Sola de Skrevet tirsdag kl 09:33 Forfatter #7541 Del Skrevet tirsdag kl 09:33 Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Spesialhjemmepåkedning er det beste i hele verden. Godt at du fikk pakkene hjem og kan slappe av ang. det. Har 3 til som venter på å bli hentet, men det blir ikke før det blir mildvær og snø/isen er smeltet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 14:18 #7542 Del Skrevet tirsdag kl 14:18 Da passer det vel bra med litt ventegodt? 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 15:02 Forfatter #7543 Del Skrevet tirsdag kl 15:02 Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Da passer det vel bra med litt ventegodt? 💛 Den er god den der, men usikker på om jeg tåler den. Magen begynte å slå kollbøtte Må teste ut enda en gang for å være sikker. Spiste risbrød samtidig, så kan være dem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 15:03 Forfatter #7544 Del Skrevet tirsdag kl 15:03 Har hatt matlevering i dag. Har vært flink Sola, og spist opp nesten alt som var i kjøleskapet før ny leveranse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 15:06 #7545 Del Skrevet tirsdag kl 15:06 Flinke Sola. Til opplysning så er akkurat den en fantastisk utgave hvor DU spesielt ikke blir dårlig av å spise den. Bare god er den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 15:39 Forfatter #7546 Del Skrevet tirsdag kl 15:39 Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Flinke Sola. Til opplysning så er akkurat den en fantastisk utgave hvor DU spesielt ikke blir dårlig av å spise den. Bare god er den. Takker og bukker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 07:47 Forfatter #7547 Del Skrevet i går, 07:47 Forsøker meg på klesvask i dag igjen. Kokevask nå også, men jeg trykket inn en knapp, som skulle bruke en time mindre. Blir interessant å se om den gjør det eller ei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 14:45 Forfatter #7548 Del Skrevet i går, 14:45 Jeg har en jakke, som er så vannavisende, at vann legger seg utenpå og dråpene er der fremdeles flere timer etterpå. Denne jakken er kjempetykk i tillegg, og et lite mareritt både å vaske og tørke. Har utsatt det i lange tider. Tok den på ekstra sentrifugering etterpå. Håper jeg klarer å få den tørr. Den henger foran sentralvarmen. Hadde vært fint om dem ble tørr før det igjen kommer nedbør, men mener det tok flere dager å få den tørr sist Tøy tørker svært raskt her, men tror den jakken blir en utfordring å få tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 14:51 #7549 Del Skrevet i går, 14:51 Spenningen stiger og håpet i takt med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10 timer siden Forfatter #7550 Del Skrevet 10 timer siden Savner første hunden min. Var en sang på radio, som var populær den tiden hun døde. I love you always forever synges det. Virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå