Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Pleier å si at jeg ikke kan si jeg ikke liker noe uten å ha smakt det. Har sett mandelstang på reklame noen ganger, og tenkt at det har jeg ikke smakt før. Kjøpte en på butikken i dag. Det blir ikke kjøpt flere ganger. Spiste en bit av den. Først synes jeg den var ganske smakløs, før det plutselig kom en veldig sødme i munnen. Nei, det der vil ikke jeg ha. Den er sikkert god for dem som liker slikt, men meh, ikke for meg.

Ellers i dag, kjenner jeg at jeg går nogenlunde i slow motion, om man kan si det slik. Så det komme, men likevel kjedelig.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra at smaken er forskjellig. Jeg liker den nemlig veldig godt. :nigo: Hva er din favorittsjokolade da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Det er bra at smaken er forskjellig. Jeg liker den nemlig veldig godt. :nigo: Hva er din favorittsjokolade da? 

Hmmmm :klo: :vetikke: Liker melkesjokolade fra Freia, firkløver med appelsin og havsalt,  melkesjokolade med daim, Nidars stratos, Minde sjokolade puffet ris eller fra den heter. Ser ut risboller i avlang format. Hval sin marsipansjokolade er hva jeg kommer på at jeg liker.Freia sin stratos eller hva den skal være likte jeg overhodet ikke konsistensen på. Av twist liker jeg chocolate toffee best. kan ikke fordra kokos, så liker ingenting med kokossmak.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg med glede det du ikke liker, for jeg ar allsidig med et stort smil. :nigo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Da tar jeg med glede det du ikke liker, for jeg ar allsidig med et stort smil. :nigo: 

På jobb likte de å dele twistpose med meg :ler:  Jeg spiste bitene som alltid lå igjen i skålen :ler:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg pasientreiset rundt. Jeg har ikke mer tålmodighet igjen til dem. I dag måtte jeg vente i 50 minutter før de kom. Har vært ganger jeg har ventet over to timer. Forrige uke så kom de ikke i det hele tatt :bond:

Ble fleskepannekake fra ferskvaredisken til middag I dag. Kjøpte også en monolitt sjokolade jeg tenkte å teste ut senere i dag. Ser det er gele i den, er det jordbær eller bringebær  :S Får la noen smake på den før jeg gjør.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (På 10.6.2024 den 9.50):

Pleier å si at jeg ikke kan si jeg ikke liker noe uten å ha smakt det. Har sett mandelstang på reklame noen ganger, og tenkt at det har jeg ikke smakt før. Kjøpte en på butikken i dag. Det blir ikke kjøpt flere ganger. Spiste en bit av den. Først synes jeg den var ganske smakløs, før det plutselig kom en veldig sødme i munnen. Nei, det der vil ikke jeg ha. Den er sikkert god for dem som liker slikt, men meh, ikke for meg.

Ellers i dag, kjenner jeg at jeg går nogenlunde i slow motion, om man kan si det slik. Så det komme, men likevel kjedelig.

Akkurat det samme som jeg tenkte da jeg smakte mandelstang! :ler: Mer til Hoppen :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 timer siden):

Akkurat det samme som jeg tenkte da jeg smakte mandelstang! :ler: Mer til Hoppen :nikke:

Hun kan få monolitten også :ler: Jeg smakte på en bit, men som et kresent barn, spyttet jeg den ut og sa æsj :ler: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Hun kan få monolitten også :ler: Jeg smakte på en bit, men som et kresent barn, spyttet jeg den ut og sa æsj :ler: 

Hun blir sikkert glad :ler: Tror jeg liker den selv, er den ikke ganske lik Troika? Tror jeg bare har smakt den en eller to ganger :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Hun blir sikkert glad :ler: Tror jeg liker den selv, er den ikke ganske lik Troika? Tror jeg bare har smakt den en eller to ganger :nikke:

Jo, men for min munn ble den for voksen i smak om man kan si det slik :vetikke: Jeg liker ikke sjokolader med likør, konjakk osv i og denne ble litt for mer den veien i smak tror jeg, selv om den ikke smakte helt sånn likevel :vetikke: Jeg liker ikke så godt tilsatte smaker, eller ting som lager andre smaker.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Jo, men for min munn ble den for voksen i smak om man kan si det slik :vetikke: Jeg liker ikke sjokolader med likør, konjakk osv i og denne ble litt for mer den veien i smak tror jeg, selv om den ikke smakte helt sånn likevel :vetikke: Jeg liker ikke så godt tilsatte smaker, eller ting som lager andre smaker.

Forstår, men liker du Troika?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Forstår, men liker du Troika?

En liten bit går ned, men ikke favorittsjokoladen min nei :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (2 minutter siden):

En liten bit går ned, men ikke favorittsjokoladen min nei :ler:

Ok, men da var du optimistisk når du kjøpte Monolitten i alle fall, det skal du ha :jepp:

Tok meg mange år å like Troika selv :ler:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ok, men da var du optimistisk når du kjøpte Monolitten i alle fall, det skal du ha :jepp:

Ble nysgjerrig på den da jeg så den og mandelstang på reklame. Nå har jeg smakt begge, så slipper å gjøre det flere ganger :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Ble nysgjerrig på den da jeg så den og mandelstang på reklame. Nå har jeg smakt begge, så slipper å gjøre det flere ganger :ler:

Haha så er det ute av hodet :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (1 minutt siden):

Haha så er det ute av hodet :jepp:

:nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De telefondingsene man har i ørene, liker jeg ikke å bruke på pc. Hvertfall ikke når jeg har pauset noe, og så skal starte programmet igjen og lyden går fra 4 til 100 :dåne: :dåne: Satte i et hyl uten like. Mine naboer må tro det var drap på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 23.1.2024 den 18.44):

Møtte på en som hadde noen kjente skader i dag. Hadde oppstått i kampsport. Mine oppsto på jobb, men var et ekstremt tilfelle på sin måte det og, så ser sammenligningen. Interessant. Interessant på den måten at nå var hans skade akutt, så er veien videre der jeg tenker på. Er et langt lerret å bleke.

Siterer meg selv. Møtte på vedkommende i dag. Han hadde først nå nylig klart å ligge å sove. Han hadde sovet sittende i mange uker etter dette :risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol:

I dag føler jeg meg veldig fin, om jeg skal si det selv :ler: Fant en grønnblå kjole med blonder og volanger. Synes den er pen på :nikke: Noen ganger skal det ikke så mye til for man føler seg fin :fnise:

Tror jeg må holde vinduene igjen i dag. Hadde balkongdøren oppe i dag tidlig og måtte raskt ta allergimedisin, så er nok mye pollen i luften. Har heldigvis allergimedisin på meg hele tiden.

Kunne tenkt meg å dra ut og spise :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...