Sola de Skrevet 9 timer siden Forfatter #7501 Del Skrevet 9 timer siden Har krøpet til korset og kjøpt noen kappelignende gardiner. Sola blender meg. Gikk greit uten gardiner fram til skyfri himmel- været kom nå. Er i stua fram til solen kommer hit, så rømmer jeg på kjøkkenet og er der frem til den kommer dit. Sola de, som ikke liker Solen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #7502 Del Skrevet 9 timer siden Er det ikke ganske likt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9 timer siden Forfatter #7503 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Er det ikke ganske likt da? Påskeskum og juleskum? Der det er jordbærsmak i juleskum er det noe annet i påskeskum. Husker ikke nøyaktig hva nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #7504 Del Skrevet 9 timer siden Å...sikkert appelsin eller sitron? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9 timer siden Forfatter #7505 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Å...sikkert appelsin eller sitron? Sikkert noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9 timer siden Forfatter #7506 Del Skrevet 9 timer siden Et år solgte de noen med blåbærsmak og til jul hadde de noen med pæresmak også. de var ikke så veldig gode. Gikk ned, men kjøpte ikke flere enn den ene posen av pære- versjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #7507 Del Skrevet 5 timer siden Kommer vel etter hvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2 timer siden #7508 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Du som er så glad i skum, liker du Flipper? De er så gode! Lenge siden jeg har smakt en sånn! (da tenker jeg på de originale, store man kunne kjøpe i løst) Når jeg tenker meg om husker jeg at de kom i småvariant i poser for en stund siden, det hadde jeg helt glemt, det må jeg kjøpe! Endret 2 timer siden av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2 timer siden #7509 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Når jeg tenker enda mer kommer jeg på at de kom i en salmiakkversjon og, de var ikke så gode Jeg har dilla på sure skumsopper for tiden, har du smakt de? Men, jeg elsker surt godteri da Endret 2 timer siden av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1 time siden Forfatter #7510 Del Skrevet 1 time siden Rumle skrev (28 minutter siden): Du som er så glad i skum, liker du Flipper? De er så gode! Lenge siden jeg har smakt en sånn! (da tenker jeg på de originale, store man kunne kjøpe i løst) Når jeg tenker meg om husker jeg at de kom i småvariant i poser for en stund siden, det hadde jeg helt glemt, det må jeg kjøpe! De selger poser med flipper på rema Er lenge siden jeg sist kjøpte en pose, men så dem sist jeg var innom. De store ja. De har jeg helt glemt. Finnes de fremdeles? Rumle skrev (25 minutter siden): Når jeg tenker enda mer kommer jeg på at de kom i en salmiakkversjon og, de var ikke så gode Jeg har dilla på sure skumsopper for tiden, har du smakt de? Men, jeg elsker surt godteri da Har smakt dem en gang i tiden, men jeg jeg liker ikke så veldig surt godteri En bit eller to klarer jeg, men blir fort for surt. Er liksom på skum og vingummi- stadiet jeg Husker da jeg var barn/ tenåring, så fikk man kjøpt noen snører/ beltelignende godteri. Noen var salte, mens noen gule var veldig sure. De ble solgt i løs vekt i kiosker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1 time siden Forfatter #7511 Del Skrevet 1 time siden Det er visst mulig at det kommer snø de neste dagene Vil ha vååååååååååååår Vårblomstene har jo begynt å komme. Nabolagets katter løper etter fuglene og de lager klar reirene sine. Så er det meldt snø Har jo til og med vasket og gjort klar vårjakkene mine Snø 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1 time siden #7512 Del Skrevet 1 time siden (endret) Sola de skrev (23 minutter siden): De selger poser med flipper på rema Er lenge siden jeg sist kjøpte en pose, men så dem sist jeg var innom. De store ja. De har jeg helt glemt. Finnes de fremdeles? Har smakt dem en gang i tiden, men jeg jeg liker ikke så veldig surt godteri En bit eller to klarer jeg, men blir fort for surt. Er liksom på skum og vingummi- stadiet jeg Husker da jeg var barn/ tenåring, så fikk man kjøpt noen snører/ beltelignende godteri. Noen var salte, mens noen gule var veldig sure. De ble solgt i løs vekt i kiosker. Da skal jeg sjekke der! Vingummi er jeg glad i også Ja, husker godt hva du mener, de sure beltene var gooode! Usikker på om de store Flipperne selges fremdeles jeg og, lenge siden jeg har sett de Endret 1 time siden av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå