Sola de Skrevet 28. januar Forfatter #7321 Skrevet 28. januar Rumle skrev (11 timer siden): Bakte gresskar, søtpotet, masse paprika, løk, hvitløk og squash, pluss linser, curry, grønnsaksfond, sweet chili og matfløte. Alt stavmikset til slutt, veldig godt Brukte currypaste og, når jeg tenker meg om og en god klatt meierismør! Å! Høres vidunderlig godt ut Du er så flink til å lage god mat Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Slik taler en gastronomisk magiker! Å? Er det virkelig helt nødvendig å si det høyt. Rumlen har talt liksom...og slik ble det? Akk ja sann. Her er det visst meldt sol, men det tror jeg ikke på før jeg ser Er rimelig grått ute nå. 1 1
Sola de Skrevet 28. januar Forfatter #7322 Skrevet 28. januar God morgen Det fulgte boder med leiligheten min. Har knapt fått kommet meg inn i dem. Har hatt besøk av låsesmed. Nå når jeg kom meg inn i dem, sørget jeg for å få juletreet ut av leiligheten. Håper jeg får inn resten av ting som skal inn der, før dørene igjen trøbler seg 1 1
Sola de Skrevet 28. januar Forfatter #7323 Skrevet 28. januar Har fått inn kofferter med bøker inn i ene. Har en koffert til med album, men er litt skeptisk. Bodene er sånn med vegger i mellom bodene, men er gitterdør. Det liker jeg ikke. Vil heller hatt tette boder, enn en som blir utsatt for varme, kulde osv. Får se det an. Eventuelt flytte albumene over fra koffert til en plastkasse og så inn i et klesskap. ( Jeg liker ikke gamle klesskap, så har benyttet de skapene som er på soverommet mitt "innendørs i leiligheten- bod". Har plassert flere plastkasser fulle av min farmor og farfar sine ting inni det ene og julepynt, påskepynt, sommerpynt osv i det andre.) 1
Sola de Skrevet 28. januar Forfatter #7324 Skrevet 28. januar Fikk nettopp matlevering. Hadde en del melk, men var tom for flere ting. Glemte selvsagt nye oppvaskmaskinstabletter og brød Får kjøpe det etter behandling i morgen. Har brød i fryseren, men tenker de kan få ligge der. Greit å ha å ta av om det skulle bli nye snøperioder av samme kaliber som ved nyttår. 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #7325 Skrevet 28. januar Misunner deg boder (hvor store?), men ikke slike gjennomsiktige. Kunne du ikke få sette opp noen mindre presenninger med maljer på ytterveggene, så fikk du slippe innsyn og denslags?
Sola de Skrevet 28. januar Forfatter #7326 Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Misunner deg boder (hvor store?), men ikke slike gjennomsiktige. Kunne du ikke få sette opp noen mindre presenninger med maljer på ytterveggene, så fikk du slippe innsyn og denslags? Veggene mellom bodene er tette. Er kun dørene. Har tenkt å henge en gardin eller noe foran døren i alle fall, men tenker om det er så store temperaturforskjeller som jeg frykter, at den blir oppmorknet fort Kanskje dusjforheng kan fungere, men ser vel helt jævlig ut Hvor stor.. Juletreets lengde og en meter til innover i alle fall Juletreet er to meter, så vil tro boden er rundt 3 meter dyp. De er like store. Er vel to, to og en halv meter bred. Den ene hadde jeg egentlig tenkt til å oppbevare alt jeg hadde på balkongen i, men kvittet meg med alt der i stedet for. Så nå blir det verktøy, båtting og sånt som skal i den, men da må jeg ha gardin foran. Ellers blir det vel innbrudd i den veldig fort. I den andre har jeg mer innendørs- ting i.
Sola de Skrevet 28. januar Forfatter #7327 Skrevet 28. januar Skulle ønsket denne her fremdeles var i salg. Var så lettvint! Lagde hjemmelaget versjon til middag i dag. Pommes strips, purreløk, paprika, sjampinjong, mais. Var vel hva som var i, om jeg husker rett og ser rett Nydelig! Hadde pølse oppi også. 2 1
Sola de Skrevet 28. januar Forfatter #7328 Skrevet 28. januar Søskenet mitt var og hentet pakker til meg. Nå tror jeg at jeg nesten har det meste av hva jeg trenger av ting og tang. Noen nyervervelser av forbruksting. Jeg liker ikke å bruke trefjøler til å skjære kjøtt og grønnsaker på, så fikk noen plastfjøler. De kan man jo ha i oppvaskmaskinen osv, så lettere å rengjøre. Fikk også ny kaffekanne, servietter og den slags. Lurer på hvor lang tid det tar før jeg knuser denne også Et nytt sengetøysett også. Tok med 6 stk fra der jeg bodde før, men har allerede kastet ene. Det må ha hatt seg en heftig runde i tørketrommelen, for det ble for lite til dyna. Når jeg i tillegg har hatt ekstra dyne i senga osv, så ble det plutselig veldig tomt for sengetøy. 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #7329 Skrevet 29. januar (endret) Min forutsigelse er....at Sola kommer til å erverve seg både tre og fire ting til før neste "sorte fredag" setter i gang. Magefølelsen forteller meg det. God onsdag! Endret 29. januar av Hoppetaujenta
Sola de Skrevet 29. januar Forfatter #7330 Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Min forutsigelse er....at Sola kommer til å erverve seg både tre og fire ting til før neste "sorte fredag" setter i gang. Magefølelsen forteller meg det. God onsdag! Om jeg skulle ha behov for det så, men vurderer å kjøpe en kommode til å ha klær i, men det blir ikke før sommerklærne skal taes i bruk. Akkurat pr nå klarer jeg meg med det jeg har. Synes for en gangs skyld det er veldig digg å ha god plass 2
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #7331 Skrevet 29. januar Unner deg det. Har hatt det en gang jeg også, men det er lenge siden. JEG VIL HA EN STOR ENEBOLIG!!!!!!!!
Sola de Skrevet 29. januar Forfatter #7332 Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Unner deg det. Har hatt det en gang jeg også, men det er lenge siden. JEG VIL HA EN STOR ENEBOLIG!!!!!!!! Det vil du en dag få 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #7333 Skrevet 29. januar Sola de skrev (2 minutter siden): Det vil du en dag få Lover du det, Sola! Kan du si ifra når det dukker opp, så jeg kan forberede meg litt først?
Sola de Skrevet 29. januar Forfatter #7334 Skrevet 29. januar Skal en tur i bodene med ting i dag også. En gardintrapp tror jeg. Kanskje jeg beholder den her. Er så høyt oppunder taket, at må ha gardintrapp eller stige for å få gjort noe over vinduene. På badet er det av en eller annen grunn enda høyere. Der tør ikke jeg å stå med noe som helst. Lurer på hva som er i etasjen over samme sted Er ikke trapp for den går på andre siden liksom
Sola de Skrevet 29. januar Forfatter #7335 Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Lover du det, Sola! Kan du si ifra når det dukker opp, så jeg kan forberede meg litt først? Levere inn din ukentlige lottokupong, så ordner det seg selv før eller siden 1
Sola de Skrevet 29. januar Forfatter #7336 Skrevet 29. januar Min mors fetter vant førstepremien da han var svært ung. Tror ikke han var 20 Han kjøpte hus for pengene. 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #7337 Skrevet 29. januar Sola de skrev (2 timer siden): Levere inn din ukentlige lottokupong, så ordner det seg selv før eller siden Jeg har levert i hele mitt voksne liv. Null gevinst å nevne. Noen vinner storgevinst to ganger etter hverandre. Ikke jeg.
Sola de Skrevet 29. januar Forfatter #7338 Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Jeg har levert i hele mitt voksne liv. Null gevinst å nevne. Noen vinner storgevinst to ganger etter hverandre. Ikke jeg. Skjønner ikke hvordan de klarer å ha slik en flaks Jeg vinner aldri noen ting.
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #7339 Skrevet 29. januar Syns det er på sin plass å si at det er urettferdig nå.
Sola de Skrevet 29. januar Forfatter #7340 Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Syns det er på sin plass å si at det er urettferdig nå. Før eller siden blir det nok din tur også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå