Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #7361 Del Skrevet 31. januar Omtrentlig sånn her også i natt. Blir nok en tidlig kveld. Har trøbbel med en pakke som skal leveres til meg, så de leverer om og om igjen til butikk og tilbake til et lager, til butikk og tilbake.... Må jeg virkelig snakke personlig med Kong Harald for at noen skal forstå at den skal til MIN adresse? *fnys* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #7362 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Omtrentlig sånn her også i natt. Blir nok en tidlig kveld. Har trøbbel med en pakke som skal leveres til meg, så de leverer om og om igjen til butikk og tilbake til et lager, til butikk og tilbake.... Må jeg virkelig snakke personlig med Kong Harald for at noen skal forstå at den skal til MIN adresse? *fnys* Kan ikke skjønne hvordan de får det til. Kanskje den er merket slik at de tror den er retur hver gang Har hatt noen sånne jeg og. Sist var en pakke under snøfallet som var. Den ankom Oslo. Sto den var på vei hit jeg bor, men de sendte den i stedet til Trondheim. Gikk noen dager, så sto det at den igjen var på vei til meg. Da var den ankommet Oslo igjen. Og der ble den liggende i over en uke Før den endelig ble sendt hit. Her lå den i flere dager før den ble sendt til butikken jeg skulle hente i 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #7363 Del Skrevet 31. januar Holder på med klesvask. Det vil si vask av sengetøy. Måtte sette vaskemaskinen på lengste programmet. Har allerede stått på i halvannen time og har over en time igjen. Har en del kokevask å få gjort i dag. Fikk skiftet på senga også. Så stor forskjell det er på laken, som tilsynelatende skal være i samme størrelse. 180x200 står det på lakenet at det er. Det kan det ikke være, for fikk det knapt rundt overmadrassene og de er 160x200. Lurer på hva jeg skal lage til middag i dag. Enten blir det hjemmelaget lapskaus med pinnekjøtt i. Bakdelen med dette, er at det blir så alt for mye mat. Alternativt kan jeg lage bali kyllinggryte med cashewsnøtter, ananas, gulrot, brokkoli, rødløk, paprika, kylling og fløte oppi Tror det får bli det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #7364 Del Skrevet 31. januar Baligryte er veldig godt og det er veldig lenge siden jeg har laget den selv. Håper det vil smake. Jeg er helt tummelumsk i dag, for det var meldt gråvær og jeg hadde forberedt meg på det, men så ble det fullsol istedenfor og mitt hode gremmer seg og vil helst lengre inn i vinterhulen min. Dessuten ser jeg fenomenet støv godt i dag. O arbeidslyst og friskhet kom og ta bolig i meg. Sterk vårsol midt på vinteren er ikke ok. Forstår ikke den vaskemaskinen din. Den skulle oppføre seg bedre enn det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #7365 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Baligryte er veldig godt og det er veldig lenge siden jeg har laget den selv. Håper det vil smake. Jeg er helt tummelumsk i dag, for det var meldt gråvær og jeg hadde forberedt meg på det, men så ble det fullsol istedenfor og mitt hode gremmer seg og vil helst lengre inn i vinterhulen min. Dessuten ser jeg fenomenet støv godt i dag. O arbeidslyst og friskhet kom og ta bolig i meg. Sterk vårsol midt på vinteren er ikke ok. Forstår ikke den vaskemaskinen din. Den skulle oppføre seg bedre enn det. Den ble veldig god. Og alt for mye mat Magen min er overmett. Sol, soool, soooool, god dag, god dag Det der støvet har jeg også begynt å legge merke til Det får bli morgendagens jobb. I dag er det sengetøyskift, klesvask og halvsoving foran tv, som står på programmet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. januar #7366 Del Skrevet 31. januar God helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #7367 Del Skrevet 31. januar Rumle skrev (16 minutter siden): God helg! God helg rumlemor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. januar #7368 Del Skrevet 31. januar Sola de skrev (2 minutter siden): God helg rumlemor Ble det lapskaus med pinnekjøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #7369 Del Skrevet 31. januar Rumle skrev (13 minutter siden): Ble det lapskaus med pinnekjøtt? Nei. Har for store mengder med pinnekjøtt til å kun lage til meg selv. Må være flere til bords Ble bali kyllinggryte. Hadde oppi gulrot, rød løk, brokkoli, gul og rød paprika, kylling, ananas, fløte. Reduserte mengden med væske i. Glemte å ha i cashewsnøtter. Liker den best med alt oppi. Er ikke glad i ris ( liker ris i risengrynsgrøt, riskrem, sushi, men ris ved siden av mat )så pleier å redusere væskemengden, så jeg slipper å ha ris eller annet til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. januar #7370 Del Skrevet 31. januar Høres godt ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #7371 Del Skrevet 31. januar Rumle skrev (8 minutter siden): Høres godt ut Det var det. Hva står på menyen hos deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. januar #7372 Del Skrevet 31. januar (endret) Sola de skrev (4 minutter siden): Det var det. Hva står på menyen hos deg? Jeg vet rett og slett ikke, ikke lyst på noe spesielt i dag Blir sikkert bare noen skiver Endret 31. januar av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #7373 Del Skrevet 31. januar Rumle skrev (1 time siden): God helg! Jeg tolker dette som at hos husmor-Rumlen er det plettfritt allerede nå = ikke noe støv i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. januar #7374 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg tolker dette som at hos husmor-Rumlen er det plettfritt allerede nå = ikke noe støv i det hele tatt. Det er dessverre en feiltolkning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #7375 Del Skrevet 31. januar Rumle skrev (3 minutter siden): Det er dessverre en feiltolkning Ok..?🧐 ...jeg ser de fire antydningene på gulvet der borte... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. januar #7376 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ok..?🧐 ...jeg ser de fire antydningene på gulvet der borte... Antydninger meg her og der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #7377 Del Skrevet 31. januar Rumle skrev (1 time siden): Jeg vet rett og slett ikke, ikke lyst på noe spesielt i dag Blir sikkert bare noen skiver Jeg synes det er så godt med juanitatomater, mørke druer og agurk på hvitost Blir kveldsmat her minus juanitatomatene. Er tom 😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #7378 Del Skrevet 31. januar Er de gode tomatene helårs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar Forfatter #7379 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Er de gode tomatene helårs? Jeg finner dem på meny hvertfall. Står de er norske. Produsert i ryfylke om jeg ikke tar veldig feil. Synes de er så mye bedre enn de smakløse som ellers har vært i salg i alt for lange tider. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. januar #7380 Del Skrevet 31. januar (endret) Sola de skrev (3 timer siden): Jeg synes det er så godt med juanitatomater, mørke druer og agurk på hvitost Blir kveldsmat her minus juanitatomatene. Er tom 😕 Høres digg ut! Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Er de gode tomatene helårs? De har noen svære tomater, som de kaller rustikke og på Meny som har ganske mye smak. Viktig å være nøye på at de er faste, da er de best. Kjempegod på sandwich! De er nesten brune på fargen, men sånn skal de være Ligner litt på disse, bare enda mørkere Endret 31. januar av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå