):

Lykke til med frakt og bevegelser. :)  Jeg har også mange i kulissene, men tvilsomt om våre veier
virkelig kommer til å krysses med prat noen gang. Det er bare sånn med noen. :sukk: 

Da jeg var tenåring og havnet på en fest med fremmede folk, så kom tre jenter på min alder bort til meg og begynte å prate. De hadde visst hvem jeg var av utseende, sittet og pratet sammen, sett på meg og lurte på om de fikk ta på håret mitt...og jeg sa ja...da...og de ble overrasket over at det var så mykt, når det så ganske stritt ut. Så ble vi pratende en del den kvelden. Uventet, men ok der og da. Det er mulig at fremmede i bakgrunnen hadde vært ok å snakke med i andre omstendigheter. Jeg gjør bare ikke slik så ofte, huleboer som jeg er. :nigo: 

Har fått hentet pakkene. Gikk greit. Det som ikke gikk greit er en taxitur i dag, hvor jeg ble tvunget til å sitte med vonde foten i en stilling :dåne: Tenkte at det forklarte hvordan lemsterheten oppsto 😕 

Fremmede som skal ta på ens hår :dåne: Hva er greia liksom. Folk har hatt det med å gjøre med mitt og. 

Ikke jeg heller. Kan prate med gud og hver mann, men noen virker til å forbli bakgrunnsfigurer. 

• Liker 1
Skrevet

Var på de lærdes hus i dag. Ene der sa han var 35 år. Han så ut som han var nylig konfirmert. Hadde aldri trodd han er såpass gammel. det er jo nærmere meg i alder nesten.

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (3 timer siden):

Var på de lærdes hus i dag. Ene der sa han var 35 år. Han så ut som han var nylig konfirmert. Hadde aldri trodd han er såpass gammel. det er jo nærmere meg i alder nesten.

Haha...en slik undersøkelsessituasjon har jeg også vært i. Pluss en gruppe "Elever" som skal se på (og alle har lett tilgjengelige  mobiler i lommene sine!) i tillegg , jeg har hatt dem noen ganger, men nå er det nok kan jeg kjenne. Min kropp er min egen.  :opplyser: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 timer siden):

Haha...en slik undersøkelsessituasjon har jeg også vært i. Pluss en gruppe "Elever" som skal se på (og alle har lett tilgjengelige  mobiler i lommene sine!) i tillegg , jeg har hatt dem noen ganger, men nå er det nok kan jeg kjenne. Min kropp er min egen.  :opplyser: 

Tror ikke noen tar bilder. Kan jeg hvert fall ikke tenke meg at de gjør. Risikere jobben sin for slikt. :risterpåhodet:

Skrevet
Sola de skrev (2 timer siden):

Tror ikke noen tar bilder. Kan jeg hvert fall ikke tenke meg at de gjør. Risikere jobben sin for slikt. :risterpåhodet:

Unge menn i flokk tar nok bilder om de ikke blir sett. Det er tøft. Kanskje. :vetikke: Bare meg som ikke stoler på folk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...