Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 10:35 #8121 Skrevet torsdag kl 10:35 Har noen sånne liggende, men ingen kassettspilller som er trygg å spille dem på. De to jeg har spiser opp bånd.
Sola de Skrevet torsdag kl 11:56 Forfatter #8122 Skrevet torsdag kl 11:56 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Har noen sånne liggende, men ingen kassettspilller som er trygg å spille dem på. De to jeg har spiser opp bånd. Husker det der var problemet med siste jeg hadde også 1
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 12:17 #8123 Skrevet torsdag kl 12:17 Skal jeg likegodt bare kvitte meg med spillerne da, eller går de an å fikses hos noen? O Sola som vet alt.
Sola de Skrevet i går, 06:55 Forfatter #8124 Skrevet i går, 06:55 Hoppetaujenta skrev (18 timer siden): Skal jeg likegodt bare kvitte meg med spillerne da, eller går de an å fikses hos noen? O Sola som vet alt. Vet ikke om de lar seg fikse? Husker når kassettbåndene hang seg fast, så var det etter beste evne å lirke dem ut, uten å ryke båndene og så rulle det på igjen med en blyant. Var vel om båndet var skeivt, eller ruglete eller noe i kassetten at det hang seg fast oftere Guri det er mange år siden
Hoppetaujenta Skrevet i går, 06:57 #8125 Skrevet i går, 06:57 (endret) Ja, det er lenge siden og ettersom jeg husker så kunne det meste fikses før. Da var "reparatør" et yrke som folk satte pris på og ikke bare en rolle hos "Pompel og Pilt". Jeg skulle hatt en handy-fiksemann som tilfeldigvis var god kokk i tillegg...neida, jeg er ikke kravstor. God fredag til Sola mi. Endret i går, 06:58 av Hoppetaujenta
Sola de Skrevet i går, 07:24 Forfatter #8126 Skrevet i går, 07:24 (endret) Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Ja, det er lenge siden og ettersom jeg husker så kunne det meste fikses før. Da var "reparatør" et yrke som folk satte pris på og ikke bare en rolle hos "Pompel og Pilt". Jeg skulle hatt en handy-fiksemann som tilfeldigvis var god kokk i tillegg...neida, jeg er ikke kravstor. God fredag til Sola mi. Tja. Privatkokk, rørlegger, elektriker, snekker i samme person Det hadde vøri noko det God helg Endret i går, 07:24 av Sola de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå