Sola de Skrevet 3. november 2022 Forfatter #501 Del Skrevet 3. november 2022 I kveld skal laget mitt spille mot Psv Eindhoven. Vi gjorde det bra på bortebane mot dem, så vi burde klare å vinne hjemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. november 2022 Forfatter #502 Del Skrevet 3. november 2022 Snille søskenet mitt og dets bestevenn var og hentet pakker og handlet for meg. De kom med en tralle med alt på Pakkene veide ikke så mye og var ikke så alt for store, men emballasjen rundt dem Den store eska på noen små esker oppi. Hadde ikke klart å få dem hjem på egen hånd, så er svært takknemlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. november 2022 #503 Del Skrevet 3. november 2022 Sola de skrev (1 time siden): Snille søskenet mitt og dets bestevenn var og hentet pakker og handlet for meg. De kom med en tralle med alt på Pakkene veide ikke så mye og var ikke så alt for store, men emballasjen rundt dem Den store eska på noen små esker oppi. Hadde ikke klart å få dem hjem på egen hånd, så er svært takknemlig Så fint at de hjelper deg ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. november 2022 Forfatter #504 Del Skrevet 3. november 2022 Rumle skrev (16 minutter siden): Så fint at de hjelper deg ❤️ Jeg får ikke handlet særlig selv for tiden, så er fint andre kan ta seg av storhandel. Eller egentlig bare tunge ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. november 2022 Forfatter #505 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg kjøpte noen gavekort på vinmonopolet for et par uker siden. Har forlagt dem Mottok noen gaveposer fra der jeg bestilte julepapir, jeg hadde tenkt å ha dem i, men finner dem ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. november 2022 #506 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Sola de skrev (20 timer siden): Før pandemien, definitivt. Nå.. Boligpriser både på å kjøpe og å leie er jo ekstremt dyrt. Jeg liker ikke å ha mer en maks 20 minutters reisevei til jobb, og det er bare å glemme om jeg skulle få den jobben. Måttet ha bosatt meg i Drammen eller ved Gardermoen for å ha råd til å kjøpe bolig. Det blir for lang reisevei. På en annen side, så elsker jeg Oslo, så kanskje det som er positivt ville overveid for det som er negativt, men er vel hovedsaklig her i nærheten av kommunen jeg bor, jeg vil være på leting etter jobb. Jeg har hatt noen slike bøker, så roter jeg dem vekk, eller forlegger dem når jeg rydder og så finner jeg dem ikke igjen før mange måneder er gått. Bedre for meg da å ha en kalender på veggen. Den henger ved en døråpning, så jeg er nødt til å se den noen ganger om dagen Har du oppskrift å dele? Fikk ikke med meg dette spørsmålet før nå jeg. Ja, jeg lager det veldig enkelt, hakker opp godt med purre, løk, gulrøtter, kålrabi og poteter, har i vann i en stor kjele. Koker til det er mørt sammen med litt suppebuljong. Legger i masse rensede pinnekjøttbiter og lar det trekke en god stund, smaker og salter litt ekstra ved behov. Ferdig til servering Veldig godt med flatbrød eller noe godt brød til. Av og til har jeg i vossakorv og, da lar jeg det koke litt lenger enn pinnekjøttet som bare trenger å varmes ordentlig. Veldig godt dagen etterpå også. Ikke lett å ta et så stort valg. Har du bodd i Oslo før? Endret 4. november 2022 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2022 Forfatter #507 Del Skrevet 4. november 2022 Rumle skrev (20 minutter siden): Fikk ikke med meg dette spørsmålet før nå jeg. Ja, jeg lager det veldig enkelt, hakker opp godt med purre, løk, gulrøtter, kålrabi og poteter, har i vann i en stor kjele. Koker til det er mørt sammen med litt suppebuljong. Legger i masse rensede pinnekjøttbiter og lar det trekke en god stund, smaker og salter litt ekstra ved behov. Ferdig til servering Veldig godt med flatbrød eller noe godt brød til. Av og til har jeg i vossakorv og, da lar jeg det koke litt lenger enn pinnekjøttet som bare trenger å varmes ordentlig. Veldig godt dagen etterpå også. Ikke lett å ta et så stort valg. Har du bodd i Oslo før? Nam nam nam! Må prøve meg på den Nei, har ikke det. Har alltid bodd ved kysten. Så merker hver gang jeg er i Oslo, især om høst og vinteren, hvor mye kaldere og råere det er der, i forhold til milde kystklimaet jeg er vant til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #508 Del Skrevet 4. november 2022 Sola de skrev (På 29.10.2022 den 21.26): Ser på sjakk nå før The fall begynner. "ny" serie. Ser den er fra 2013-2016 men ny for meg. Med hun x-filesdama og han fifty shades- fyren. Tror Charlie Hunnam hadde vært en bedre Christian Grey, men men Hvertfall kjekkere Likte den, spesielt føreste og andre sesong. Han er veldig.. eh «flink» han fyren (les: snasen😛) god helg! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. november 2022 #509 Del Skrevet 4. november 2022 Sola de skrev (34 minutter siden): Nam nam nam! Må prøve meg på den Nei, har ikke det. Har alltid bodd ved kysten. Så merker hver gang jeg er i Oslo, især om høst og vinteren, hvor mye kaldere og råere det er der, i forhold til milde kystklimaet jeg er vant til. Gjør det Har en venninne som bor i Oslo som klager veldig på nettopp hvor kaldt og rått det er om vinteren ift her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. november 2022 #510 Del Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Likte den, spesielt føreste og andre sesong. Han er veldig.. eh «flink» han fyren (les: snasen😛) god helg! 🙂 Åhhh det et jo fredag i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #511 Del Skrevet 4. november 2022 Rumle skrev (5 minutter siden): Åhhh det et jo fredag i dag! Jaaa🥳 Jeg satte akkurat litt bobler på kjøla før jeg stikker på jobb…🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2022 Forfatter #512 Del Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Likte den, spesielt føreste og andre sesong. Han er veldig.. eh «flink» han fyren (les: snasen😛) god helg! 🙂 Han er ikke helt min kopp te, men sikkert ålreit nok God helg Rumle skrev (4 minutter siden): Gjør det Har en venninne som bor i Oslo som klager veldig på nettopp hvor kaldt og rått det er om vinteren ift her. En høst for noen år siden, skulle jeg dit et ærend. Var varmt og mildt her, så hadde bare tynn vårjakke med meg. Skulle på et treff om kvelden, så fant ut jeg skulle ta båttur mens jeg ventet. Holdt på å fryse i hjel. Måtte gå til innkjøp av tykkere jakke, lue, skjerf og hansker Rumle skrev (4 minutter siden): Åhhh det et jo fredag i dag! Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jaaa🥳 Jeg satte akkurat litt bobler på kjøla før jeg stikker på jobb…🥰 Champagne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. november 2022 #513 Del Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Jaaa🥳 Jeg satte akkurat litt bobler på kjøla før jeg stikker på jobb…🥰 God ide! 😊 Sola de skrev (Akkurat nå): Han er ikke helt min kopp te, men sikkert ålreit nok God helg En høst for noen år siden, skulle jeg dit et ærend. Var varmt og mildt her, så hadde bare tynn vårjakke med meg. Skulle på et treff om kvelden, så fant ut jeg skulle ta båttur mens jeg ventet. Holdt på å fryse i hjel. Måtte gå til innkjøp av tykkere jakke, lue, skjerf og hansker Champagne? Brrrr! Båtur når man fryser høres ikke akkurat herlig ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2022 Forfatter #514 Del Skrevet 4. november 2022 Denne dukket opp på youtuben min. Liker veldig godt originalen til Wham, men som gammel boyband- fan, så liker jeg nok denne og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. november 2022 #515 Del Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Jaaa🥳 Jeg satte akkurat litt bobler på kjøla før jeg stikker på jobb…🥰 ChampagneFryden 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2022 Forfatter #516 Del Skrevet 4. november 2022 Rumle skrev (4 timer siden): God ide! 😊 Brrrr! Båtur når man fryser høres ikke akkurat herlig ut Kjedet meg. Skulle egentlig i Vigelandsparken. Var ankommet dit, skulle ta bilder, men så for det første hadde jeg glemt kameraet på hotellet og med ny telefon, som jeg ikke husket pinkoden på, klarte jeg å slå av telefonen mens jeg tok bilde av sinnataggen, så da gikk jeg bare derfra. Fant en telefonkiosk og ringte noen som i halvsøvne kunne lete etter pin- koden Var en litt komisk samtale. Var svært tidlig på morgenen. Uansett. Gadd ikke gå tilbake, da jeg ikke hadde kameraet, så tok trikken et stykke før og gikk litt rundt før jeg kom til hvor noen hadde sightseeing på fjorden med seilbåt. Var sååååååååååååååå kaldt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. november 2022 #517 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Sola de skrev (2 timer siden): Kjedet meg. Skulle egentlig i Vigelandsparken. Var ankommet dit, skulle ta bilder, men så for det første hadde jeg glemt kameraet på hotellet og med ny telefon, som jeg ikke husket pinkoden på, klarte jeg å slå av telefonen mens jeg tok bilde av sinnataggen, så da gikk jeg bare derfra. Fant en telefonkiosk og ringte noen som i halvsøvne kunne lete etter pin- koden Var en litt komisk samtale. Var svært tidlig på morgenen. Uansett. Gadd ikke gå tilbake, da jeg ikke hadde kameraet, så tok trikken et stykke før og gikk litt rundt før jeg kom til hvor noen hadde sightseeing på fjorden med seilbåt. Var sååååååååååååååå kaldt Høres ut som en slitsom dag Jeg har kun vært en eneste gang i Oslo, da var jeg der kun i noen timer mens jeg ventet på tog. Gikk opp og ned Karl Johan, fikk ikke sett noe som helst. Det er litt dårlig i grunnen, alle burde jo egentlig kjenne litt til hovedstaden vår, synes jeg For en merkelig lang og treig dag det er i dag, er helt utslitt allerede og klokken er ikke mer enn fire! Endret 4. november 2022 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2022 Forfatter #518 Del Skrevet 4. november 2022 Rumle skrev (50 minutter siden): Høres ut som en slitsom dag Jeg har kun vært en eneste gang i Oslo, da var jeg der kun i noen timer mens jeg ventet på tog. Gikk opp og ned Karl Johan, fikk ikke sett noe som helst. Det er litt dårlig i grunnen, alle burde jo egentlig kjenne litt til hovedstaden vår, synes jeg For en merkelig lang og treig dag det er i dag, er helt utslitt allerede og klokken er ikke mer enn fire! Ble en lang dag. Skulle på treff med noen folk om kvelden. Var langt på natt når jeg kom tilbake til hotellet. Jeg har vært der noen ganger, men kjenner den langt i fra så mye som jeg sikkert burde. Min tante og onkel studerte der, så besøkte dem den gang, og etter jeg ble voksen har jeg vært der både i private ærend og på kurs i forbindelse med jobben. Har ikke vært der siden 2019, men blir kanskje mulighet for en tur igjen en vakker dag Sant det har vært Våknet i 6- tiden og synes hele dagen har vært veldig laaaaaang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #519 Del Skrevet 4. november 2022 Sola de skrev (9 timer siden): Han er ikke helt min kopp te, men sikkert ålreit nok God helg En høst for noen år siden, skulle jeg dit et ærend. Var varmt og mildt her, så hadde bare tynn vårjakke med meg. Skulle på et treff om kvelden, så fant ut jeg skulle ta båttur mens jeg ventet. Holdt på å fryse i hjel. Måtte gå til innkjøp av tykkere jakke, lue, skjerf og hansker Champagne? Vet du hva.. det ble det! Jeg tok en titt i skapet og var visst stort sett det jeg hadde så jeg tok det som eg tegn på at jeg burde ha overklassefredag🥰 Den ble poppet nå og drikkes i stillhet med tente stearinlys.. Fredag💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2022 Forfatter #520 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Vet du hva.. det ble det! Jeg tok en titt i skapet og var visst stort sett det jeg hadde så jeg tok det som eg tegn på at jeg burde ha overklassefredag🥰 Den ble poppet nå og drikkes i stillhet med tente stearinlys.. Fredag💙 Så digg! Eneste jeg klarer å få ned som ikke er cider Ha en fin helg Endret 4. november 2022 av Sola de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå