Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Jeg får feilmelding og masse lagg hele tiden i kveld, skjer det hos deg og?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (23 minutter siden):

Har faktisk ikke sjekket så nøye enda, men det var masse blomster :jepp:

Det er jo helt vanvittig! Håper du klager?

Kommer ingen vei. Fikk beskjed om at er bare å la pakken bli sendt tilbake :risterpåhodet:

Rumle skrev (20 minutter siden):

Jeg får feilmelding og masse lagg hele tiden i kveld, skjer det hos deg og?

Fikk det tidligere i kveld.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også i går. Virker greit nå. God første juni alle sammen. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God første juni :klem3:

Himmel :dåne: Har hentet pakken som var 2 mil unna. Jeg måtte stå hele veien hjem igjen :grine: Jeg har ikke bein til å stå med lenger enn jeg høyst nødvendig må for tiden, så det var en pinefull tur hjemover.

Bussen var mer enn stappfull. Noen folk som var i bussen sa at de skulle av fordi den var overfull. En eller annen idiotisk kverulant som satt fremst sa at bussen ikke var full, det bare så slik ut og slik holdt han på å kverulere høyt helt til jeg gikk av. Det satt folk på alle seter samt folk sto fra bakerst i bussen til tett i tett ved sjåføren. Jo bussen var overfull.  Hadde lyst til å be han holde kjeft, men da hadde jeg vel blitt store stygge ulven. 

Etter å ha kommet meg av bussen gikk jeg på en butikk litt avsted og hentet en pakke der og. Mummi sommerkoppen blant annet. Muttern ringte meg i går og spurte om jeg hadde kjøpt den. Tror kanskje hun har kjøpt den til meg :/ dumt. Jeg kjøper de nesten så snart de kommer i salg ofte, så bedre å spørre før man kjøper. Har dobbelt opp av noen kopper av den grunn.

Fikk handlet litt før jeg tok taxi hjem. 

Nå blir det ikke gjort noe mer av meg i dag :svett:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (16 timer siden):

Kommer ingen vei. Fikk beskjed om at er bare å la pakken bli sendt tilbake :risterpåhodet:

Fikk det tidligere i kveld.

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg også i går. Virker greit nå. God første juni alle sammen. :) 

Gikk helt i lås hos meg i går. 

Tenk at det er juni allerede! Vi var jo nettopp i mars?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Gikk helt i lås hos meg i går. 

Synes mai måned var veldig lang. Alt for mange helligdager. Har i en uke allerede trodd vi var i juni :ler: Nå er det heldigvis ikke flere slike dager før til jul :danser:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (4 minutter siden):

Synes mai måned var veldig lang. Alt for mange helligdager. Har i en uke allerede trodd vi var i juni :ler: Nå er det heldigvis ikke flere slike dager før til jul :danser:

:ler: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (53 minutter siden):

Et kjempejump har året tatt. :(  Et merkelig hull i tiden...

Sola de skrev (49 minutter siden):

Synes mai måned var veldig lang. Alt for mange helligdager. Har i en uke allerede trodd vi var i juni  
Nå er det heldigvis ikke flere slike dager før til jul 

Min neste merkedag blir når jeg kjenner første morgenen og det er væromslag for første gang = litt kjøligere drag
om natten og morgenen. Det er et bevis på at vi er på vei mot høsten helt sikkert. :mynona:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

Et kjempejump har året tatt. :(  Et merkelig hull i tiden...

Min neste merkedag blir når jeg kjenner første morgenen og det er væromslag for første gang = litt kjøligere drag
om natten og morgenen. Det er et bevis på at vi er på vei mot høsten helt sikkert. :mynona:

Kunne nesten vært i dag tidlig her. Mens jeg ventet på bussen i gokk, så tenkte jeg at jeg skulle hatt skjerf på meg. Dro jakka helt opp :ler: Bruker skjerf store deler av året. Er liksom kun fra når varmen kommer i april eller mai frem til september jeg går uten skjerf. 

Har du hørt den slå hjerte slå sangen på dnb- reklamen for tiden? Synes den er så fin. Har ikke hørt den før. Har ikke hørt om artisten før heller, men nå hører jeg ikke på radio, så hører som regel ikke sanger før de er mange år gammel :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke hørt. :klo: Heter den det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full tekst under den. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Nei, ikke hørt. :klo: Heter den det? 

ja, tror det. Googlet bare første ordene i sangen på reklamen og denne kom opp :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :gjesp:

I dag er det klesvask senere. Ikke så alt for mye som skal vaskes i dag. Godt det. Kommer tidsnok overfull skittentøyskurv igjen.

:gjesp:

Kommer tilbake med mer, når jeg blir våken :gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godmorgen lille trøtte Sola vår. :)  Vurderte en liten vask her også, men tar det i morgen. Sol da også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Godmorgen lille trøtte Sola vår. :)  Vurderte en liten vask her også, men tar det i morgen. Sol da også. 

Jeg fikk vasket dyne, sengetøy, madrassbeskyttelse osv tidligere i uken, så nå er det bare det jeg har skitnet til siden da som skal vaskes. Svettet som en gris i jakka mi i går, så må vaske den og. Er liksom alt for kaldt til å bevege seg ute om morgenen uten jakke, om det er litt vind, men er alt for varmt til å ha på seg jakke lell. Er litt sol her også i dag. Er 14 grader nå ute. Virker varmere. Var ute med litt søppel og papp. Gikk bare i t- skjorta og helsesandaler.

Har du planer for dagen?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsesandaler er forresten djevelens oppfinnelse er jeg sikker på. Kjøpte de egentlig i sin tid til å bruke på jobb, men noe så ubehagelig har jeg knapt hatt på mine bein. Bruker den kun når jeg går ut med søppel eller vasker klær. Er slike massasjeprikker eller hva man skal kalle dem for, som skal massere mens man går. Tror spiker er mer behagelig å gå på :risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (3 timer siden):

Har du planer for dagen?

Vel, jeg ser spøkelses-tv-serier...sitter på pc og sjekker...høhø...salg...bare på måfå. :opplyser: Skal ikke ha noe. Æresord. Så spiser jeg is og har bestemt at det blir posepotetmos og wienerpølser og gr.sak-blanding og løk til middag litt senere...kanskje kvelds. Det som jeg har planlagt er vel jobb og fremgangsmåte til i morgen og denne uka videre. Rydd og kast av mye papp og papir. Skal ta inn utestoler og ting...inn i dusjen og likegodt spyle det med harde stråler, for pollenstøvet sitter fast og går ikke så greit bort med bare klut. Vaske vinduer må også gjøres snart. Skarpskyttermåkene liker mine vinduer. 🔫 😠

Sola de skrev (3 timer siden):

Helsesandaler er forresten djevelens oppfinnelse er jeg sikker på. Kjøpte de egentlig i sin tid til å bruke på jobb, men noe så ubehagelig har jeg knapt hatt på mine bein. Bruker den kun når jeg går ut med søppel eller vasker klær. Er slike massasjeprikker eller hva man skal kalle dem for, som skal massere mens man går. Tror spiker er mer behagelig å gå på 

Jo, enig i at de er vonde, men det er forskjell på de som er laget av hard plast, eller litt gummierte. Jeg forsøkte å venne meg til plast, men det var bare vondt...til jeg skjønte at fotsålene må venne seg til det nye. Det blir aldri godt, men tenk på noe annet og gå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Vel, jeg ser spøkelses-tv-serier...sitter på pc og sjekker...høhø...salg...bare på måfå. :opplyser: Skal ikke ha noe. Æresord. Så spiser jeg is og har bestemt at det blir posepotetmos og wienerpølser og gr.sak-blanding og løk til middag litt senere...kanskje kvelds. Det som jeg har planlagt er vel jobb og fremgangsmåte til i morgen og denne uka videre. Rydd og kast av mye papp og papir. Skal ta inn utestoler og ting...inn i dusjen og likegodt spyle det med harde stråler, for pollenstøvet sitter fast og går ikke så greit bort med bare klut. Vaske vinduer må også gjøres snart. Skarpskyttermåkene liker mine vinduer. 🔫 😠

Jo, enig i at de er vonde, men det er forskjell på de som er laget av hard plast, eller litt gummierte. Jeg forsøkte å venne meg til plast, men det var bare vondt...til jeg skjønte at fotsålene må venne seg til det nye. Det blir aldri godt, men tenk på noe annet og gå. :) 

Vet du, helt sant, så venter jeg ingen pakker, akkurat per nå! :opplyser: Er ikke ofte det skjer, men det er deilig! Kos deg med salg :nikke:

Synes det er veldig godt med tyttebærsyltetøy rørt inn i potetmosen :spise: Grønnsaksblanding også :nikke: Her ble det hjertefiskekaker på gaffelen til middag.

Det regnet her om dagen og jeg skulle tørke vannet av stolen min. :risterpåhodet: Papiret var gult av pollen. Skulle gjerne ha høyttrykkspylt den. Vindusvask har jeg utsatt i flere uker :plystre: Du er en så dyktig husmor :nikke: Flinke hoppen som får slikt gjort!

De er bare sååååååå vonde. Beina verker etterpå. Tror ikke helt det skal være meningen med dem. Bedre da med crocs :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crocs er de beste skoene i hele verden og jeg liker dem kjempegodt. Skal kjøpe to par til i friske farger. :nikke: 
For dem som rynker på nesen og kaller dem for fjøssko; pffft! ...de fås til selskapskjole også! :jolie: 
1332796472_max.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Crocs er de beste skoene i hele verden og jeg liker dem kjempegodt. Skal kjøpe to par til i friske farger. :nikke: 
For dem som rynker på nesen og kaller dem for fjøssko; pffft! ...de fås til selskapskjole også! :jolie: 
1332796472_max.jpg

Hahahahaha!!! :skratte:

Eneste problemet med crocs er støt. Jeg og en kollega fikk støt hver gang vi var borti hverandre. Han hadde også crocs og hylte til hver gang. Varmeovner også :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...