Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Har krøpet til korset og kjøpt noen kappelignende gardiner. Sola blender meg. Gikk greit uten gardiner fram til skyfri himmel- været kom nå. Er i stua fram til solen kommer hit, så rømmer jeg på kjøkkenet og er der frem til den kommer dit. :ler: Sola de, som ikke liker Solen :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Er det ikke ganske likt da? 

Påskeskum og juleskum? Der det er jordbærsmak i juleskum er det noe annet i påskeskum. Husker ikke nøyaktig hva nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Å...sikkert appelsin eller sitron? 

Sikkert noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år solgte de noen med blåbærsmak :spise: og til jul hadde de noen med pæresmak også. de var ikke så veldig gode. Gikk ned, men kjøpte ikke flere enn den ene posen av pære- versjonen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du som er så glad i skum, liker du Flipper? De er så gode! Lenge siden jeg har smakt en sånn! :spise: (da tenker jeg på de originale, store man kunne kjøpe i løst)

Når jeg tenker meg om husker jeg at de kom i småvariant i poser for en stund siden, det hadde jeg helt glemt, det må jeg kjøpe! :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker enda mer kommer jeg på at de kom i en salmiakkversjon og, de var ikke så gode :ler:

Jeg har dilla på sure skumsopper for tiden, har du smakt de? Men, jeg elsker surt godteri da :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (28 minutter siden):

Du som er så glad i skum, liker du Flipper? De er så gode! Lenge siden jeg har smakt en sånn! :spise: (da tenker jeg på de originale, store man kunne kjøpe i løst)

Når jeg tenker meg om husker jeg at de kom i småvariant i poser for en stund siden, det hadde jeg helt glemt, det må jeg kjøpe! :jepp:

De selger poser med flipper på rema :arwen: Er lenge siden jeg sist kjøpte en pose, men så dem sist jeg var innom. De store ja. De har jeg helt glemt. Finnes de fremdeles? 

Rumle skrev (25 minutter siden):

Når jeg tenker enda mer kommer jeg på at de kom i en salmiakkversjon og, de var ikke så gode :ler:

Jeg har dilla på sure skumsopper for tiden, har du smakt de? Men, jeg elsker surt godteri da :jepp:

Har smakt dem en gang i tiden, men jeg jeg liker ikke så veldig surt godteri :ler: En bit eller to klarer jeg, men blir fort for surt. Er liksom på skum og vingummi- stadiet jeg :ler: Husker da jeg var barn/ tenåring, så fikk man kjøpt noen snører/ beltelignende godteri. Noen var salte, mens noen gule var veldig sure. De ble solgt i løs vekt i kiosker.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst mulig at det kommer snø de neste dagene :grine: Vil ha vååååååååååååår :grine: Vårblomstene har jo begynt å komme. Nabolagets katter løper etter fuglene og de lager klar reirene sine. Så er det meldt snø :sukk: Har jo til og med vasket og gjort klar vårjakkene mine :sukk: Snø :( 

:sukk: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (23 minutter siden):

De selger poser med flipper på rema :arwen: Er lenge siden jeg sist kjøpte en pose, men så dem sist jeg var innom. De store ja. De har jeg helt glemt. Finnes de fremdeles? 

Har smakt dem en gang i tiden, men jeg jeg liker ikke så veldig surt godteri :ler: En bit eller to klarer jeg, men blir fort for surt. Er liksom på skum og vingummi- stadiet jeg :ler: Husker da jeg var barn/ tenåring, så fikk man kjøpt noen snører/ beltelignende godteri. Noen var salte, mens noen gule var veldig sure. De ble solgt i løs vekt i kiosker.

Da skal jeg sjekke der! Vingummi er jeg glad i også :jepp:

Ja, husker godt hva du mener, de sure beltene var gooode! :ler:

Usikker på om de store Flipperne selges fremdeles jeg og, lenge siden jeg har sett de :vetikke:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...