Hoppetaujenta Skrevet 19. mai #4661 Del Skrevet 19. mai Kast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. mai Forfatter #4662 Del Skrevet 19. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Kast? Var hva jeg hadde tenkt før det kom blad på det. Nå blir det litt mer omstendig. må sage det i stykker. Alle mine sa at jeg ikke måtte kaste det. Men vil tro det er hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. mai Forfatter #4663 Del Skrevet 20. mai God morgen Alt for varmt i dag igjen. Har gitt opp å håpe på kaldere vær. Er kanskje meldt kaldt en dag, så ved neste værvarsel, så er det endret til 28 grader plutselig. Vil tro det blir en supervarm sommer. Innbiller meg at det er hverdag i dag, men heldigvis kommer det ikke flere slike dager før til jul igjen Synes plommetreet henger veldig med bladene sine i dag. Får vanne det Så lenge det står der, så skal det få stell. Søskenet mitt vil kanskje ha drivhuset og blomsterhyllen min. Blir hvertfall stående på balkongen fram til jeg flytter. Blomsterhyllen får jeg kanskje plass til selv, om jeg skal ha balkong, men drivhuset er for å være ærlig kun oppbevaringsplass til hageredskaper og denslags. Hadde før et annet type drivhus, som var bedre å bruke til planter. Dette er upraktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai #4664 Del Skrevet 20. mai ...men om du finner en STOR leilighet, så kan du ha drivhus og plommetre i stua! Ordet smiler stort av den fine idèen som vi kom frem til i fellesskap, for vi har sett bilder av Harald og Sonjas "leilighet" og der har de plass til alt de vil ha om de vil det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. mai Forfatter #4665 Del Skrevet 20. mai Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): ...men om du finner en STOR leilighet, så kan du ha drivhus og plommetre i stua! Ordet smiler stort av den fine idèen som vi kom frem til i fellesskap, for vi har sett bilder av Harald og Sonjas "leilighet" og der har de plass til alt de vil ha om de vil det. Har hatt sitrontrær i stua, samt paraplyplanter som gikk fra gulvet til taket i størrelse og var svært brede, så kunne sikkert sånn i teorien kunne hatt det i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. mai Forfatter #4666 Del Skrevet 20. mai (endret) Da har jeg tatt oppvasken. Gjenstår kasseroller og ildfaste former, men det får bli senere i dag. Lurer på hvordan det går med han der som skal opp til Mount Everest. Om han er såååå ferdig i kroppen som det står i avisa, så er det vel neppe lurt å gå opp uten oksygen. Endret 20. mai av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai #4667 Del Skrevet 20. mai Jeg er veldig forsynt av hele den oppmerksomhetssyke karen. Ikke ofte jeg siterer le og rør, men ei har gjort det før, uten alle hjelpetingene og klarte det. https://www.seher.no/kjendis/deler-hyllest-til-sin-avdode-ektemann/81403649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. mai Forfatter #4668 Del Skrevet 20. mai Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg er veldig forsynt av hele den oppmerksomhetssyke karen. Ikke ofte jeg siterer le og rør, men ei har gjort det før, uten alle hjelpetingene og klarte det. https://www.seher.no/kjendis/deler-hyllest-til-sin-avdode-ektemann/81403649 Jeg leste det der. Rart hvordan livet blir av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. mai Forfatter #4669 Del Skrevet 21. mai God formiddag. Måtte se på klokka. Er svært varmt I dag. Dro på en butikk litt avsted for å hente pakke og for å handle. Ble gjennomvåt. Tror egentlig varmen er kommet for å bli for en god stund. Kommer liksom aldri kjølige været som er meldt. Jeg sover dårlig i varmen. Savner det å sove med dyne på meg. Er noen uker siden sist. I dag orker jeg ikke gjøre noe mer sitter nå på balkongen før solen kommer på denne siden av bygningen også. Går ikke an å være her da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. mai Forfatter #4670 Del Skrevet 22. mai I går var det visst varmeste dagen så langt i år. Skal visst bli verre i dag, så etter jeg hadde sett tvprogrammet mitt ( gold rush white water) i går kveld, så gikk jeg på butikken. Handlet og hentet to pakker. Bra å slippe det nå på morgenen. Solen er på den siden, hvor jeg går til butikken, hele morgenen, så måtte ha smurt meg inn med solkrem. Skal ut senere i dag, så avventer med solkrem til da. Blir alltid så svett i heten og har ødelagt flere overdeler med solkrem. De blir grønnaktige i halsen. Går ikke bort i vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai #4671 Del Skrevet 22. mai Sender masse medfølelse i retning deg. Det høres ubehagelig ut. Ikke å hente pakker da, men alt ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. mai Forfatter #4672 Del Skrevet 22. mai (endret) Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Sender masse medfølelse i retning deg. Det høres ubehagelig ut. Ikke å hente pakker da, men alt ellers. Verre er at jeg har vært utsatt for kikhostesmitte Jeg er ikke vaksinert mot kikhoste overhodet Altså var i samme rom som noen som hostet lungene sine ut. Er dråpesmitte det smittes ved? Endret 22. mai av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai #4673 Del Skrevet 22. mai Oijj...ja, er det ikke det da? Tvi-Tvi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. mai Forfatter #4674 Del Skrevet 22. mai Satt på balkongen og kjølte meg ned litt. Solen har vært snill sånn sett i dag. Den har gjemt seg nå og da bak en sky, så oss, som ikke er soltilbeder får komme ut og kjøle oss litt i skyggen. Satt og så på verden. En sur fyr gikk sin vanlige tur med hundene sine. Ene hunden haltet en stund, for så ikke være med på tur på flere uker. Trodde den var død, før den plutselig ble med på tur igjen. Den går sakte bak yngre hunden og eieren, men lever hvertfall. Sikkert gammel I dag har jeg en sulten dag. Har spist 4 brødskiver, 2 rundstykker, 1 salat fra ferskvaredisken, 4 iskrem. (2 gullpinner, 1 firkløveris og en kroneis med sjokolade.) Er sulten blitt igjen Får vente til i morgen med å spise mer, men må kjøpe rundstykker, mer salat og slikt Satt og nynnet for meg selv på denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. mai Forfatter #4675 Del Skrevet 22. mai Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Oijj...ja, er det ikke det da? Tvi-Tvi... Pokker! Leser det tar ca 1 uke -10 dager før man får hosten. Den høres helt jævlig ut. Munnbind Må kjøpe det i morgen! Er jeg ikke allerede smittet blitt, så har jeg ikke lyst til å bli det heller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai #4676 Del Skrevet 22. mai Jeg får sitte litt lengre borte når jeg er i din tråd. God bedring, Sola mi. 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. mai Forfatter #4677 Del Skrevet 22. mai Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg får sitte litt lengre borte når jeg er i din tråd. God bedring, Sola mi. 🌹 🙏Den kalles for hundredagershoste Har alltid styrt langt unna når jeg har hørt det har vært kikhoste i omløp, da jeg ikke er vaksinert mot det. Nå er det som en farsott her. Både barn og voksne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mai #4678 Del Skrevet 23. mai Nå har jeg lest om symptomer...det er ikke ønskelig og håper i det lengste at det ikke er det du har. Godmorgen til deg og Stjerteline uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. mai Forfatter #4679 Del Skrevet 23. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå har jeg lest om symptomer...det er ikke ønskelig og håper i det lengste at det ikke er det du har. Godmorgen til deg og Stjerteline uansett. God morgen Var ute med søppel og en tur på butikken i bare t- skjorten. Ingen jakke. Ble superkaldt! Var mye vind, så var heller kjølig, så kom jeg inn på kalde butikken Er 28 grader inne, så får vel varmen veldig snart i meg igjen. Enten klager jeg over varmen, eller så over at det blåser, så jeg blir kald uten jakke Har masse is i fryseren. Eneste måten å kjøle seg ned på når man blir overopphetet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. mai Forfatter #4680 Del Skrevet 23. mai Hentet noen nye singleter på butikken i dag tidlig. Kledde på meg ene. Jeg så det var v- utringning. Det hadde ikke jeg fått med meg.. For å si det slik, så er ikke denne Sola av de mest brystfagre, så singleten ble aaaalt for nedringet. Var heldigvis regulerbare stropper, så fikk strammet den helt inn. Etter en runde på kokevask, så vil den nok krympe til mer anvendelig singlet for Sola. Pleier sjelden kjøpe v- utringning, da det blir for stort. Må alltid sy et sting eller to i kjoler for å få dem mer passelig. Dagens I- landsproblem i Solas verden. Fikk også nye vannglass levert nettopp Håper jeg unngår å knuse disse også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå