Sola de Skrevet 2 timer siden Forfatter #7181 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (18 timer siden): Det første der = enig Det siste der helt ukjent, men støtter deg blindt. Fotball er ikke hoppens foretrukne sport å følge med på? Rumle skrev (17 timer siden): Ja, jeg fant den! Men, så at du hadde funnet den og Kunne ikke vært mer enig! Håper alle har en fin helg Har vært en heller rolig helg her. Jeg venter på regnet Da skal jeg ut og ta meg både en liten regndans og regnsang Iiiiii`m siiiiingiiiiing aaaaand daaaaanciiiiing iiiiiin theeee raaaain Håper din helg har vært fin også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2 timer siden Forfatter #7182 Del Skrevet 2 timer siden God morgen. Det snødde i morges Så noen sekunder for meg at alt regnet som er meldt, komme som snø i stedet for herlig regn Nei, nå er det nok av herr vinters ufyselige hvite. Regn, bare fremkommelige veier hver dag som helst i stedet for snø! Føler meg nesten som en fanget i eget hjem, frem til man kan gå trygt igjen ute. Fortauene er fremdeles ikke blitt brøytet. Synes det er under enhver kritikk! Håper det kommer såpass med regn at i alle fall fortauene blir bare. Er skikkelig ille her ved hvor jeg bor. Tok flere dager før selve hovedveien ble brøytet. Den snøen ligger på fortauene i tillegg til snøen som lavet ned der i utgangspunktet. Fullstendig ufremkommelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #7183 Del Skrevet 1 time siden Sola de skrev (1 time siden): Fotball er ikke hoppens foretrukne sport å følge med på? Har vært en heller rolig helg her. Jeg venter på regnet Da skal jeg ut og ta meg både en liten regndans og regnsang Iiiiii`m siiiiingiiiiing aaaaand daaaaanciiiiing iiiiiin theeee raaaain Håper din helg har vært fin også Min helg er helt ...ok. / Regn opp glatt blir veldig glatt og jeg syns det høres veldig potensielt actionpreget ut. Fotball er ikke i mitt vokabular nei. Jeg har kjent flere varianter av folk som ELSKER FOPPALL! Det ble for mye for meg til sist, så jeg var lykkelig da jeg til sist tok min hatt og frakk og flyttet for meg selv. Jeg hadde glemt at jeg hadde en flaske brus på verandaen min og den var jammen meg fryktelig kald! Ti minus i natt. Boblene hadde forsvunnet (!?!) og glad er jeg for det. Å svelge bobler = knappenåler i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1 time siden Forfatter #7184 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Min helg er helt ...ok. / Regn opp glatt blir veldig glatt og jeg syns det høres veldig potensielt actionpreget ut. Fotball er ikke i mitt vokabular nei. Jeg har kjent flere varianter av folk som ELSKER FOPPALL! Det ble for mye for meg til sist, så jeg var lykkelig da jeg til sist tok min hatt og frakk og flyttet for meg selv. Jeg hadde glemt at jeg hadde en flaske brus på verandaen min og den var jammen meg fryktelig kald! Ti minus i natt. Boblene hadde forsvunnet (!?!) og glad er jeg for det. Å svelge bobler = knappenåler i halsen. Rart den ikke eksploderte i kulden. En gang vi var på stevne med idretten, så hang vi en pose med melk, brus osv ut av vindu om natten. Om morgenen, så var coca colaen eksplodert og frosset til is. Kanskje du ikke tåler kullsyre så bra? Tror min interesse for fotball, var det bare bestefar, som matchet. Vi kunne derimot se fotball dagen lang Nå gidder jeg kun å se på superlaget mitt spille. Forhåpentligvis blir det flere tv- sendte kamper sendt denne sesongen. Man kan se kamper på tv2 play, men det har ikke jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 50 minutter siden #7185 Del Skrevet 50 minutter siden Sola de skrev (10 minutter siden): Rart den ikke eksploderte i kulden. En gang vi var på stevne med idretten, så hang vi en pose med melk, brus osv ut av vindu om natten. Om morgenen, så var coca colaen eksplodert og frosset til is. Kanskje du ikke tåler kullsyre så bra? Tror min interesse for fotball, var det bare bestefar, som matchet. Vi kunne derimot se fotball dagen lang Nå gidder jeg kun å se på superlaget mitt spille. Forhåpentligvis blir det flere tv- sendte kamper sendt denne sesongen. Man kan se kamper på tv2 play, men det har ikke jeg. Jooo, men ikke no galt med fotball, for en interesser/hobby eller livsglede skal en jo ha. Kos deg med laget ditt du. Ja, supermerkelig at den ikke var gjennomfrossen etter mange glemte døgn der ute, men ikke antydning til is på den. Er det bare meg i hele verden som syns at kullsyre er harde greier å svelge altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå