Hoppetaujenta Skrevet 17. juli #5121 Del Skrevet 17. juli Godt å høre, for Sola fortjener gode spiseopplevelser med mat som frister! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. juli Forfatter #5122 Del Skrevet 17. juli I dag var vi en tur innom lekebutikken blant annet. Så annerledes barbiedukkene ser ut i fjeset nå, - tenker øyne osv enn da jeg var liten. Og slike sylvanians eller hva de heter. Så søte slike bamsedukker er Hadde sikkert elsket å leke med slike om jeg var liten. Så lite fargerike leker til barn er i dag. Synes det var veldig mye dusige farger. På 80 og 90- tallet var det jo fullstendig fargekræsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli #5123 Del Skrevet 17. juli Sola de skrev (54 minutter siden): Så søte slike bamsedukker er Hadde sikkert elsket å leke med slike om jeg var liten. Hvis du spør en person på åtti år, så er du nok fremdeles å regne som "liten". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. juli Forfatter #5124 Del Skrevet 17. juli Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): Hvis du spør en person på åtti år, så er du nok fremdeles å regne som "liten". Nja. Kanskje du har rett Jeg er eldste barnebarn, med foreldre som var unge da de fikk meg, og besteforeldrene mine var enda yngre enn dem igjen da de fikk barn, så jeg har alltid syntes de var så unge til å ha et så gammelt barnebarn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli #5125 Del Skrevet 17. juli ...men du er jo et prakteksemplar da. Det kan det ikke være noen tvil om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. juli Forfatter #5126 Del Skrevet 17. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...men du er jo et prakteksemplar da. Det kan det ikke være noen tvil om. Selvsagt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. juli Forfatter #5127 Del Skrevet 18. juli God morgen Feriebesøket har reist hjem Tiden går så fort når de først kommer. Skulle bodd nærmere, så man fikk sett dem litt oftere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juli #5128 Del Skrevet 18. juli ...var det vellykket? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. juli Forfatter #5129 Del Skrevet 18. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): ...var det vellykket? Det er det alltid Er så veldig kjekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. juli Forfatter #5130 Del Skrevet 18. juli Jeg var en tur på butikken i morges. Skulle egentlig lage kyllingsalat til middag, men glemte å kjøpe salattingene. Tenkte jeg da skulle ha karbonader og potetstappe. Har ikke potetstappe heller Så tror det blir ostesmørbrød til middag, så får jeg heller handle inn tilbehør i morgen. Blir litt nedtur å gå tilbake til å lage maten selv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juli #5131 Del Skrevet 18. juli Jo, men du lager og kjøper god mat...og er en litt tidlig ute, så slipper en solsteik og masse folk. Hvor langt må du gå til butikk...om en får spørre om slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. juli Forfatter #5132 Del Skrevet 18. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jo, men du lager og kjøper god mat...og er en litt tidlig ute, så slipper en solsteik og masse folk. Hvor langt må du gå til butikk...om en får spørre om slikt? Like rundt hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juli #5133 Del Skrevet 18. juli Sola de skrev (7 minutter siden): Like rundt hjørnet. Da er det jo helt overkommelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. juli Forfatter #5134 Del Skrevet 18. juli Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Da er det jo helt overkommelig. Joda, men jeg pleier å gå dit sånn nogenlunde rundt åpningstid. Nå er det bare for mange folk der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. juli Forfatter #5135 Del Skrevet 18. juli Nå er jeg sliten. Har fått pakket ned meste av pynt. Alt i vindusveggen minus en vase, og alt oppå et skap er pakket ned. Blir nok en kasse eller to til med krimskrams. Tror jeg skal ha blomsterpotter og vaser i en kasse for seg selv. Fikk spørsmål av feriebesøket om jeg skulle beholde noen lamper jeg har. Hadde egentlig ikke tenkt det. Er ikke helt min stil lenger, og jeg er drittlei dem. Er 5 eller 6 jeg har med hvit skjerm og 3 tror jeg med grå skjerm. Kjøpte den mellom 2010 og 2015 tror jeg. Jeg har nye lamper som jeg bruker i stedet for disse, som passer meg bedre for min smak i dag. Mener jeg har vegglamper i boden i samme som disse Huff. Liker ingen av delene lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. juli Forfatter #5136 Del Skrevet 18. juli Guri som jeg kjeder meg i dag! Tiden går supersakte. Ser på klokken hvert 5 minutt virker det som. Er visst sunt å kjede seg, men duuuu så kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juli Forfatter #5137 Del Skrevet 19. juli God morgen Var og handlet tidligere i dag. Dama i kassen reagerte på summen, så hun skrev ut kvittering for å se om hun hadde slått inn noe feil. Måtte bare svare at alt er så dyrt i dag. Bare noe så enkelt som en veske med toalettpapir koster 53,90 for 8 ruller Har fått kjøpt alt jeg glemte i går, så i dag blir det salat, kyllingfiletbiter, hjemmelaget dressing og tacolefse til middag. I morgen blir det noen svært gode karbonader og potetmos, mens på søndag blir det enten hamburger og pommes frites eller egg og bacon til middag. Vil være igjen mye salat etter dagens middag, så blir sikkert salat til karbonadene og potetmosen i morgen også. Det er faktisk veldig godt. Bestemor har alltid pleid å ha bolle med salat i kjøleskapet, så til alle middager, har den kommet fram, så har spist salat ved siden av til alt mulig rart I dag skal jeg fortsette nedpakkingen min. I dag er det slike gamle fat som skal pakkes ned. Av den typen, som de i gamle dager pleide å henge på veggen. Mener to av disse hang på kjøkkenveggen hos min farmor og farfar mens de levde. Har et stort "sølvfat" også. Det burde egentlig pusses, men tror det skal få vente til jeg kommer inn i nytt hjem. Vurderer å ha blomsterpotter i samme kasse, men vil ikke ha merker og slikt på fatene av pottene. Står en liten spurvfuglebarn på balkongen. Det blir matet av en større fugl. Får meg ikke til å bli fugleskremsel. Barnet reagerer ikke på meg, mens fuglemoren gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli #5138 Del Skrevet 19. juli Sånn bolle med ferdigsalat, eller de en kjøper ferdig mikset i butikk...de holder seg ikke så godt syns jeg. Blir røde og rare i kantene fort. Har lest at det ikke er farlig, men det ser litt udelikat ut da... Lykke til med innpakkingsinspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juli Forfatter #5139 Del Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Sånn bolle med ferdigsalat, eller de en kjøper ferdig mikset i butikk...de holder seg ikke så godt syns jeg. Blir røde og rare i kantene fort. Har lest at det ikke er farlig, men det ser litt udelikat ut da... Lykke til med innpakkingsinspirasjon. Bestemor lagde den selv. Er hva jeg også skal gjøre i dag. Pleier ofte å kjøpe salatposene, men er veldig lei av dem, så bedre å lage til en salat selv. Kinakål, gulrot, agurk, tomat, paprika, rødløk mikset sammen Synes også salatposene blir så fort dårlige. Tusen takk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juli Forfatter #5140 Del Skrevet 19. juli Da har jeg shoppet litt tillegg til julegavene og bursdagsgaver for vinterbarna i familien. Sånn sett veldig kjekt med feriebesøk, for jeg legger på minne hva de synes er pent, hva de ønsker seg, hva de trenger, er tom for osv. Det jeg tenkte å vente med å kjøpe, i frykt for at de kjøper det selv innen jul, er airfryer kokebøker. Hele familien min bortsett fra meg selv er bitt av den basillen. Jeg har aldri hatt mikrobølgeovn, og min mor kastet nettopp ut sin, fordi hun brukte heller bare airfryer Jeg har ikke hatt noen av delene, men siden jeg ikke har hatt behov for mikrobølgeovn, så trenger jeg sikkert ikke airfryer heller Det jeg derimot kunne tenkt meg, er en brødbakemaskin Tenk å få hjemmebakt brød som ikke er harde som murstein. Det hadde vøri noko det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå