Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (17 minutter siden):

Hva står på menyen din i morgen?

Hihi...blir vel en fjordland av noe slag. Vet ikke ennå. Is til dessert selvsagt. Skal spise en del is frem til nyttårsaften
og riktig bli mett på det...og så blir det snop og ispause. :engel: 

Sola de skrev (15 minutter siden):

Når man trodde man var ferdig med å vaske opp alt man har, som skal i oppvaskmaskinen.. Så dukker en søppelsekk full av plastkummer, rivjern og alt sånt :dåne:

Da går du ikke tom for det med det aller første altså. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Hihi...blir vel en fjordland av noe slag. Vet ikke ennå. Is til dessert selvsagt. Skal spise en del is frem til nyttårsaften
og riktig bli mett på det...og så blir det snop og ispause. :engel: 

Da går du ikke tom for det med det aller første altså. ;) 

Nei, det skal være sikkert og visst. Har en slik Joseph Joseph 9 boller i 1 sett. er dørslag, bakebolle osv. Har i tillegg noen salatspinnere samt noen kurver jeg bruker i kjøleskapet. Har kastet flere fulle søppelsekker med kjøkkenting. Godt kvitt. 

Jeg synes den pinnekjøttmiddagen deres nå for tiden, er veldig god :spise: 

Spis så mye is du bare lyster :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Spis så mye is du bare lyster :nikke:

Takk.    ...jeg skal gjøre det ekstra kun fordi du beordrer meg. :nigo:  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ryddet av spisebordet.  Var innom sparkjøp for noen uker siden og kjøpte en voksduk med julemotiv, så slipper å endevende alle mine ting for å finne en passende juleduk. Har hatt sirupssnipper, kokosmakroner, havreflarn, pepperkaker, smultringer, lefser og kransekake på fat. Godterier i skåler. Må huske på å sette brus i kjøleskapet til dem som drikker slikt. Må vente til ribba går i ovnen. Er ikke plass til noe som helst mer i det nå. 

Går ikke an å ha stjernetopp på juletreet :/ Er et med ledlys montert fast i seg. Der stjerna skal være, så er toppen så svak at stjerna faller av. Er fristet til å klippe hele led- driten av nå etter jul og heller bruke vanlige julelys på det til neste jul. Da kan jeg stive av toppen og ha treet slik jeg liker å ha mine juletrær.

Har fått gavene under treet. Stua begynner å se ok ut, selv om det har skapt kaos i resten av leiligheten.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres meget julrtr ut i ditt hjem. :nikke:  Alt er det og skal bare finjusteres før det setter i gang. 
P.s. har du veranda hos deg nå? Jeg bruker min som et ekstra kjøleskap og det er finfin temp på brus f.eks. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Det høres meget julrtr ut i ditt hjem. :nikke:  Alt er det og skal bare finjusteres før det setter i gang. 
P.s. har du veranda hos deg nå? Jeg bruker min som et ekstra kjøleskap og det er finfin temp på brus f.eks. 

Nei, ikke direkte balkong. Er en platting eller hva det heter, men da kan jeg like gjerne sette ting på gata. Er liksom åpent for Gud og hver mann. 

Får håpe det. Har tvunget fri frem til 27 fra å drive med utpakking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hvordan det ser ut da ja. Kan en lufte fra soverom som kanskje ligger der?
Har alltid tenkt at om jeg bodde slik, så ble det å ligge et annet trygt sted om nettene. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Skjønner hvordan det ser ut da ja. Kan en lufte fra soverom som kanskje ligger der?
Har alltid tenkt at om jeg bodde slik, så ble det å ligge et annet trygt sted om nettene. :( 

Bor i høy førsteetasje, så må klatres opp et par meter. Er litt høyere ved soverommet.  Har ikke helt tenkt over det.  Kan ikke helt se at noen skulle komme seg inn der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 timer siden):

God jul i tråden ❤

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

:) ❤️:)❤️ :) 

God jul til dere begge to :klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være så ærlig å si at jeg synes det var litt merkelig å åpne gaver i dag. For meg føles det kanskje som rundt 8- 10 november eller noe. Ikke som desember og Overhodet ikke julaften. Har ikke pyntet meg i dag heller. Har vært så i flyttebobla at har ikke fått med meg at tiden har fløyet avsted. Heldigvis er julekvelden snart over. Nytt år og nye muligheter  :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden):

...meeeeen...har du fått noe du ønsket deg? :) 

Siden jeg ikke ønsket meg noen ting som helst, så gjorde jeg sikkert det :ler: I år er ikke året for julefeiring for min del. Sitter egentlig bare og venter på at butikkene skal åpne igjen, så jeg kan få kjøpt silikon, så jeg kan få montert noe på badet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Åhhjavelja?!? Sola begynner med silikon litt i det skjulte? :fnise: 

Takk, men nei takk tror jeg vi sier. Har ikke behov for silikon. Foretrekker å være naturlig skulle jeg til å si :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (3 timer siden):

Takk, men nei takk tror jeg vi sier. Har ikke behov for silikon. Foretrekker å være naturlig skulle jeg til å si :ler:

Ordet lurer på hvorfor det står så mange håpefulle menn utenfor her som vil bli kjent med deg...etter den opplysningen? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

Ordet lurer på hvorfor det står så mange håpefulle menn utenfor her som vil bli kjent med deg...etter den opplysningen? :fnise: 

Sola sa ingenting om brystfagerhet. Det er vel viden kjent her inne, at jeg ikke er, i og med at jeg alltid klager over plus size klær blir for store i brystpartiet. Jeg fyller dem liksom ikke ut :ler:  Om folk i kommentarer på klær klager over at de er trange over brystet, så passer de vanligvis meg veldig bra :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja? Det har jeg visst ikke helt fått med meg før nå. :fnise: Da vet folket det også.                                                           :knegg: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Åja? Det har jeg visst ikke helt fått med meg før nå. :fnise: Da vet folket det også.                                                           :knegg: 

Samma det :ler: Har aldri følt noe behov for å ha store. Første eksen min, satt en gang og trykket på telefonen sin. Hva gjør du på spurte jeg. Ser på silikonpupper passende til din kropp. At det var tenkte jeg. Skulle se hvor langt han ville dra det. Han viste meg forskjellige i fullt alvor :skratte: Om man er en "puppemann" så for for faen får de finne seg en brystfager kjæreste. Ikke forvent at de som ikke har store kanoner, som bryst skal skaffe seg det for deres skyld :risterpåhodet:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...