Sola de Skrevet i går, 08:18 Forfatter #7141 Del Skrevet i går, 08:18 God morgen I dag skal jeg og fine nye støvlene mine ut med papp og så står juletreet for tur å få pakket ned. Slo av lysene på det her om dagen, så er egentlig bare latskap som har ført til at jeg ikke har pakket det ned enda. Kom så sent opp, så har i grunn ikke stått så lenge. Men når man ei har vært i julestemning, så er det bare godt å få vekk. Får heller når jul nærmer seg igjen, gå all in og ha jul fra slutten av november Nå er det jo snart påske. Har så masse fin påskepynt! Kjøpte i fjor noen søte harepuser fra hadeland glassverk. Har noen kyllinger, egg osv, så skal bli fint. Har ikke så mye vinterlig pynt, så pleier å være ganske tomt for pynt i mitt hjem frem til mars måned. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:48 #7142 Del Skrevet i går, 09:48 Kanskje finne frem påskepynten i veldig god tid, så du slipper stress og leting når påska står rett foran deg og vil pyntes? God morgen til deg. Rettelse; formiddag skulle det visst være nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 11:06 Forfatter #7143 Del Skrevet i går, 11:06 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Kanskje finne frem påskepynten i veldig god tid, så du slipper stress og leting når påska står rett foran deg og vil pyntes? God morgen til deg. Rettelse; formiddag skulle det visst være nå. Så mye som jeg har kastet, så er det ikke så veldig mye å lete igjennom. Har kvittet meg med 95% av hva jeg eide. God formiddag. Klokketest i dag. Telefonen vrælte fælt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 12:36 Forfatter #7144 Del Skrevet i går, 12:36 Tydeligvis ikke blitt brøytet på fortauer i dag heller. Min mor fortalte at hun hadde stått på en skavl og hoppet inn i bussen Sånn skal det ikke være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 12:44 Forfatter #7145 Del Skrevet i går, 12:44 Da har Sola ala Bambi vært ute med papp. Forglemte meg helt og gikk i glatte joggesko. Ble noen noe lignende halvpirutter, men kom meg inn igjen uten å falle. Juletreet er pakket vekk, samme er lille jeg hadde oppe av julepynt. Holder også på med å vaske klær. Akkurat nå er overdeler og noen tøyservietter/ duker jeg fant rundt noen vinglass i vask. Trodde jeg hadde kvittet meg med det meste av slikt Håpet jeg hadde det i alle fall. De jeg fant er passende til både jul, høst og påske, så får våge seg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #7146 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Sola de skrev (20 timer siden): Har kvittet meg med 95% av hva jeg eide. I alle dager? Går det an det da? Sola bor spartansk nå hun? *godmorgen* Endret 8 timer siden av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3 timer siden Forfatter #7147 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): I alle dager? Går det an det da? Sola bor spartansk nå hun? *godmorgen* Spørs jo hvor overmøblert en hadde det i utgangspunktet. Har sagt til folk at føles som jeg ryddet opp i 4 hjem nærmest. Ikke så langt unna sannheten, da alles skrot havnet hos meg. Jeg beholde kun et ikea isala skap, 1 kombiskap, gamle barnestolen min, spisebordet, et rundt marmor salongbord, tv og noen lamper av møbler. Resten ble kastet. Har kjøpt ny seng, klesskap, lenestoler, spisestuestoler, nattbord, kommoder, bokhyller, tvbenk, tørkestativ, komfyr. Alt av hobbyting er kastet. Alt av bilder jeg har tegnet/ malet i gjennom årenes løp er kastet. Alt av bøker og lille jeg har fra barndommen er kastet. Er kanskje to bamser som overlevde. Jeg fant ut jeg skulle vaske dem og bamser av 80- tallet var kanskje ikke laget for å kunne vaskes. De gikk i oppløsning :/ Meste av julepynt er gitt bort. Søskenet mitt fikk fnatt da det så hva jeg skulle kaste, så det tok med seg hjem. Alt av blomsterpotter til inneplanter fikk det også. Alt som var på balkongen er kastet. Sa folk kunne plukke med seg hva de ville ha, men om de deretter satte ting i gjenbrukshallen eller kastet, vet ikke jeg. Alt i boden ble kastet. Har kastet flere serviser, gryter. Ene som hjalp med flyttingen plukket med seg noen av grytene. Han jobber med mat, så de kan kanskje komme til nytte Folk sier de aldri har sett stua mi så tom. Godt det Er en befrielse å være kvitt all dritten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #7148 Del Skrevet 2 timer siden Så fullstendiog fantastisk, Sola! Måtte din besluttsomme standhaftighet smitte over på meg hurtigst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1 time siden Forfatter #7149 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Så fullstendiog fantastisk, Sola! Måtte din besluttsomme standhaftighet smitte over på meg hurtigst! Synes du er flink til å kvitte deg med ting jeg. Hos meg har ting det med å samle seg opp veldig fort. Er såpass ille at vinduene mine nå er så godt som tomme alle sammen. har ikke noe å ha i dem Er litt fint også, bare ser veldig nakent ut for en maksimalist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 40 minutter siden Forfatter #7150 Del Skrevet 40 minutter siden Fikk matlevering i dag, så ble ytrefilet av svin, stekt sopp og fløtegratinerte poteter til middag Eneste jeg ikke er fornøyd med er egg jeg kjøpte. De går ut av dato den 12 januar. Det er aaaaalt for dårlig dato for ei som kan ha egg liggende i flere uker før de blir spist. Må ha noe med egg i løpet av helgen. Vet egg kan holde seg lenge etter datostemplingen, men for ei som lurer på om hun reagerer på egg, så skal ikke dårlige egg være avgjørende for om jeg blir til å spise egg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå