Gå til innhold

Solas grublerier3.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Har lyst til å stramme litt inn denne høsten ja, for jeg har vært litt som en amøbe i sommer. :nikke: 

Ikke bli for streng mot deg selv bare. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...skal forsøke å lytte til Sola mi. :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Boooooodøøøøøø/ Gliiiiiiimt!

Om jeg ikke har notert ned feil. På Aspmyra skal vi møte Manchester City, Juventus, Tottenham og Monaco. På bortebane blir det Slavia Praha, Borossia Dortmund, Athletico Madrid og Galatasaray. 

Jeg hadde håpet på å få møte Liverpool og Real Madrid, men kanskje det blir mulig etterhvert :vetikke: Ballen er rund osv. Tror Monaco burde vi klare å slå hjemme. Egentlig alle lag, som kommer til Aspmyra kan vi slå. Det har vi jo bevist flere ganger mot især italienske lag :fnise: 

• Hjerte 1
Skrevet

Guurimalla...trodde vi hadde fått en velsmurt fotball-tv-kommentator inn i tråden her nå jeg. :lur: 

• Hjerte 2
Skrevet

@Hoppetaujenta!!!!! Fjordland sin fårikål er kommet i salg :mynona:Skulle bare titte litt i fjordland-skapet på butikken og der var det! :rodmer: Butikkmannen sa det egentlig ikke skulle komne i salg før om halvannen uke, men han fikk det likevel levert og hadde tenkt å ha det på bestillingen sin for neste uke også. Jeg kjøpte 2 pakker, så blir nok middagsmat flere ganger i uka her framover :nikke: :spise: Den er sååååååå god :sikle:

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (12 timer siden):

Guurimalla...trodde vi hadde fått en velsmurt fotball-tv-kommentator inn i tråden her nå jeg. :lur: 

Ja, jeg er rene Bjørge Lillelien :nikke:

• Liker 1
Skrevet

Å! :D  Har ikke sett den hos meg ennå, men skal holde utkikk...for ja, den er nydelig! :hoppe: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Å! :D  Har ikke sett den hos meg ennå, men skal holde utkikk...for ja, den er nydelig! :hoppe: 

Håper du finner også :spise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg må ha ny komfyr i løpet av høsten, for den har begynt å bli dårlig. Da vil jeg gjerne lage en stor gryte fårikål
og heller spise det i fire dager til ende. :rodmer: Hjemmelaget er heller ikke så verst. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Jeg tror jeg må ha ny komfyr i løpet av høsten, for den har begynt å bli dårlig. Da vil jeg gjerne lage en stor gryte fårikål
og heller spise det i fire dager til ende. :rodmer: Hjemmelaget er heller ikke så verst. 

De varer ikke så lenge, som de en gang gjorde, komfyrene. Er på min fjerde siden 2013. Det vil si bodde et sted med integrert komfyr fram 2014-19, men den fra 2019- 21 sto det plutselig en ildkule utfra der knottene er. Kortslutning. Tok så i bruk den jeg kjøpte i 2013 og den stekte veldig ujevnt. Kjøpte ny da jeg flyttet inn her. En helt enkel en. Ingenting fancy på denne. Håper du vil være fornøyd med den du må velge :)

Kan jeg få lov til å invitere meg selv på middag? Hjemmelaget er såååååå godt! :spise:

• Liker 1
Skrevet

:D Du er velkommen. Invitasjone vil bli kevert til din dør av min sjaffør. :nikke: 

Jeg lurer nemlig på om jeg vil ha tilbake gammelvarianten med slike runde plater på. Likte dem faktisk bedre. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

:D Du er velkommen. Invitasjone vil bli kevert til din dør av min sjaffør. :nikke: 

Jeg lurer nemlig på om jeg vil ha tilbake gammelvarianten med slike runde plater på. Likte dem faktisk bedre. 

Jeg føler meg beæret :nikke: 

Den jeg hadde før 2013, var av den typen. Fungerte fint i mange år, før plutselig slo jordfeilbryteren seg ut, hver gang, man hadde to plater på samtidig, eller stekeovnen på samtidig som en plate. En gang jeg skulle koke noe over tid, ble ene plata helt rødglødende. Synes personlig at de var vanskeligere å holde rene koketoppen på, enn de i keramisk. Foretrekker keramisk. Induksjonsovner kan jeg ikke fordra, så de kommer ikke inn i mitt hjem :ler: 

Ta vare på støpselet fra den komfyren du nå har, for nye komfyrene selges uten. 

Skrevet

Skal gjøre det. :klo: Jeg skal ønske meg en handymann til jul. En sånn en som kan alt, og det er lovlig og blir bra. :nikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden):

Skal gjøre det. :klo: Jeg skal ønske meg en handymann til jul. En sånn en som kan alt, og det er lovlig og blir bra. :nikke: 

Det er lett å sette støpsel på. Men om du er usikker få elektriker, eller noen du kjenner med den type evner til å gjøre for deg. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sola de skrev (19 timer siden):

Boooooodøøøøøø/ Gliiiiiiimt!

Om jeg ikke har notert ned feil. På Aspmyra skal vi møte Manchester City, Juventus, Tottenham og Monaco. På bortebane blir det Slavia Praha, Borossia Dortmund, Athletico Madrid og Galatasaray. 

Jeg hadde håpet på å få møte Liverpool og Real Madrid, men kanskje det blir mulig etterhvert :vetikke: Ballen er rund osv. Tror Monaco burde vi klare å slå hjemme. Egentlig alle lag, som kommer til Aspmyra kan vi slå. Det har vi jo bevist flere ganger mot især italienske lag :fnise: 

Helt vanvittig! :jepp:

Skal du prøve å få billetter?

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (13 minutter siden):

God helg folkens :blomst2:

God helg rumlemor  :klem:

Rumle skrev (12 minutter siden):

Helt vanvittig! :jepp:

Skal du prøve å få billetter?

Nei. Interesserer meg kun for Liverpool av potensielle motstandere . De andre lagene er ikke jeg så veldig interessert i. Jeg hadde tenkt , om Glimt skulle spilt på Anfield, at jeg skulle reist dit. Det ville virkelig vært største fotballøyblikket for meg. Har vært tilhenger av begge lag siden jeg var 6 år 💛❤️ Om Bodø Glimt skulle klare å ta seg videre,  så er alt mulig :ball: Alt er mulig på Aspmyra :nikke: Er der de må ta poeng. Tror ikke sjansene på bortebane vil være så store, mot f.eks Borossia Dortmund, men en uavgjort borte her og der og noen seire hjemme bør være mulig :nikke: Ingen ville trodd dette her var mulig for 10 år siden, så ellevilt! 

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (3 timer siden):

God helg rumlemor  :klem:

Nei. Interesserer meg kun for Liverpool av potensielle motstandere . De andre lagene er ikke jeg så veldig interessert i. Jeg hadde tenkt , om Glimt skulle spilt på Anfield, at jeg skulle reist dit. Det ville virkelig vært største fotballøyblikket for meg. Har vært tilhenger av begge lag siden jeg var 6 år 💛❤️ Om Bodø Glimt skulle klare å ta seg videre,  så er alt mulig :ball: Alt er mulig på Aspmyra :nikke: Er der de må ta poeng. Tror ikke sjansene på bortebane vil være så store, mot f.eks Borossia Dortmund, men en uavgjort borte her og der og noen seire hjemme bør være mulig :nikke: Ingen ville trodd dette her var mulig for 10 år siden, så ellevilt! 

Ja, forstår at det må være kjempegøy når nan er supporter, selv jeg som ikke bryr meg så mye om fotball, synes jo det er gøy :jepp:

• Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (3 timer siden):

Ja, forstår at det må være kjempegøy når nan er supporter, selv jeg som ikke bryr meg så mye om fotball, synes jo det er gøy :jepp:

Supergøy :ball: :mynona: 

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (21 timer siden):

Det er lett å sette støpsel på. Men om du er usikker få elektriker, eller noen du kjenner med den type evner til å gjøre for deg. 

Alt er lett når en kan det og kan en ikke er fagfolk selvfølgelig. Må ha det. :nikke: God lørdag til Sola og Rumlen. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...