Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sååååå lyst på sjokoladekake! Melkesjokoladeis også :spise: Har ingen av delene 😕 Bestilte mat i går, så vurderte da å bestille kake, men tenkte jeg ikke hadde godt av det. Men nå vil jeg ha :dåne: Får se om jeg finner en fristende kakebit på butikken i morgen :ler: Når det kommer flere typer norske epler i salg, så skal jeg kjøpe mel osv og lage eplekake :spise: Var egentlig sånn kakesuget mitt kom. Vurderte å lage eplekake av eplene, som er i salg nå, men mener de der skikkelig sure som kommer senere er bedre i kake. Skal ikke spises før i desember, så ikke noe hast sånn sett. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er såååååååå lei av denne dagen allerede! :bond: Drømte mange gjentakende drømmer i natt. Veldig irriterende. Våknet mellom hver. Til slutt gadd jeg ikke mer. Oppdaget at det fremdeles var mørkt. Tenkte at klokka var vel 5- 6. Men nei da. 02.22 var kloken :raven: Gikk og satte meg i stua. Satt og trykket på telefonen. Klokka ble 4. Fant ut jeg skulle legge meg igjen. Tror dere jaggu meg ikke det fortsatte i samme spor, som tidligere på natten. Halv åtte orket jeg mer og sto opp. 

Har en følelse av at dette kan bli en lang dag. Synes den har vært evigvarende allerede. 

• Hjerte 1
Skrevet

Meh! :bond: Tok blodprøver tidligere i uken. Dama stakk feil et par ganger og traff ikke åren. Armen har sett ut som om jeg har vært på kjøret i haugevis av år, av den grunn har jeg gått i langermet overdel hele uka. Håper det går vekk snart. Er meldt varmt vær neste dagene, så kunne sikkert tenkt meg å gått i kun t- skjorte. 

Har mangel på d- vitamin som vanlig. Jeg fant i vår ut at jeg skulle forsøke en sommer uten tilskudd. Tenkte det må jo ha steget noe. Men det ble bånn i bøtta i stedet for. Bestemor sier det ikke holder å være 2 sekunder i solen. Hun har nok helt rett :ninja: Jeg er jo Sola som skyr solen, så burde skjønt det ikke ville stige av det lille jeg er i solen. 

• Liker 1
Skrevet

Kan jo ha en langermet tynntynn genser og teskjorte utenpå? :nigo: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Kan jo ha en langermet tynntynn genser og teskjorte utenpå? :nigo: 

Som Sheldon Cooper :ler: Er det ikke sånn han gikk kledd :klo: 

• Liker 1
Skrevet

Husker ikke, men jeg går slik innimellom i vinterhalvåret. :nikke: Liker det kjempegodt og føler meg litt kunstnerisk
etter som jeg trikser og mikser med fargekombinasjoner. 🖌️

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden):

Husker ikke, men jeg går slik innimellom i vinterhalvåret. :nikke: Liker det kjempegodt og føler meg litt kunstnerisk
etter som jeg trikser og mikser med fargekombinasjoner. 🖌️

Gikk slik kledd på slutten av barneskolen og begynnelsen av ungdomsskolen. Følte meg superkul. Hadde en ensfarget pologenser under superkule t- skjorter og et stort smykke hengende rund halsen i lærsnor. Var populært på midten av 90- tallet. Gikk også kledd i pappas flanellskjorter utenpå det der :ler:

• Hjerte 1
Skrevet

I love it! :nikke: Fint nå også det!

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

I love it! :nikke: Fint nå også det!

Joda. Jeg går helst i t- skjorter på denne tiden av året, så langermet er litt i varmeste laget. 

Skrevet (endret)

Du må ikke glemme å se opp på vår venn månen :rodmer:

Endret av Sola de
Skrevet

Hørte denne på radio for noen dager siden og har nynnet på den siden :digge: 

• Liker 1
Skrevet

Det var det. North face. Han som kom med matleveringen min her om dagen hadde på seg noen sko, som jeg likte. Må skrive det, så jeg husker hva jeg skal lete etter :fnise: De var så fargerike og fine :rodmer:

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (9 timer siden):

Du må ikke glemme å se opp på vår venn månen :rodmer:

Glemte det ikke, men overskyet vær og null sikt ble resultatet. Så bilder i avise. Akk ja. :( Så du noe fint der? 

Sola de skrev (9 timer siden):

Hørte denne på radio for noen dager siden og har nynnet på den siden :digge: 

Aldri hørt før, men det har jeg nå. :) Noen sanger setter seg og blir der en stund.

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Glemte det ikke, men overskyet vær og null sikt ble resultatet. Så bilder i avise. Akk ja. :( Så du noe fint der? 

Aldri hørt før, men det har jeg nå. :) Noen sanger setter seg og blir der en stund.

Fikk ikke sett noe jeg heller. 

Jeg hører så sjelden på radio, at sanger ofte er flere år gammel før jeg hører dem for første gang.

• Nyttig 1
Skrevet

Har kjørt ut i tre-firetiden på morgenen noen ganger for mange år siden og fått med meg formørkelse, men hadde ikke med meg noen spesialbriller å se med. Fikk et glimt i noens sveisebrille og det fungerte flott. :nikke: Det ER et fint skue og det er bra at vi har kommet så langt at ikke verdens undergang er nær ved slike hendelser. De må ha vært redde før jah. :sukk: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Har kjørt ut i tre-firetiden på morgenen noen ganger for mange år siden og fått med meg formørkelse, men hadde ikke med meg noen spesialbriller å se med. Fikk et glimt i noens sveisebrille og det fungerte flott. :nikke: Det ER et fint skue og det er bra at vi har kommet så langt at ikke verdens undergang er nær ved slike hendelser. De må ha vært redde før jah. :sukk: 

Alt ble vel sett som tegn på at verdens undergang var nær. 

Jeg bor ikke et sted, hvor man ser særlig til stjernehimmelen. For mye lysforurensning. 

Skrevet

Jeg kan gå litt og se ut over himmel og hav, i alle fall en del av det og om det hadde vært klart hadde det vært fint.
I forgårs natt var alt blikk stille og stjerneklart, med fullmånelys. :rodmer: Vakkert!

• Hjerte 1
Skrevet

:grine: Jeg gikk og kledde på meg stepssokker. Føttene mine ante fred og ingen fare. Så tok jeg fram høst/ vinterskoene, jeg må få gått til før kulda kommer. Nåååååååååde var det som om føttene mine sa. De gikk nærmest ned på sine egne knær. Viiiiil iiiiiikkkkkeee :grine: Har fått dem på meg nå. Klemmer litt her og der. Skal bruke dem når jeg henter post, går ut med søppel, tar i mot leveringer osv før jeg tør å bruke dem ute. Tror jeg må ha bomull i tåa på den foten som ikke er hoven. Skoen virker stor på den foten. Stor sier foten min. De er pailabber :bond: Har aldri hatt på meg så store sko før nei, men foten min vil ikke ned i min vanlige skostørrelse, så da må det bli slik. vurderte i går å bestille et likedan skopar i vanlig størrelse, men det må se veldig rart ut å gå med to forskjellige størrelser på beina, så får bare våge seg. Men :sukk: Hovne foten min er ikke blid nå. Kjenner alt av vondter i den samtidig. Men må få gått til skoene. Kan ikke ha en høst og vinter til i de jeg gikk i, i fjor høst og i vinter. De henger knapt sammen lenger. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Jeg kan gå litt og se ut over himmel og hav, i alle fall en del av det og om det hadde vært klart hadde det vært fint.
I forgårs natt var alt blikk stille og stjerneklart, med fullmånelys. :rodmer: Vakkert!

Så vakkert :rodmer:

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (11 minutter siden):

men det må se veldig rart ut å gå med to forskjellige størrelser på beina, så får bare våge seg. 

Jeg tror at ingen ville legge merke til det før du sa det til dem. :nikke: Gjør det! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...