Gå til innhold

Solas grublerier3.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Har sovet litt bedre i natt. Det var noe kjøligere som kom inn av og til og vind gjør en forskjell. :hjerter_rundt:

Deilig med litt vind når man sover :rodmer:

Rumle skrev (30 minutter siden):

Her har det endelig begynt å normalisere seg noe, selv om det stadig er ganske varmt i huset. Håper det bedrer seg hos dere snart og! Og håper dere får en fin helg, tross varme :blomst2:

Nå er det 25,5 grader inne. Håper jeg får det enda litt mer ned. Hadde vært nok med 20-22 grader. Er mer levelig ute nå heldigvis. Bare å kunne bevege seg rundt uten å bli gjennomvåt av svette. Håper du får ned temperaturen inne snart også :nikke: 

God helg til deg også :klem: 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er +28,1 inne her jeg sitter ved åpent vindu...men det hjelper jo ikke når det er minst like steikende ute ennå
...selv om klokka er halv seks. Jeg vil at det skal gi seg nå, TAKK!  :dåne: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (23 timer siden):

Det er +28,1 inne her jeg sitter ved åpent vindu...men det hjelper jo ikke når det er minst like steikende ute ennå
...selv om klokka er halv seks. Jeg vil at det skal gi seg nå, TAKK!  :dåne: 

Håper temperaturen har gått noe ned?

Skrevet

Har tatt en valgomat nettopp. Har tatt mange før. Litt usikker på hva jeg skal stemme. Får nogenlunde samme resultat på 2 og 3 plass mens 1 plass er nytt parti hver gang 😕

Skrevet

+37,3 på det verste i dag, men det kommer seg nå.  +26,1 og ørlitegranne vind i tretoppene.
Ok, det var litt overdrivelse, men jeg kan se at enkelte blader beveger seg om jeg stirrer lenge nok. 
VANN og ISBITVÆR!  :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

+37,3 på det verste i dag, men det kommer seg nå.  +26,1 og ørlitegranne vind i tretoppene.
Ok, det var litt overdrivelse, men jeg kan se at enkelte blader beveger seg om jeg stirrer lenge nok. 
VANN og ISBITVÆR!  :) 

:svett: Har vært sol og skyfri himmel her i dag. Ble supervarmt inne igjen 😕 Vi ha høst!

• Liker 1
Skrevet

OIP.QWuqujoXqkpDaWk5m3ILyQHaE8?rs=1&pid= Med kjølige ønsker fra Hoppe. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

OIP.QWuqujoXqkpDaWk5m3ILyQHaE8?rs=1&pid= Med kjølige ønsker fra Hoppe. :) 

Interessant :nikke: Vil den kollapse om man seiler igjennom eller vil den holde er hva jeg tenker på. 

Skrevet

Hvis du kjører igjennom med mange mennesker som har mange hårtørkingskanoner rettet ut i alle retninger
...så smelter den vel, men ikke ellers skulle jeg tro. :)  Kjølig stillhet. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Hvis du kjører igjennom med mange mennesker som har mange hårtørkingskanoner rettet ut i alle retninger
...så smelter den vel, men ikke ellers skulle jeg tro. :)  Kjølig stillhet. 

Vakkert bilde. Litt dumt den båten var der. Kunne vært fint å gjort om til maleri :ler: 

Skrevet

Litt magi og vipps! :nigo:  

1e768e64-d171-43ef-9839-a6e915235b24.jpg

Skrevet

Dagens tålmodighetstest.. Ringte til posten. Der var det en robot som svarte :dåne::sinna: Hadde flere pakker, så etter å hørt meg igjennom alle numrene, sa jeg rett nummer. Så svarte roboten med et annet et.. Etter å ha hørt på babbelet til roboten, så fikk jeg sagt feil pakke. Da begynte han på nytt igjen å lese opp alle alternativene. Kom til rett alternativ, men han skjønte ikke hva jeg ville, og etter å ha ropt i telefonen til en robot :ler::dåne: Var visst helt umulig å få snakket med en kunderådgiver før roboten hadde forstått hva jeg ville :dåne: det gjorde den selvsagt ikke, så etter flere minutters forsøk på å få snakket med et menneske, så spurte den om jeg ville snakke med en kunderådgiver. Var så forbannet at jeg ropte JAAAA! Heldigvis var det noen minutters ventetid før noen svarte i andre enden. Himmel og hav!

• Nyttig 2
Skrevet

Pakken kom endelig! Det der har jeg ikke tålmodighet til! :dåne: 

Skrevet

Uvær i dag.  :regnsky:

Neeiiiiiiii! Bodø Glimt sine damer spiller mot Brann. Bortelaget leder med to mål 😕 

Skulle vært litt flere tilskuere på damelagets kamper også synes jeg :nikke: :ball: 

Jeg er i gang med julegavehandelen. Derfor jeg venter pakker fra øst og vest nå. Må avsted for å hente noen i morgen. Har hatt en pakke liggende på terminalen her siden den 29. Først i dag, sto den endelig som på vei til utleveringsstedet, så får håpe det medfører riktighet. 

Har bestilt meg noen nyervervelser. 3 bukser blant annet. Er spent på hvordan de blir på. Har siste årene brukt en type bukse. Har mange av dem, men nå har flere blitt så slitte at det er hull i dem, så må finne meg noen nye favoritter. 

Lurer på hva jeg skal stemme på ved valget. Tenkte å forhåndsstemme snart, så må finne det ut snart :vetikke: 

Skrevet
Sola de skrev (På 4.8.2025 den 15.19):

Dagens tålmodighetstest.. Ringte til posten. Der var det en robot som svarte :dåne::sinna: Hadde flere pakker, så etter å hørt meg igjennom alle numrene, sa jeg rett nummer. Så svarte roboten med et annet et.. Etter å ha hørt på babbelet til roboten, så fikk jeg sagt feil pakke. Da begynte han på nytt igjen å lese opp alle alternativene. Kom til rett alternativ, men han skjønte ikke hva jeg ville, og etter å ha ropt i telefonen til en robot :ler::dåne: Var visst helt umulig å få snakket med en kunderådgiver før roboten hadde forstått hva jeg ville :dåne: det gjorde den selvsagt ikke, så etter flere minutters forsøk på å få snakket med et menneske, så spurte den om jeg ville snakke med en kunderådgiver. Var så forbannet at jeg ropte JAAAA! Heldigvis var det noen minutters ventetid før noen svarte i andre enden. Himmel og hav!

Jeg kunne ha kaldkvelt de robotene og som regel er det null bruk for dem, for det de opplyser om...vet jeg fra før av. :kjefte: 

Sola de skrev (51 minutter siden):

Pakken kom endelig! Det der har jeg ikke tålmodighet til! :dåne: 

Stakkars Sola. :fnise: 

Sola de skrev (38 minutter siden):

Uvær i dag.  :regnsky:

Neeiiiiiiii! Bodø Glimt sine damer spiller mot Brann. Bortelaget leder med to mål 😕 

Skulle vært litt flere tilskuere på damelagets kamper også synes jeg :nikke: :ball: 

Jeg er i gang med julegavehandelen. Derfor jeg venter pakker fra øst og vest nå. Må avsted for å hente noen i morgen. Har hatt en pakke liggende på terminalen her siden den 29. Først i dag, sto den endelig som på vei til utleveringsstedet, så får håpe det medfører riktighet. 

Har bestilt meg noen nyervervelser. 3 bukser blant annet. Er spent på hvordan de blir på. Har siste årene brukt en type bukse. Har mange av dem, men nå har flere blitt så slitte at det er hull i dem, så må finne meg noen nye favoritter. 

Lurer på hva jeg skal stemme på ved valget. Tenkte å forhåndsstemme snart, så må finne det ut snart :vetikke: 

Benytter meg ofte av det å kunne la pakker ligge litt ekstra lenge der om sommeren, så får jeg en overskyet dag å bære hjem. :( 

Lykke til med buksene. Håper de er snille med deg og Rumpetten. :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 timer siden):

Jeg kunne ha kaldkvelt de robotene og som regel er det null bruk for dem, for det de opplyser om...vet jeg fra før av. :kjefte: 

Stakkars Sola. :fnise: 

Benytter meg ofte av det å kunne la pakker ligge litt ekstra lenge der om sommeren, så får jeg en overskyet dag å bære hjem. :( 

Lykke til med buksene. Håper de er snille med deg og Rumpetten. :) 

Det hadde jeg nok også gjort, om jeg hadde måttet ringe opp igjen. Har ikke tålmodighet til roboter :dåne: 

Det gjør som regel jeg og. Om jeg venter flere, så henter jeg gjerne alle samtidig og tar taxi hjem. Hvilket jeg gjorde i dag. Denne sangen var på full guffe i taxien. Må være låt for sommeren. Hører sjelden på radio, så den har vært på flere ganger i både buss og taxi siste ukene. 

Dagens pakker inneholdt stolputer, morgenkåpe og vinterdyne blant annet, så nå kan bare vinteren komme sånn sett. Men helst ikke så alt for tidlig. Har et par sko jeg må få gått til og det brukes evigheter på, men nå er skoene jeg har gått i siste halvannet året, så utslitte, at de er ødelagt inni, så må forsøke å gå til et nytt par :redd: Har bestilt noe greier, som skal forhåpentligvis forhindre kjøttsår på hælene 🙏

Skrevet

Fin gammel låt det. :)  Kan vi være enige om at august er "på vei mot høst" og september åpner døren til herlighetene? 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden):

Fin gammel låt det. :)  Kan vi være enige om at august er "på vei mot høst" og september åpner døren til herlighetene? 

Her har august, i år som i fjor, stort sett bestått av regn. Høsten har jeg vært klar for i flere uker allerede, så bare venter på månedskifte, så jeg får pakke ned sommerpynten min og fram med høstpynt :rodmer:Høstpynten min lar seg kombinere med julepynt, så bare tilsetter noen ting og tar fra noen ting når den tid kommer. :høst:Vil ha høst :nikke: 

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (15 minutter siden):

:høst:Vil ha høst :nikke: 

:høst: Vil ha høst i stereo!  :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet

For en dag :dåne: Først fikk jeg en sprut med håndsprit rett i brilleglasset og ene øyenbrynet. Måtte få låne et toalett og vasket vekk før det rant i øyet mitt. Takk og lov for at man bruker briller! Hadde fått spruten rett i øyet ellers. I taxien hjem kom Bjørn Afzelius med tusen biter på radioen. Fin sang og sikkert for mange forbundet med kjærlighetssorg eller noe, men for meg. Da jeg var liten pleide vi å kjøre på ferie til farmor og farfar. De bodde sånn ca 6 timers kjøring fra der vi bodde. Vi hadde kjøpt en ny kassett med diverse hits på. Den ble spilt non stop tur retur. På den var deriblant denne sangen. Tror Jahn Teigen også var på den med den vakreste som fins :klo: Når vi kom hjem, så ble aldri den kassetten spilt igjen :fnise: 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...