Gå til innhold

Solas grublerier3.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sola de skrev (10 timer siden):

Jeg finner dem på meny hvertfall. Står de er norske. Produsert i ryfylke om jeg ikke tar veldig feil. Synes de er så mye bedre enn de smakløse som ellers har vært i salg i alt for lange tider.

Ja, de smaker faktisk mer. :nikke: Søte små. Har dem i kjøleskapet akkurat nå. 

Rumle skrev (9 timer siden):

Høres digg ut! :spise:

:jepp:

De har noen svære tomater, som de kaller rustikke og på Meny som har ganske mye smak. Viktig å være nøye på at de er faste, da er de best. Kjempegod på sandwich! De er nesten brune på fargen, men sånn skal de være :jepp:

Ligner litt på disse, bare enda mørkere

img_6705.jpeg?fit=1080,1081&quality=35&s

Åhh...jeg skal holde utkikk! Tomat på skive er veldig godt. :nikke:  Ser litt ut som bifftomater...

God lørdag til folket. :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (11 timer siden):

Høres digg ut! :spise:

:jepp:

De har noen svære tomater, som de kaller rustikke og på Meny som har ganske mye smak. Viktig å være nøye på at de er faste, da er de best. Kjempegod på sandwich! De er nesten brune på fargen, men sånn skal de være :jepp:

Ligner litt på disse, bare enda mørkere

img_6705.jpeg?fit=1080,1081&quality=35&s

De skal jeg se etter! Ser veldig gode ut :nikke:

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Åhh...jeg skal holde utkikk! Tomat på skive er veldig godt. :nikke:  Ser litt ut som bifftomater...

Det kunne jeg også hatt. Irriterer meg. Fikk matlevering og de kom med feile poser til meg. Der lå det blant annet juanitatomater. Da jeg skulle bestille var de utsolgt :bond: Først kjørte han feil, så leverte han feil poser og så var salaten jeg fikk brun, når jeg fikk rette posene , i tillegg :bond: :ler:

God lørdag.

Vil ha tomat!

Blir druer og agurk som snacks på meg :ler: skar opp for mye agurk til frokost, så får spise dem opp.

• Hjerte 1
Skrevet

Tror jeg skal ta for meg en plastkasse eller to og få plukket fram til pynt til å ha i mine tomme hyller. Noe må jeg vel ha :klo: Har generelt hatt lite vinterlig pynt. Men er jo februar nå, så må vel være innafor å snart finne fram påskepynt?

• Hjerte 1
Skrevet

Da har jeg gått igjennom noen plastkasser og søppelsekker. Fant et par sko, som jeg trodde jeg hadde mistet ene skoen til. Viser seg var et par tilsvarende skopar jeg har mistet ene til. Kunne ikke finne den da jeg pakket ned skoene mine. Fant den heller ikke i gangen der jeg bodde, så bare gudene vet hvor den tok veien. Må ha havnet blant noe jeg har kastet ved en feil:vetikke:

Fant noen bilder som jeg satte i ene bokhyllen. Visste ikke hvilke bilder det var, så pakket opp alle. Flere blir jeg til å pakke ned igjen, men foreløpig får de være oppe. 

Liker så godt de der isbjørnene til hadeland glassverk. Er jo vinter, så selv om de pleier å være med julepynten min, så får de stå framme frem til mars. Da kommer påskepynten frem :fnise:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Ja, det er nok sikkert en bifftomatvariant :jepp:

Sola de skrev (5 timer siden):

De skal jeg se etter! Ser veldig gode ut :nikke:

Det kunne jeg også hatt. Irriterer meg. Fikk matlevering og de kom med feile poser til meg. Der lå det blant annet juanitatomater. Da jeg skulle bestille var de utsolgt :bond: Først kjørte han feil, så leverte han feil poser og så var salaten jeg fikk brun, når jeg fikk rette posene , i tillegg :bond: :ler:

God lørdag.

Vil ha tomat!

Blir druer og agurk som snacks på meg :ler: skar opp for mye agurk til frokost, så får spise dem opp.

Håper du finner og liker :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Ekte vare som kanskje/sikkert er blåbærblå i saften hadde det vært morsomt å teste. :rodmer:
   medium.jpg

• Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (1 time siden):

Ja, det er nok sikkert en bifftomatvariant :jepp:

Håper du finner og liker :jepp: 

Skal se etter neste gang jeg er i butikk eller får matlevering :nikke:

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ekte vare som kanskje/sikkert er blåbærblå i saften hadde det vært morsomt å teste. :rodmer:
   medium.jpg

Er de der i salg nå? Er de blå inni, eller det de stygge, som de selger ellers i butikken  i fruktdisken?

Skrevet

Ser at bærene er frosne :nikke: Skal se om jeg får kjøpt slike og teste ut. Tenk å kunne ha i pannekaker og alt annet godt. Elsker blåbær :spise:

• Liker 1
Skrevet

Det virker som at de er norskplukkede ordentlige. :vetikke:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Det virker som at de er norskplukkede ordentlige. :vetikke:

Skal teste ut. Tenk så deilig de må være, om de er ekte :dåne:

• Liker 1
Skrevet

Ha slikt i smoothien også... :hoppe: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ha slikt i smoothien også... :hoppe: 

:nikke: Eller til vaniljeis :dåne:

• Hjerte 1
Skrevet

Så absolutt! :rodmer: Tenk at Dream-isen hadde blåbærvariant for en del år siden. Kjempegod kan jeg huske. :dåne:

fcd3a011-c50c-45db-8512-51e2b7ddc800.jpg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Så absolutt! :rodmer: Tenk at Dream-isen hadde blåbærvariant for en del år siden. Kjempegod kan jeg huske. :dåne:

fcd3a011-c50c-45db-8512-51e2b7ddc800.jpg

Finnes den ikke mer? :sukk: Alt som er godt, forsvinner alltid :sukk:

Skrevet
Sola de skrev (2 timer siden):

Finnes den ikke mer? :sukk: Alt som er godt, forsvinner alltid :sukk:

Åja, borte for lenge siden nå den og jeg er enig. Den første lakrisisen fra dream var grå med sort lakris i = helt vidunderlig for min smak. Prøvde å servere det til ei jeg var på besøk hos, men "fy så ekkel den ser ut" var alt jeg fikk tilbake og jeg fikk hele selv. :nigo: FINT! 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (13 timer siden):

Åja, borte for lenge siden nå den og jeg er enig. Den første lakrisisen fra dream var grå med sort lakris i = helt vidunderlig for min smak. Prøvde å servere det til ei jeg var på besøk hos, men "fy så ekkel den ser ut" var alt jeg fikk tilbake og jeg fikk hele selv. :nigo: FINT! 

Lakris er godt det. Men i is.. Skeptisk :ler:

Skrevet

God morgen :sol: Holder på med klesvask. Akkurat nå er overdeler i vask. Måtte på leting i plastkassene mine etter t- skjorter. Fant fram noen gule. Vi går jo mot gule årstiden skulle jeg til å si. Jeg fant fram noe påskepynt i går. La de inn i et skap, så jeg har den lett tilgjengelig når jeg skal pynte til påske. Hvilket blir 1 mars :ler: Får ha koselige påskepynten oppe frem til påska er over. Da kommer sommerpynten fram :) Snakker meg bort som vanlig.

Tenkte hva er gæli med disse, siden jeg ikke har brukt dem så mye.. Kledde på meg ene t- skjorta. Har på meg en mørk bh. Den kunne man se tvers igjennom 😕 kledde på meg en annen en i stedet. Den er lys gul med mørkegule blomster. Egentlig veldig fin, men den er litt for lang :ler: Blir aldri fornøyd med t- skjorter. 

Tror jeg skal kjøpe meg en kommode til å ha klær i. Garderobeskapene på soverommet, får bare forbli "innendørs bod". Har 11 plastkasser stående i dem. Vil ikke ha plastkassene i de andre bodene mine stående. Bedre med en temperatur, enn store svingninger tror jeg :nikke: Er gamle skjøre ting i mange av dem også. Må på leting i en av dem etter min farmors påskeduker. De er sååååååååå vakre :rodmer:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (20 minutter siden):

Lakris er godt det. Men i is.. Skeptisk :ler:

Veeeeeeeldig godt! :rodmer:     Hoppen ser for seg påske-Sola som er med på gjennomsiktig t-skjortekonkurranse. :lur: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Veeeeeeeldig godt! :rodmer:     Hoppen ser for seg påske-Sola som er med på gjennomsiktig t-skjortekonkurranse. :lur: 

Går ikke i den feller flere ganger :ler: Jeg hadde en sommeroverdel jeg fikk høre av ene eksen min at jeg var veldig fin i. Tenkte ikke noe mer over det. Var i Oslo, en gang, og hadde den i kofferten. Kledde den på meg, og så i store speilene der hvorfor han syntes den var så fin. Fullstendig gjennomsiktig og ikke nok med det man så hele bh og alt som var igjennom der man hadde armene, for de var så vide. Skjønte hvorfor eksen syntes den var så fin :dåne:  Ikke noe jeg ville bli sett offentlig i, og den hadde jeg brukt offentlig :flau: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Forstår den der ja. Jeg er hundre prosent slik, men mange der ute syns at det er helt på sin plass å vise frem "kyllingene" m.m. :jolie: 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...