Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Jeg leter, men finner ikke navnet på tomatene du anbefalte...sjekker ut MENY`s sider på nett nå. :klo: Hva heter de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg leter, men finner ikke navnet på tomatene du anbefalte...sjekker ut MENY`s sider på nett nå. :klo: Hva heter de? 

Gartner. Står på forpakningen. Er bare å se etter store røde klasetomater. Knall røde. Nydelig både farge og smak :ler: Norske tomater.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far skulle til frisøren i dag. Jeg insisterte på å bli med. Bare for å forsikre meg om at det ble kort nok :ler: Sist gang klippet de det ikke kort nok, så synes han knapt var kommet derfra før det var blitt for langt igjen. Nå ble det 1 mm over hele. :fnise: De tok ørehår og øyenbryn også :sjokkert: Er det vanlig at de tar på menn? Har egentlig aldri fulgt med på :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg skikkelig i stuss her.. Mener da bestemt at tannlege har kommet inn under frikortordningen nå? :klaske: Men at beløpet er så latterlig høyt at man nærmest må vanke fast både hos lege og tannlege 😂 Kanskje det bare gjelder for de som har en definert tann(kjøtt)sykdom? Hm, dette må jeg finne ut av! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 minutter siden):

Min far skulle til frisøren i dag. Jeg insisterte på å bli med. Bare for å forsikre meg om at det ble kort nok :ler: Sist gang klippet de det ikke kort nok, så synes han knapt var kommet derfra før det var blitt for langt igjen. Nå ble det 1 mm over hele. :fnise: De tok ørehår og øyenbryn også :sjokkert: Er det vanlig at de tar på menn? Har egentlig aldri fulgt med på :ler:

Ja, det er faktisk vanlig 😅 Husker en eks av meg ikke trodde han kunne gjøre det selv (haha), slik tok jo frisøren seg av…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ane Rikke skrev (20 minutter siden):

Nå ble jeg skikkelig i stuss her.. Mener da bestemt at tannlege har kommet inn under frikortordningen nå? :klaske: Men at beløpet er så latterlig høyt at man nærmest må vanke fast både hos lege og tannlege 😂 Kanskje det bare gjelder for de som har en definert tann(kjøtt)sykdom? Hm, dette må jeg finne ut av! 

Tror ikke det er det, kanskje noe spesialgreier, men det vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (17 minutter siden):

Ja, det er faktisk vanlig 😅 Husker en eks av meg ikke trodde han kunne gjøre det selv (haha), slik tok jo frisøren seg av…

En kompis ble fornærmet da kona ga ham en nese og ørehårtrimmer til jul :fnise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

En kompis ble fornærmet da kona ga ham en nese og ørehårtrimmer til jul :fnise:

🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fjordlandkjøttkaker til middag i dag. Hadde tenkt å ha nypotet, gulrot, brun saus og ytrefiletskiver, men klarte ikke å stå så,ble noe som lagde seg selv. Har vært litt for mye i bevegelse i dag. Blir intet mer gjort av meg resten av dagen.

Er klokken bare 13.50? Synes hele dagen har gått :ler:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Og du er ferdig med middag allerede! :ler: Artig hvor forskjellige man er, her blir det sjelden middag før 20, som oftest blir det senere :ler:

Håper formen snart blir bedre ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Jaaa! Og du er ferdig med middag allerede! :ler: Artig hvor forskjellige man er, her blir det sjelden middag før 20, som oftest blir det senere :ler:

Håper formen snart blir bedre ❤

Ja, liker å spise tidlig. Blir så overmett resten av dagen om jeg spiser middag senere. Pleier å spise kveldsmat rundt omkring den tiden du spiser middag :fnise:

Tusen takk :hjerte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok litt ripsgele på vaniljeis :spise: Det var godt det! :sikle:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ideelt sett for Hoppen, så spiser hun middag rundt kl. ett. Kveldsmåltid må bestå av brødskiver. :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden):

Ideelt sett for Hoppen, så spiser hun middag rundt kl. ett. Kveldsmåltid må bestå av brødskiver. :spise: 

Liker å spise middag i den tiden jeg også. Senest 15. Men da blir det som regel ikke kveldsmat, da jeg fremdeles er mett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen forresten.

Våknet av at sola skinte på meg. Jeg var supertrett, så gikk i stua og satte meg til å sove i en stol. Ble våken etter hvert. Tittet ut på balkongen. Så at alt hengte nedover der. Stakkars planter. De har ingen priorotering hos meg i år, så de får vann, når jeg husker på det.. Plommetreet fikk 5 liter alene. Har en jordbærplante på overvintring. Er ikke kommet blomster på den enda, men kommer vel om den får bedre stell :ninja: Har noen andre planter som jeg kjøpte i vår, som ene er halvdød og andre kommer seg når jeg vanner den. Er og noe annet som vokser der, men vil tro ene er ugress, uten at jeg skal si det helt sikkert. Skal kvitte meg med alt, så blir kastet før eller senere likevel.

Var en tur på nærbutikken. Kjøpte grønnsaker. Tenkte å lage salat. Vet ikke helt hva det blir til middag. Har tynne ytrefiletskiver, knackers ost og baconpølser, hamburgere, kyllinglårfilet. Så blir vel en av delene. Kunne vært godt med kyllinglårfilet og salat :spise:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Rumle Jeg fant små junitatomater på butikken. Gleder meg til å smake på dem :spise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du smakt årets jordbær sa du? Jeg skal ha to kurver til til fredag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Har du smakt årets jordbær sa du? Jeg skal ha to kurver til til fredag. :) 

Nei, jeg kan ikke spise jordbær jeg. Mine sine mente jeg måtte ha jordbærplanter, så jeg sådde en pose med frø i fjor. Så de kan spise av når de er her, men jeg sådde alt i en liten potte :ninja: Gadd ikke dele dem opp, så er nok alt for mange i en potte, så derfor det ikke kommer blomster på, men jeg bryr meg ikke. Kan ikke spise jordbær, så gidder ikke gi dem plass hos meg heller.  Kos deg med jordbær :nikke: Smaker så vidunderlig, men i og med at jeg får verre og verre reaksjoner for hver gang jeg får det i meg, så tør jeg ikke lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ideelt sett for Hoppen, så spiser hun middag rundt kl. ett. Kveldsmåltid må bestå av brødskiver. :spise: 

:hyper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...