Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Du hoppeloppen. Jeg har tenkt litt på sånn beredskapslager og stormkjøkken. Vi snakket om det her for en stund siden. Du har ikke slikt du heller. Er sånne enkle i bruk, eller er det fare for at man får hele greien til å gå i lufta ? Jeg har aldri vært borti et slikt apparat, men noe må man vel ha :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt tusen ganger på det, men har ikke fått kjøpt meg...for jeg vet heller ikke helt hvordan det fungerer. 
Hvorfor viser de ikke slikt i reklamen for at vi må ha det i hus? Kanskje sjekke på youtuben. :klo: 
Jeg fant en brukbar trinn for trinn der. :D *meget fornøyd med seg selv nå - sørvis i natten A/S*

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg har tenkt tusen ganger på det, men har ikke fått kjøpt meg...for jeg vet heller ikke helt hvordan det fungerer. 
Hvorfor viser de ikke slikt i reklamen for at vi må ha det i hus? Kanskje sjekke på youtuben. :klo: 
Jeg fant en brukbar trinn for trinn der. :D *meget fornøyd med seg selv nå - sørvis i natten A/S*

Ja... Det der skal de bare glemme at jeg skal gjøre :dåne: :risterpåhodet: Kan se hundre måter jeg kan få det der til å eksplodere på :redd: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i meny- reklamen som fulgte avisa mi, at de har skrei til salgs. Har de skrei, må de ha torsketunger :spise: tenkte jeg og ganske riktig :spise: Skal bestille til neste matlevering :nikke: 

Endret av Sola de
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen Sola da. :fnise:  Må da ikke gi opp før en har forsøkt. Godmorgen til deg, muntre venn... :knegg:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj...kos deg riktig masse med de stinkende småtassene fra MENY. :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden):

Næmmen Sola da. :fnise:  Må da ikke gi opp før en har forsøkt. Godmorgen til deg, muntre venn... :knegg:

Jeg vet mine begrensninger :dåne: det der blir for komplisert for ei Sola, som ikke har drevet så mye med friluftsliv :ler: God morgen :sol: 

Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden):

Oijj...kos deg riktig masse med de stinkende småtassene fra MENY. :fnise: 

Det skal jeg :spise: Har lagt tilsvarende 3 måltider i handlekurven :spise: Er såååååååååååååååååååååååååååååå godt :spise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad når Sola mi blir glad! :klem2: Yiii-HA! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg blir glad når Sola mi blir glad! :klem2: Yiii-HA! 

:hoppe: :klem: 

Hvordan står det til i hopperiket i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til å bli sol, så jeg har vært forutseende, vasket tøy og noe av det skal testes på utesnor...er det litt tørk der, så vil jeg ha den. :hoppe: Det er alltid veldig godt med uteluft i tøy...og selv om det må resttørkes inne, så lukter det friskt av ute. Good! :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Det ser ut til å bli sol, så jeg har vært forutseende, vasket tøy og noe av det skal testes på utesnor...er det litt tørk der, så vil jeg ha den. :hoppe: Det er alltid veldig godt med uteluft i tøy...og selv om det må resttørkes inne, så lukter det friskt av ute. Good! :D 

Å! Klestørk på snor :dåne: Da går vi mot vår! Sikreste vårtegn :strix: Tok taxi her om dagen, og sjåføren sa snøklokkene var i blomst der faren hans bodde. Håper det ikke kommer mer snø nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. :nikke:  Tror i alle fall at det kan bli halvtørt i dag. Fortsettelse følger. :fnise:  Har du tørkemuligheter ute? Ikke taket.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Nettopp. :nikke:  Tror i alle fall at det kan bli halvtørt i dag. Fortsettelse følger. :fnise:  Har du tørkemuligheter ute? Ikke taket.

Satser på du får tørket det du skal :nikke: Nei. Blir bare stjålet om jeg forsøker meg på å sette noe som helst utendørs. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var det med tørketrommel hos deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hvordan var det med tørketrommel hos deg? 

Den gjør jobben sin stort sett. Bare bruker lang tid den også. Ca 1t20m. Synes den krymper alt. Sengetøy virker til å være dens favoritt å krympe. Så blir klær nuppete i den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gamle tørketrommel bruker halvannen time. Ikke spesielt mye krymp her. Dumt at du skal være uheldig. :( 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Min gamle tørketrommel bruker halvannen time. Ikke spesielt mye krymp her. Dumt at du skal være uheldig. :( 

Vurderer å kjøpe sengetøyet en størrelse større, så krymp ikke vil ha noe å si :vetikke: Får se hvordan alt ser ut, når jeg har vasket meg igjennom det jeg tok med meg hit. Har kjøpt en nytt sengetøysett, men tror det kan bli flere, om alt fortsetter å krympe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg helt :hoppe: Det er vårblomster på vei opp utenfor her :juhu: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oij...det har jeg ikke sjekket hos meg, men det er bart...så da er det i orden. Tøyet ble 75% tørt faktisk, selv om det ikke var særlig mye vind å snakke om. Sola var sterk og det var 21,6 utenfor mitt vindu på det varmeste. Skarpt i den lille vinden som var, så det er kjølig ennå. Legger merke til at det tok en time lengre for å bli mørkt utenfor og det er stor forskjell. Det går fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Oij...det har jeg ikke sjekket hos meg, men det er bart...så da er det i orden. Tøyet ble 75% tørt faktisk, selv om det ikke var særlig mye vind å snakke om. Sola var sterk og det var 21,6 utenfor mitt vindu på det varmeste. Skarpt i den lille vinden som var, så det er kjølig ennå. Legger merke til at det tok en time lengre for å bli mørkt utenfor og det er stor forskjell. Det går fort. 

Ja, det går virkelig fort. Klokken er nå 17.49 og det er enda ikke blitt helt mørkt :danse2:Snart er det lyst nesten heeeeele dagen :sol: 

Så bra tørk! :hoppe: Så digg det må dufte av tøyvasken din! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...