Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Noen ganger trenger Sola søvnen sin og da er det jo bra å kunne sove. :)  Jeg sover for lite selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Noen ganger trenger Sola søvnen sin og da er det jo bra å kunne sove. :)  Jeg sover for lite selv. 

Jo, men føler ikke at jeg har sovet så dårlig siste nettene :klo: Jaja, hadde sikkert sovet enda, om ikke telefonen hadde ringt :ler:

Hjelper det å ha en nogenlunde fast døgnrytme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Hjelper det å ha en nogenlunde fast døgnrytme?

Nei. :sukk: Har fast døgnrytme med å stå opp uansett om det er ukedag eller helg/ferie, men nattesøvnen gjør som den vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Nei. :sukk: Har fast døgnrytme med å stå opp uansett om det er ukedag eller helg/ferie, men nattesøvnen gjør som den vil.

Det jeg finner søvndyssende er å se på programmer som Mord og mysterier eller Lewis. De er såååååååååå kjedelige. Sovner alltid når jeg ser på det. Kanskje det kan være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye jeg skal ha gjort før gjestene kommer, men så lite jeg får gjort. Har fått lagt klær på plass i skapene og sortert rotet mitt. Skulle vaske badet. Etter å ha vasket speilet, tørket støv og vasket toalettet vat jeg supersliten blitt. Har nå vært ute med søppel og kroppen kjennes fullstendig mørbanket ut 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (37 minutter siden):

Det jeg finner søvndyssende er å se på programmer som Mord og mysterier eller Lewis. De er såååååååååå kjedelige. Sovner alltid når jeg ser på det. Kanskje det kan være noe?

Det kan passe, men kan ikke stilles klokka etter heller...

Sola de skrev (35 minutter siden):

Har mye jeg skal ha gjort før gjestene kommer, men så lite jeg får gjort. Har fått lagt klær på plass i skapene og sortert rotet mitt. Skulle vaske badet. Etter å ha vasket speilet, tørket støv og vasket toalettet vat jeg supersliten blitt. Har nå vært ute med søppel og kroppen kjennes fullstendig mørbanket ut 😕 

Huff...når kommer gjestene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (17 timer siden):

Det kan passe, men kan ikke stilles klokka etter heller...

Huff...når kommer gjestene? 

Fikk ikke sove selv i natt. Så den komme siden jeg sov så lenge i går, men kjedelig å ligge å se ut i natten, når man egentlig burde sove.

Om et par dager :dåne: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan...kanskje bare stå opp og gjøre "noe fornuftig" med timene som allikevel bare blir kastet bort på søvn som ikke kommer? Jeg pleide å bake brød el.l. da jeg bodde langt fra folk. Ingen ble forstyrret. Kan ikke det her jeg bor nå. Altfor lytt og tett. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Hvis du kan...kanskje bare stå opp og gjøre "noe fornuftig" med timene som allikevel bare blir kastet bort på søvn som ikke kommer? Jeg pleide å bake brød el.l. da jeg bodde langt fra folk. Ingen ble forstyrret. Kan ikke det her jeg bor nå. Altfor lytt og tett. :( 

Lager bare for mye lyd uansett hva jeg skal gjøre. Er svært lytt her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått skrubbet gulvet på badet. Det gikk kjapt egentlig.

Jeg gruer meg alltid til å begynne med det, da jeg har friskt i minne alle timene jeg brukte til å skrubbe gulvet i dusjen da jeg flyttet inn her. Da hadde det allerede blitt vasket 2 ganger med sånn dampmaskin :risterpåhodet: Gulvet var den gang rødt av smuss og dritt. Skrubbet og skrubbet i flere timer. Alle overflater så ut som de aldri hadde vært rengjort. Svært skittent.

Nå er hvertfall badet klart for besøk. Liker å ha alt sånn nogenlunde tipp topp før besøk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for "Sola`s strålende B&B!"
       🏵️:klappe:🛌 :klappe:🛌 :klappe: 🏵️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Hurra for "Sola`s strålende B&B!"
       🏵️:klappe:🛌 :klappe:🛌 :klappe: 🏵️

Kunne vært moro å hatt noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Har fått ladet støvsugeren og renset foten :ninja: Den blir alltid så umiddelbart full av hår. Skjønner hvordan jeg alltid har klart å ødelegge støvsugere. Hunden min røytet veldig, så antok det var hennes hår, som gjorde at jeg kjøpte støvsugere hele tiden, men har klart å ødelegge 3 støvsugere siden hun levde og det er nok vel så mye mine hårstrå som hennes som ødela dem 😕 

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal lage til sommerselskap når feriebesøket er her. Lurer på hva jeg skal servere :klo: De liker alle snittene mine, men jeg er superlei av å lage det. De har allerede etterlyst dem, så får vel lage til noen. Har allerede kjøpt inn egg. ( Har vært utsolgt stort sett hele året så langt). Får lage meg en handlelapp, så jeg ser at jeg får tak i alt. Så de hadde fått inn nye alfaspirer på nærbutikken i dag, så skal kjøpe en pakke neste gang jeg er innom. Det er så digg :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er fin den reklamesangen til dnb. Hører ikke på radio, så hadde ikke hørt om hverken artisten eller sangen før jeg hørte den på reklame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og ventet på bussen i sentrum av dette stedet. Kom en fyr gående forbi i regnet. Her kommer pippi langstrømpe sang han høyt for seg selv. Jeg bare :fnise: :fnise: :fnise:

Regnet plasker ned i dag. Blir gjennomvåt på få strakser. Var innom nærbutikken på vei hjem. Kjøpte kyllinglår og frikadell til middag i ferskvaredisken. I morgen skal jeg på restaurant å spise. Har sjekket ut menyen. Det jeg pleier å bestille er ikke på menyen lenger. Det er problematisk for en kresen Sola. Håper de har noe jeg kan finne spiselig ellers :S

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (19 timer siden):

Har fått ladet støvsugeren og renset foten. Den blir alltid så umiddelbart full av hår. 

Ja, først når en må rense ofte så ser en hvor mye som faller av den/de som "snøss". Jeg har det også slik. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Ja, først når en må rense ofte så ser en hvor mye som faller av den/de som "snøss". Jeg har det også slik. :nikke: 

Er jo ekstreme mengder. Det raskeste jeg har klart å ødelegge en støvsuger er ca 30 sekunder etter jeg startet den. Hunden min var midt i verste røyteperioden og jeg skulle starte nye støvsugeren. Jeg hadde akkurat startet støvsugeren da gnistrene sto ut av den. De mente på butikken det måtte være noe feil med støvsugeren. Det var det sikkert, men jeg har ikke telling på hvor mange støvsugere jeg gikk igjennom da hunden min levde. Det var mange.

Nå. Om det er rett at menneske mister 100 hårstrå om dagen.. Har stort sett alltid hatt langt hår. Har halvlangt hår nå, men røyter veldig selv :ler: Jeg ser det jo hver gang jeg tar strikk ut av håret eller børster håret. Er veldig mye hår :dåne:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, da kan vi danne røyteklubben på KG, for her drysser det som snø i januar. :ninja: Hvordan er det med @Rumle?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, jeg kan nok dessverre være med i den klubben og :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...