Sola de Skrevet 5 timer siden Forfatter #7221 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tja...de skyter vel ikke med kinaputter akkurat, så litt grilling fra eller til spiller vel ikke så stor rolle...kanskje. Nå er ny MENY-bestilling laget og er påvent til uti neste uke. Godt å få det unnagjort. Hilsen fornuftige H. Hva står på menyen hos deg? Jeg har mottatt to bestillinger denne uken. Var tom for pålegg og melk, så kjøpte det ene gangen, og så middager andre gangen. Tror ikke jeg trenger noe mat på en god stund nå. Kanskje nærmere neste helg eller i begynnelsen av uka etter en gang, jeg vil trenge nytt påfyll. Spørs hvor mye melk jeg drikker ( liker den grønne 0,5% laktosefrie melken veldig godt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #7222 Del Skrevet 5 timer siden Litt guloster og kjøttpålegg må jeg ha, for jeg er straks tom. Melk og kaffe. Ferdigmiddager og stor eggekartong. M.M. ...nei, det står ikke for Mette Marit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5 timer siden Forfatter #7223 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Litt guloster og kjøttpålegg må jeg ha, for jeg er straks tom. Melk og kaffe. Ferdigmiddager og stor eggekartong. M.M. ...nei, det står ikke for Mette Marit... Jeg kjøpte to store norvegia-oster da de var på tilbud for en uke eller to siden. Har enda litt gräddost fra jul, men er litt lei den, så spørs om den blir spist opp. Har en uåpnet jarlsbergost også, så holder nok for noen uker vil jeg tro. Hvilken fjordlandmiddag er dine absolutte favoritter? Mine er fårikål, kjøttkaker og pinnekjøtt OG GRØT! Hvordan kunne jeg glemme det. Er jo av beste jeg vet M.M antar jeg betyr is? Hvilken fikk æren denne gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #7224 Del Skrevet 5 timer siden Ehh...husker i farta ikke hva de har kalt den, men den nyeste av Môvenpik. Gul og hvit. God. For meg er det de gode gamle fjordlandene som er greia. Brun saus og kjøtt. Lammefrikasse. Kjøttkaker i brun saus/erter og laks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5 timer siden #7225 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Sola de skrev (8 timer siden): Har egentlig nok tror jeg. Eller kanskje ikke, siden jeg gikk tom. Når jeg må ha sokker får jeg bestille en pakning i samme slengen. Tror vaskemaskinen eller tørketrommel spiser sokker. Kom kun forskjellige sokker ut av tørketrommelen. Måtte se i både den og vaskemaskinen, men der var de ikke. Får riste ekstra på buksene før jeg har dem i vask, for om sokkene kanskje fremdeles er i dem God lørdag, hoppeloppa mi Det tror jeg og! Veldig irriterende! Vurderer å begynne å bruke sånn vaskenett til sokker Leste en gang om en fyr som sydde sokkeparene sammen med et sting før han vasket de, synes det var fascinerende Endret 5 timer siden av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5 timer siden #7226 Del Skrevet 5 timer siden God helg i tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5 timer siden #7227 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Tja...de skyter vel ikke med kinaputter akkurat, så litt grilling fra eller til spiller vel ikke så stor rolle...kanskje. Nå er ny MENY-bestilling laget og er påvent til uti neste uke. Godt å få det unnagjort. Hilsen fornuftige H. Men, blir det ikke krøll med tilbudspriser og sånn når du bestiller over helg, det kommer jo sikkert nye tilbud i morgen. Mener jeg har opplevd det en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #7228 Del Skrevet 5 timer siden Jeg kan justere etter hvert. Går ting mye opp, så sletter jeg, eller bytter med noe annet. Flink husmor fikser alt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5 timer siden #7229 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg kan justere etter hvert. Går ting mye opp, så sletter jeg, eller bytter med noe annet. Flink husmor fikser alt! Åhh du har jo svart belte i nettshopping du, imponert! Hehe 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #7230 Del Skrevet 4 timer siden Ja, jeg har jo lang erfaring etter hvert og er superfornøyd for sørvisen og kvaliteten er god. Ikke forsøkt ennå, Rumle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4 timer siden #7231 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, jeg har jo lang erfaring etter hvert og er superfornøyd for sørvisen og kvaliteten er god. Ikke forsøkt ennå, Rumle? Joda, handler innimellom sånn jeg og, veldig greit det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #7232 Del Skrevet 4 timer siden Unner deg en lettere handleopplevelse. Kjenner at jeg har lyst til å kjøpe en tralle til å frakte ting inn til meg, for noen ganger kan det være tungt om en skal ha noe i kjelleren i samme slengen, men...må tenke litt på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4 timer siden Forfatter #7233 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Ehh...husker i farta ikke hva de har kalt den, men den nyeste av Môvenpik. Gul og hvit. God. For meg er det de gode gamle fjordlandene som er greia. Brun saus og kjøtt. Lammefrikasse. Kjøttkaker i brun saus/erter og laks. De har gode iser de Nam nam nam Rumle skrev (21 minutter siden): Det tror jeg og! Veldig irriterende! Vurderer å begynne å bruke sånn vaskenett til sokker Leste en gang om en fyr som sydde sokkeparene sammen med et sting før han vasket de, synes det var fascinerende Samme tanke hadde jeg også i går. Skjønner ikke hvor matchende sokken har tatt veien. Finner dem ikke Skulle ikke forbause meg om ene forsvant selv om Rumle skrev (20 minutter siden): God helg i tråden God helg rumlemor Rumle skrev (18 minutter siden): Men, blir det ikke krøll med tilbudspriser og sånn når du bestiller over helg, det kommer jo sikkert nye tilbud i morgen. Mener jeg har opplevd det en gang Jeg har kun bestilt innen tilbudstiden. Vil tro man må betale prisen som gjelder den dagen man får levering. Rumle skrev (7 minutter siden): Joda, handler innimellom sånn jeg og, veldig greit det Så mye mer lettvint det har vært nå i vinter enn å gå i butikkene selv. Skulle ønsket rema også hadde nettbutikk. Ville nok blitt litt billigere enn meny, men nærbutikken der jeg bodde før, er dyrere enn nettbutikken, så i sammenligning vinner nettbutikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4 timer siden Forfatter #7234 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Unner deg en lettere handleopplevelse. Kjenner at jeg har lyst til å kjøpe en tralle til å frakte ting inn til meg, for noen ganger kan det være tungt om en skal ha noe i kjelleren i samme slengen, men...må tenke litt på det. De har på Jula 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2 timer siden #7235 Del Skrevet 2 timer siden Sola de skrev (2 timer siden): De har gode iser de Nam nam nam Samme tanke hadde jeg også i går. Skjønner ikke hvor matchende sokken har tatt veien. Finner dem ikke Skulle ikke forbause meg om ene forsvant selv om God helg rumlemor Jeg har kun bestilt innen tilbudstiden. Vil tro man må betale prisen som gjelder den dagen man får levering. Så mye mer lettvint det har vært nå i vinter enn å gå i butikkene selv. Skulle ønsket rema også hadde nettbutikk. Ville nok blitt litt billigere enn meny, men nærbutikken der jeg bodde før, er dyrere enn nettbutikken, så i sammenligning vinner nettbutikken. Nei, du sier noe der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2 timer siden Forfatter #7236 Del Skrevet 2 timer siden Rumle skrev (19 minutter siden): Nei, du sier noe der Var så lei før av sokker stadig forsvant, så kjøpte til slutt kun helt like sokker, så spilte ikke så stor rolle om noen forsvant. De var så tørketromlet og trange med tiden blitt, så tok bare med meg de største av dem og har heller kjøpt en pakning på matbutikken og H&M når jeg har gått tom. Men de er jo i forskjellige farger og da har jeg det gående igjen med herreløse sokker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2 timer siden #7237 Del Skrevet 2 timer siden Sola de skrev (2 minutter siden): Var så lei før av sokker stadig forsvant, så kjøpte til slutt kun helt like sokker, så spilte ikke så stor rolle om noen forsvant. De var så tørketromlet og trange med tiden blitt, så tok bare med meg de største av dem og har heller kjøpt en pakning på matbutikken og H&M når jeg har gått tom. Men de er jo i forskjellige farger og da har jeg det gående igjen med herreløse sokker Akkurat det samme gjorde jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2 timer siden Forfatter #7238 Del Skrevet 2 timer siden Rumle skrev (Akkurat nå): Akkurat det samme gjorde jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå