Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (3 minutter siden):

:trøst: Før eller siden blir det nok din tur også :nikke:

Takk. Håper det blir snart mens jeg ennå er relativt ung og kan bruke dem på noe jeg trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Takk. Håper det blir snart mens jeg ennå er relativt ung og kan bruke dem på noe jeg trenger. 

:nikke: enig med deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting på tv, på onsdager :ler: Kjedelig å ha på i bakgrunnen. I morgen skal superlaget mitt spille mot Nice. Lurer på om kampen går på tv. Ser det begynner en kamp på viasat 4/ tv3+ eller hva den heter. Irriterende når tvkanaler skifter navn hele tiden. Får håpe det er Bodø/ Glimt sin kamp de sender :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sove særlig i natt. Har vært noen relativt søvnløse netter i flere dager nå. Tror jeg vet synderen. Jeg har sentralvarmen på, på soverommet og så er det flere plussgrader ute. Blir for varmt. Vurderer å slå den av, om dette været fortsetter. Er fint å ha den på, om jeg kaster av meg dynen i løpet av natten, noe jeg til stadighet gjør, men nå er det såpass varmt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

+5,6 i natt her og jeg har også noen "av med dyna"-raptuser... Vurderer å stå opp og åpne vinduet da faktisk, men gjør det ikke. Står opp og er på pc istedenfor. :fnise:  Har vært oppe lenge nå jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

+5,6 i natt her og jeg har også noen "av med dyna"-raptuser... Vurderer å stå opp og åpne vinduet da faktisk, men gjør det ikke. Står opp og er på pc istedenfor. :fnise:  Har vært oppe lenge nå jeg. 

Så mange plussgrader i januar. Heller det enn snø, is osv, men er litt rart :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto vel noe om rekord i en avis her forleden. Det er ikke vanlig med så varm januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt møbellevering nå på morgenen. Så digg å ha en fotskammel igjen, i stedet for å ha beina oppå en spisestuestol. Skjønner ikke hvordan jeg kunne glemme å bestille fotskammel til stolen jeg hovedsakelig sitter i. Ja, for har to stoler og ikke sofa her jeg bor nå. Når jeg har hatt sofa, så har jeg kun sitti i 1 sete og resten har ikke vært brukt, så var så tydelig hvor man satt hen, da de ble veldig slitt der. Fra 2010 til 2024 har jeg hatt 3 sofaer. De to første i tøy var veldig slitte blitt. Den siste i skinn var ikke slitt, men den var så stor og ikke minst lav. Måtte ta sats hver gang man skulle opp av den. Ble til at om man først hadde satt seg i den, så uffet man seg for å reise seg opp igjen. Fungerte ikke for meg. Var rundt omkring og prøvesatt alt jeg fant av stoler. Valgte to forskjellige, men i samme farge, så de matcher selv om det ser litt rart ut :ler:  Men er jeg som skal bo her.  

Fikk også noen bokhyller og annet småplukk levert.

I går var jeg og hentet gulvtepper. Er glad for at jeg ikke bestilte en størrelse større enn hva jeg gjorde, på det som er i stua. Da hadde det blitt litt i veien. Søskenet mitt klager over at det er ekko i stua mi og mener jeg må henge opp gardiner. Det skjer ikke. Synes det ble litt bedre med gulvteppet på gulvet. Når ene bokhyllen kommer opp, og jeg får satt noen ting i den og får satt ting i vinduene, så blir det nok bedre.

Jeg har gardiner foran vindu på soverommet, men det er kun for andre skyld mer enn min egen. Jeg kaster som sagt av meg dynen i løpet av natten, og om mot formodning noen skulle se meg, så skal jeg spare dem for det synet :ler:

Har noen pakker til jeg må få hentet. Deriblant belysning :hoppe: Hvilket minner meg på at jeg må få kjøpt lyspærer :opplyser:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden):

Sto vel noe om rekord i en avis her forleden. Det er ikke vanlig med så varm januar. 

Er merkelig, men jeg tar gladelig i mot. Er så redd for å falle og skade meg enda mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (19 minutter siden):

Har noen pakker til jeg må få hentet. Deriblant belysning :hoppe: Hvilket minner meg på at jeg må få kjøpt lyspærer :opplyser:

Høres ut som at det meste er i rute hos Sola vår. :D  Jeg har begynt på en større vårrydd selv om det er tidlig. 
Jeg planlegger å få opp noen flere hyller som jeg kan ha oppbevaringskasser på, så får jeg utnyttet høyden helt opp til taket. Blir ikke i dag, men det kommer. Uten snø blir visst Hoppen litt vår-rydde-yr. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Høres ut som at det meste er i rute hos Sola vår. :D  Jeg har begynt på en større vårrydd selv om det er tidlig. 
Jeg planlegger å få opp noen flere hyller som jeg kan ha oppbevaringskasser på, så får jeg utnyttet høyden helt opp til taket. Blir ikke i dag, men det kommer. Uten snø blir visst Hoppen litt vår-rydde-yr. 

Er deilig å kvitte seg med ting og rydde litt opp i det man beholder. Mener jeg har sett noen på jula man kan bygge i både høyden og bredden. De er i svart plast mener jeg :klo:

Vår- rydde- yr. Fint ord :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 29.1.2025 den 10.54):

Skal en tur i bodene med ting i dag også. En gardintrapp tror jeg. Kanskje jeg beholder den her. Er så høyt oppunder taket, at må ha gardintrapp eller stige for å få gjort noe over vinduene. På badet er det av en eller annen grunn enda høyere. Der tør ikke jeg å stå med noe som helst. Lurer på hva som er i etasjen over samme sted :klo: Er ikke trapp for den går på andre siden liksom :klo:

Er du nå sikker på at det er trygt? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (6 minutter siden):

Er du nå sikker på at det er trygt? 😳

Overhodet ikke. Derfor jeg får andre til å hjelpe meg  :ler: Der jeg jobbet sist, så var det alltid problem med dørene. Måtte oppunder taket og dra ut en kontakt for å tvinge dem opp manuelt i stedet for at de åpnet seg av seg selv. Når man sto øverst på største gardintrappen vi hadde der, så nådde jeg opp om jeg strakk meg. Sto en gang slik og balanserte, da det kom en fyr og sa at hele greien var i bevegelse.  Han var så snill å holde, så jeg fikk kommet meg ned.Hadde sikkert kollapset om han ikke hadde kommet og jeg hadde slått meg halvt ihjel og sikkert brukket armer og bein. Skjer så fort slikt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Overhodet ikke. Derfor jeg får andre til å hjelpe meg  :ler: Der jeg jobbet sist, så var det alltid problem med dørene. Måtte oppunder taket og dra ut en kontakt for å tvinge dem opp manuelt i stedet for at de åpnet seg av seg selv. Når man sto øverst på største gardintrappen vi hadde der, så nådde jeg opp om jeg strakk meg. Sto en gang slik og balanserte, da det kom en fyr og sa at hele greien var i bevegelse.  Han var så snill å holde, så jeg fikk kommet meg ned.Hadde sikkert kollapset om han ikke hadde kommet og jeg hadde slått meg halvt ihjel og sikkert brukket armer og bein. Skjer så fort slikt. 

Bra :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (43 minutter siden):

Jeg og vil vinne i lotto :opplyser:

Jeg har sluttet å spille. Vant aldri noe som helst. Synes det er litt rart at noen vinner førstepremien flere ganger. Hva er egentlig oddsen på det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene bokhyllen var mer stuepen i utførelse om jeg kan si det slik. Den andre var bare en jeg skulle ha på det andre soverommet. Har en fra før av, så tenkte å sette opp en til der for å ha printer osv i, men jeg har den i stuen. Mismatch. Får bare være slik. Får se om jeg får pyntet den pen eller lagt lister eller noe på den, for å få den til å se mindre ut som den gjør :ler: Var ikke så dumt det med lister. Skal se om jeg finner noen :nikke:  Kanskje legge tapet eller noe på bakveggen også. Da vil den se litt bedre ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Bodø/Glimt spille mot Nice. Magen slår kollbøtte. Da er alt som det pleier :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en heller søvnløs natt igjen. Var oppe 4 ish :risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...