Sola de Skrevet 8 timer siden Forfatter #7401 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Forstår den der ja. Jeg er hundre prosent slik, men mange der ute syns at det er helt på sin plass å vise frem "kyllingene" m.m. Denne Sola viser ikke fram noe som helst Foretrekker heller å være helt oppkneppet i halsen foran å vise noe som helst. Ikke at jeg har så mye å vise heller Liker best sømmelige klær. ( jada høres ut som jeg er 120 år av og til) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #7402 Del Skrevet 2 timer siden Noen av oss kler på oss og som en reaksjon til alle som kler av seg, så bidrar vi til en smule balanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1 time siden Forfatter #7403 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Noen av oss kler på oss og som en reaksjon til alle som kler av seg, så bidrar vi til en smule balanse. Folk må gå kledd, som de selv vil avkledd, påkledd eller hva som helst. Bare jeg får være påkledd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #7404 Del Skrevet 1 time siden ...og MEG! Noe annet kommer ikke på tale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå