Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (1 time siden):

Hadde det gått båt dit, så. Denne Sola flyr ikke om jeg ikke må :ler: Pleide å like å fly. Så begynte jeg å se på flyhavarikommisjonen, og hadde mareritt om flykræsj. Sist gang jeg fløy :dåne: Jeg så en dråpe på glasset mellom indre og ytre vindusglass. Jeg så for meg alle scenarioer jeg hadde sett i flyhavarikommisjonen. Har ikke fløyet siden 2016 :dåne: 

Det går da båter til Skottland 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lur Venn skrev (1 time siden):

Det går da båter til Skottland 

Ikke herfra jeg bor :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

De snakker så fint i skottland... :rodmer:

:nikke: og i Irland :dåne: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...kjempefint!   

Sola de skrev (8 minutter siden):

:nikke: og i Irland :dåne: 

:lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Mhm...kjempefint!   

:lur: 

Ja :nikke: Nei, har ikke vært borti noe ire, om det er hva du lurer på :ler: Synes bare dialektene deres klinger så pent i mine ører når jeg hører dem prate :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, der er jeg enig og det klinger enda bedre hvis de har godglimt i øynene etc. :D ...og kilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (13 minutter siden):

Seilbåt?

Hahaha! I vinden som er ute nå. Hadde vel havnet helt av kurs og havnet opp på Island eller noe :ler: Ikke at det ville vært så ille, i og for seg :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Ja, der er jeg enig og det klinger enda bedre hvis de har godglimt i øynene etc. :D ...og kilt!

Kilt :rodmer: Synes menn i kilt er ganske hot jeg :ler: 

Rumle skrev (3 timer siden):

God helg, folkens :hallo:

God helg rumlemoren min :klem: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 timer siden):

Hahaha! I vinden som er ute nå. Hadde vel havnet helt av kurs og havnet opp på Island eller noe :ler: Ikke at det ville vært så ille, i og for seg :ler: 

Jo, de har det språket som er vanskelig å forstå. :sukk: De er naboer, men umulige...akkurat som finnene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jo, de har det språket som er vanskelig å forstå. :sukk: De er naboer, men umulige...akkurat som finnene. 

Tenk på alt som er å oppleve der da. Så vakkert det er der også :nikke: Du snakker vel engelsk, så forstått skulle du nok alltids gjøre deg. Synes de har mange ord som høres like ut som ordene vi bruker. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen forresten :regn: 

Skal kanskje ut å handle litt. Kjøpte en skjøteledning på clas ohlson for en stund siden. Den får man ikke støpslene nedi. Må være en feilproduksjon eller noe. Aldri vært borti slikt før. Forsøkte alle typer støpsler i hjemmet mitt, men ingen ville inn i den. Trenger en ny en i samme størrelse. Må finne en forretning som selger slikt. Gidder ikke kaste bort penger på clas ohlson, om jeg får samme ubrukelige type enda en gang.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 minutter siden):

Tenk på alt som er å oppleve der da. Så vakkert det er der også :nikke: Du snakker vel engelsk, så forstått skulle du nok alltids gjøre deg. Synes de har mange ord som høres like ut som ordene vi bruker. 

Jeg snakker engelsk ja, men...vedder på at alle skilt er på islandsk. Snøft.  :(  Jeg har sett "rundtur på island" på nett og jeg ser at naturen er ganske steinete og lik over alt. :jolie:  Ja, jeg gjør meg vanskelig nå og forstår deg og ønsket ditt.  ;)  Skjønner at du har lyst til det.

Godmorgen og lykke til. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg snakker engelsk ja, men...vedder på at alle skilt er på islandsk. Snøft.  :(  Jeg har sett "rundtur på island" på nett og jeg ser at naturen er ganske steinete og lik over alt. :jolie:  Ja, jeg gjør meg vanskelig nå og forstår deg og ønsket ditt.  ;)  Skjønner at du har lyst til det.

Godmorgen og lykke til. 

Men er jo steinene som er interessante :ninja: Jeg er litt overinteressert i geologi skjønner du :ler: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

Men er jo steinene som er interessante :ninja: Jeg er litt overinteressert i geologi skjønner du :ler: 

Åja...men da unner jeg deg å få gode opplevelser, krypende på kne og med rundt i omgivelsene. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Åja...men da unner jeg deg å få gode opplevelser, krypende på kne og med rundt i omgivelsene. :nikke: 

Eldorado for slike som meg :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og plutselig bumper du inn i en lokal kryper og så blir historien en helt annen. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...