Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok. Alt kan ikke falle i smak hos alle. Denne under her...jeg spiste den opp, men den kjøper jeg ikke igjen.
Fjordland%2520Sk%25C3%25A5l%2520Scampi%2:nei: 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh...i morgen skal jeg finne denne her og teste! :hoppe: Gleder meg! *håper de har den i butikken*
large.jpg

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (23 timer siden):

Ok. Alt kan ikke falle i smak hos alle. Denne under her...jeg spiste den opp, men den kjøper jeg ikke igjen.
Fjordland%2520Sk%25C3%25A5l%2520Scampi%2:nei: 

Bra du sa det for jeg har lurt litt på den der.

Hoppetaujenta skrev (21 timer siden):

Åhh...i morgen skal jeg finne denne her og teste! :hoppe: Gleder meg! *håper de har den i butikken*
large.jpg

pølse og surkål er godt, men potetsalat  :nei: 

I dag blir det fjordland sine kjøttkaker på meg :spise: synes de er gode. 

• Liker 1
Skrevet

Har vært hos fysioterapeuten i dag. Synes det er pinlig hvor svak jeg er blitt. Er så latterlig når letteste motstand blir for tungt. Kan ikke fortsette slik. 

• Hjerte 2
Skrevet

Livet er fullt av bølger. :sukk: Det kommer bedre tider om litt...

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden):

Livet er fullt av bølger. :sukk: Det kommer bedre tider om litt...

Lover du? :klem: 

• Hjerte 2
Skrevet

Ja. :nikke:  Jeg går nemlig foran deg i livet og jeg er antagelig oppe når du er nede, derfor treffes vi ikke
...men jeg er der og jeg lover. :klem2:

• Hjerte 1
Skrevet

Da kommer min tilbakemelding på fjordlandnyheten. Du hadde rett; potetbitene hadde en slags"saus" rundt seg og den smaken likte ikke jeg. Vanlige poteter til meg, takk. Pølsa var helt ok, surkålen også, men altfor lite brun saus. Jeg er glad for å ha smakt den, men kommer ikke til å kjøpe den igjen.  :)  Så vet vi det. Fårikål here I come! 
large.jpg

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Sola de skrev (6 timer siden):

Har vært hos fysioterapeuten i dag. Synes det er pinlig hvor svak jeg er blitt. Er så latterlig når letteste motstand blir for tungt. Kan ikke fortsette slik. 

❤️

Har du fått testet de nye, lavere vektene?

God helg herfra :blomst2:

Endret av Rumle
Skrevet
Rumle skrev (1 time siden):

❤️

Har du fått testet de nye, lavere vektene?

God helg herfra :blomst2:

Nei, Har ikke hatt sjanse. Blir for tunge dem nå, uansett 😕 Forsøkte meg på en øvelse i dag, hvor det var 2 kg til sammen fordelt på begge armer :risterpåhodet: 

God helg :klem: 

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Da kommer min tilbakemelding på fjordlandnyheten. Du hadde rett; potetbitene hadde en slags"saus" rundt seg og den smaken likte ikke jeg. Vanlige poteter til meg, takk. Pølsa var helt ok, surkålen også, men altfor lite brun saus. Jeg er glad for å ha smakt den, men kommer ikke til å kjøpe den igjen.  :)  Så vet vi det. Fårikål here I come! 
large.jpg

Jeg liker heller ikke den potetsalat- sausen eller hva de kaller det for, det rundt potetbitene. Den smaken der.. Ikke min greie. Synes de har begynt å ha lite saus på enkelte retter. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Denne lille her smakte meg ei skje av (TRE - hilsen lille sannhetsOrdet) og den var god! Liten søt boks og med salg hos MENY frem til den 20 sept. Å støtte småplasser som lager skikkelig mat fra bunnen av og med ordentlige ingredienser...det liker jeg. :nikke: 
large.jpghttps://galaavolden.no/   De har flere isvarianter. Lurer på hvordan tjukkmjølksis med tyttebær smaker. :rodmer:

• Hjerte 2
Skrevet
Sola de skrev (17 timer siden):

Nei, Har ikke hatt sjanse. Blir for tunge dem nå, uansett 😕 Forsøkte meg på en øvelse i dag, hvor det var 2 kg til sammen fordelt på begge armer :risterpåhodet: 

God helg :klem: 

---

Er sikkert lurt å begynne med de lave :nikke: Jeg må gjøre det selv og, har falt helt ut av rutinen min. Fikk du noen gode råd av fysio?

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Denne lille her smakte meg ei skje av (TRE - hilsen lille sannhetsOrdet) og den var god! Liten søt boks og med salg hos MENY frem til den 20 sept. Å støtte småplasser som lager skikkelig mat fra bunnen av og med ordentlige ingredienser...det liker jeg. :nikke: 
large.jpghttps://galaavolden.no/   De har flere isvarianter. Lurer på hvordan tjukkmjølksis med tyttebær smaker. :rodmer:

Multer :spise: Den må jeg også prøve! 

Rumle skrev (3 timer siden):

Er sikkert lurt å begynne med de lave :nikke: Jeg må gjøre det selv og, har falt helt ut av rutinen min. Fikk du noen gode råd av fysio?

Ikke noe nytt. Er der jo hver uke 😕 

• Hjerte 1
Skrevet

Mhm...anbefales til dem som liker multer og boksen var passe liten. :nikke:  

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 13.9.2025 den 19.13):

Mhm...anbefales til dem som liker multer og boksen var passe liten. :nikke:  

Den skal testes ut. Ble multeyoghurt her for denne uken. Fikk så lyst på det :spise: 

• Liker 1
Skrevet

Drømte i natt jeg hadde meldt meg på en realityserie. En salig blanding av dem alle samme, bare ekstremutgaven. De ringte og sa jeg var trukket ut. De sa hva den skulle handle om, og jeg begynte å bakke ut allerede i drømmeland :ler: Kunne ikke falt meg inn i å delta i noe som helst, som sendes på tv, så ingen som trenger å være redd for det :ler: 

Skrevet

Å fydda... :sjokkert: Nå fikk jeg vondt i magen på dine vegne, for denslags er ikke t il å tøyse med. Livsfarlig kan det være! 
Godt at du fant ut at det var en drøm...men...er du sikker på at du er våken nå og at DETTE ikke egentlig er en del
av drømmen? :sjokk:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Å fydda... :sjokkert: Nå fikk jeg vondt i magen på dine vegne, for denslags er ikke t il å tøyse med. Livsfarlig kan det være! 
Godt at du fant ut at det var en drøm...men...er du sikker på at du er våken nå og at DETTE ikke egentlig er en del
av drømmen? :sjokk:

:dåne: Klype seg selv i armen. Auuu! jo er våken.. tror jeg.. :redd:

• Hjerte 1
Skrevet

Håper virkelig det, for sånn "fire seg selv i et tau over et juv" virker ikke morsomt. :( 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Håper virkelig det, for sånn "fire seg selv i et tau over et juv" virker ikke morsomt. :( 

Dette var enda mer ekstremt. Mer personlig rettet på enhver :dåne: Se for deg ekstremutgaven av deg selv i alt du må gjøre i løpet av en dag. Alt skal være x 1000.  :risterpåhodet:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...