Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden):

Spesialhjemmepåkedning er det beste i hele verden. :rodmer: Godt at du fikk pakkene hjem og kan slappe av ang. det.

Har 3 til som venter på å bli hentet, men det blir ikke før det blir mildvær og snø/isen er smeltet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden):

Da passer det vel bra med litt ventegodt? 💛
1fd025a6-787a-4edb-a1b0-1c06a6622138.jpg

Den er god den der, men usikker på om jeg tåler den. Magen begynte å slå kollbøtte :grine: Må teste ut enda en gang for å være sikker. Spiste risbrød samtidig, så kan være dem også :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt matlevering i dag. Har vært flink Sola, og spist opp nesten alt som var i kjøleskapet før ny leveranse :klappe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Flinke Sola. :)  Til opplysning så er akkurat den en fantastisk utgave hvor DU spesielt
ikke blir dårlig av å spise den. Bare god er den. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

:klappe: Flinke Sola. :)  Til opplysning så er akkurat den en fantastisk utgave hvor DU spesielt
ikke blir dårlig av å spise den. Bare god er den. :nikke: 

Takker og bukker :bukker:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsøker meg på klesvask i dag igjen. Kokevask nå også, men jeg trykket inn en knapp, som skulle bruke en time mindre. Blir interessant å se om den gjør det eller ei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jakke, som er så vannavisende, at vann legger seg utenpå og dråpene er der fremdeles flere timer etterpå. Denne jakken er kjempetykk i tillegg, og et lite mareritt både å vaske og tørke. Har utsatt det i lange tider. Tok den på ekstra sentrifugering etterpå. Håper jeg klarer å få den tørr. Den henger foran sentralvarmen. Hadde vært fint om dem ble tørr før det igjen kommer nedbør, men mener det tok flere dager å få den tørr sist :klo: Tøy tørker svært raskt her, men tror den jakken blir en utfordring å få tørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner første hunden min. Var en sang på radio, som var populær den tiden hun døde. I love you always forever synges det. Virkelig  :nikke: :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...