Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (26 minutter siden):

Jeg spurte i ferskvaren som ligger like ved brødene om det var lenge til de var ferdige, og de var ikke i nærheten av å bli stekt enda, så han hentet på fryserommet brød til meg.

Forstår, greit å vite :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :regn:

Har spist brødskiver med egg, tomat og majones på til frokost. Er såååååååååå godt :spise: Så at pakken med egg er krympet. Var store egg. Før har det pleid å være 12 egg i pakken. Nå var det 10 egg. Prisen var også høyere :riste: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble speltbrødskive med egg, tomat og majones og en med stryhns leverpostei og majones til frokost i dag :spise: Sååååå godt!

I dag, skal jeg shine opp litt. Trenges virkelig å bli tørket støv i stuen :ninja: Har vært flere uker siden sist. Håper jeg får pusset vinduene utvendig også. Får vel brette opp ermene og sette i gang :vinke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (26 minutter siden):

Ikke drive for hardt da, flittige Sola.

Skulle bare pusse vinduer, men så fant jeg ut at takrennen måtte renses for løv, jord osv. Syntes det var lite løv i forhold til hva det pleier å være.  Så oppdaget jeg at bak blomsterhyllen min hadde mesteparten av løvet fra plommetreet gjemt seg, så noen akrobatiske bevegelser for å få det fram.  Kastet noen planter, som var visnet. Fikk pusset vinduene og vasket rundt karmer og slikt. 

Vel inne ble det litt verre. Vindusflaten på innsiden er en vegg, så ble litt problematisk.  Hadde masse pyntegjenstander, planter, lamper osv stående foran, så måtte bort med alt dette. Jeg kastet 2 planter, så har kun en paraplyplante igjen. Så mye lys store planter stjeler! Fikk støvsuget også, så ble litt ryddigere enn hva det har vært på en god stund her. Men nå er jeg sliten så ikke mer som blir gjort i dag.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (9 minutter siden):

Og vær nå forsiktig :Nikke:

Ja..:ninja: å balansere på en fot oppå en barnestol mens man strekker seg for å nå opp :plystre: er svært høyt under taket her, så må rekke seg for å nå opp.

Der jeg jobbet ble det litt skummelt. Dørene gikk i vranglås, så jeg måtte oppunder taket for å trykke på noe for å tvinge dem opp. Sto på toppen av gardintrappen på flisgulv og balanserte som jeg gjorde i dag og det kom noen forbi og sa trappa bevegde seg :daane:Han holdt den fast så jeg fikk gjort hva jeg skulle og kommet meg ned. Kunnet brekt alt som var å brekke om jeg hadde falt.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 minutter siden):

Skulle bare pusse vinduer, men så fant jeg ut at takrennen måtte renses for løv, jord osv. Syntes det var lite løv i forhold til hva det pleier å være.  Så oppdaget jeg at bak blomsterhyllen min hadde mesteparten av løvet fra plommetreet gjemt seg, så noen akrobatiske bevegelser for å få det fram.  Kastet noen planter, som var visnet. Fikk pusset vinduene og vasket rundt karmer og slikt. 

Vel inne ble det litt verre. Vindusflaten på innsiden er en vegg, så ble litt problematisk.  Hadde masse pyntegjenstander, planter, lamper osv stående foran, så måtte bort med alt dette. Jeg kastet 2 planter, så har kun en paraplyplante igjen. Så mye lys store planter stjeler! Fikk støvsuget også, så ble litt ryddigere enn hva det har vært på en god stund her. Men nå er jeg sliten så ikke mer som blir gjort i dag.

Det var et godt stykke arbeid tidlig på dagen! Godt gjort! :klappe: Vaske vinduer er det verste jeg vet!! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

Det var et godt stykke arbeid tidlig på dagen! Godt gjort! :klappe: Vaske vinduer er det verste jeg vet!! 

Jeg og :daane: Var så mye sjøsprøyt osv på dem, så trengtes. Heldigvis gjort for i år håper jeg. Bare det ikke kommer nytt uvær snart. Da er det vel på an igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt nakent i vindusveggen synes jeg. Er så vant til store plantene mine. De var jo et par meter høye. Får se om jeg ikke finner noen nye planter å ha der i stedet :Nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (19 minutter siden):

Ja..:ninja: å balansere på en fot oppå en barnestol mens man strekker seg for å nå opp :plystre: er svært høyt under taket her, så må rekke seg for å nå opp.

Der jeg jobbet ble det litt skummelt. Dørene gikk i vranglås, så jeg måtte oppunder taket for å trykke på noe for å tvinge dem opp. Sto på toppen av gardintrappen på flisgulv og balanserte som jeg gjorde i dag og det kom noen forbi og sa trappa bevegde seg :daane:Han holdt den fast så jeg fikk gjort hva jeg skulle og kommet meg ned. Kunnet brekt alt som var å brekke om jeg hadde falt.

:overrasket:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så kaldt inne nå :fryser: Blåser ute. Har satt på varmeovnen. Og jeg er sulten. Vet ikke helt hva jeg skal lage til middag i dag. Har fisk, men jeg vil ha noe mer mettende, så kanskje kjøttboller vil være bedre :klo:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en blå jeans jeg ikke har brukt på flere år. Kledde den på meg. Jeg hadde flere av denne jeansen den gang.

Hadde en, en gang på meg på jobben jeg den gang hadde. Den spjælet i baken.  Var flaut den gang. Kollegaen min holdt på å le seg i hjel når jeg kom inn på kontoret vårt etter noe jeg kunne knyte rundt livet for å skjule rumpa :ler: 

Har i grunn ikke brukt så mye jeans deretter :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen  :Gjesp: Jeg har ikke sovet i natt.Når man vet man må opp tidlig og bare blir liggende og se på klokka. 

Rekker ikke å vaske mer enn to maskiner med klær i dag. Begynte kvart på fem, så en liten stund til, til de er ferdige. Blir massive mengder neste uke, men får bare våge seg.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så innslag på tv her om dagen om en dame som var ferdig med julegavene lenge før jul og hun pakket dem inn også da. Eneste hun fikk tak i var gråpapir.

Jeg har mer enn nok julepapir for i år og sikkert neste år også, men å gå tom, så jeg må bruke gråpapir... Jeg har akkurat shoppet rikelig, så jeg har for året der igjen også med julepapir :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (42 minutter siden):

Så innslag på tv her om dagen om en dame som var ferdig med julegavene lenge før jul og hun pakket dem inn også da. Eneste hun fikk tak i var gråpapir.

Jeg har mer enn nok julepapir for i år og sikkert neste år også, men å gå tom, så jeg må bruke gråpapir... Jeg har akkurat shoppet rikelig, så jeg har for året der igjen også med julepapir :fnise:

Hvorfor fikk hun ikke tak i vanlig julepapir? Det selges jo overalt på nett i disse dager? :vetikke:

Ja, du har vel et godt lager :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...